2023-04-28, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
På tal om att vara med i tidningen, här besökte en journalist från svd den folkskygge mediaprofilen. Missa inte videoklippet längre ner för ett gott skratt.

https://www.svd.se/a/awmKGA/det-ar-m...m-sina-kroppar

Ha ha! smågarvade lite när han låtsades arbeta vid datorn, det är så han leker varje dag försörjd av släktingar
Citera
2023-04-28, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
På tal om att vara med i tidningen, här besökte en journalist från svd den folkskygge mediaprofilen. Missa inte videoklippet längre ner för ett gott skratt.

https://www.svd.se/a/awmKGA/det-ar-m...m-sina-kroppar

Ja, vår folkskygge medieprofil. Det är så jobbigt att vara bland folk, men det går jättebra att hoppa runt i centrala Norrköping utklädd till Edward Blom för att spela in en musikvideo.

https://www.youtube.com/watch?v=nvsA...%C3%B6tsringen

Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Precis, dagens kids vet väl säkert inte ens vem Rask är och lägger väl ingen uppmärksamhet vad han gör på plattformen. Han är fullkomligt ointressant för han sitter bara i sitt sovrum och kedjesnusar och gnäller. Tänk om Sampe eller Matkoma gjorde det bara? Vilka hade velat titta på dem då?

Jag tittar bara i denna tråd för att få garva lite varje dag åt denna kukskalle från Trosa.

Det är tråden som är kul får man ändå säga. Det är som en interaktion med Skithögen som han inte låtsas om. Man följer hans luffartillvaro och hans utspel där hemma i skokartongen. Skriver och spekulerar om det, sedan ser man hur Rask reagerar på det genom att beröra det i en video. Självklart utan att nämna varifrån kritiken kommer. Vi lever i symbios vi och Skithögen. Han är ständigt medveten om diskussionen om honom. Han sitter och pratar om sig själv, och kommer på sig själv med att nu kommer vissa gå i taket för att jag sa den och den saken. Baronen är såld på reaktionen, men jag kan erkänna att det är jag också. Det är väldigt kul att bedriva påverkansoperationer mot den vedervärdige luffaren.
Citera
2023-04-28, 10:40
https://www.linkedin.com/in/alexande...alSubdomain=se
Han har linkedin
Citera
2023-04-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, vår folkskygge medieprofil. Det är så jobbigt att vara bland folk, men det går jättebra att hoppa runt i centrala Norrköping utklädd till Edward Blom för att spela in en musikvideo.

https://www.youtube.com/watch?v=nvsA...%C3%B6tsringen

Det är tråden som är kul får man ändå säga. Det är som en interaktion med Skithögen som han inte låtsas om. Man följer hans luffartillvaro och hans utspel där hemma i skokartongen. Skriver och spekulerar om det, sedan ser man hur Rask reagerar på det genom att beröra det i en video. Självklart utan att nämna varifrån kritiken kommer. Vi lever i symbios vi och Skithögen. Han är ständigt medveten om diskussionen om honom. Han sitter och pratar om sig själv, och kommer på sig själv med att nu kommer vissa gå i taket för att jag sa den och den saken. Baronen är såld på reaktionen, men jag kan erkänna att det är jag också. Det är väldigt kul att bedriva påverkansoperationer mot den vedervärdige luffaren.

Ha ha! håller med dig, alltid kul att avslöja hans lögner som han kommer med i videos också.

Rask: Jag är skygg helt enkelt, jag är folkskygg, är rädd för folk.

Flashbackare: Hur kan du då vara med i SVT med din far? Hoppa runt i Norrköping utklädd till Edward Blom, Gå runt i kallingar i kvarteret och göra sketcher, träffa dumpen och göra reportage med dem. Vara med i TV-program, gå på galor, pool-partyn, etc.

Rask: jag tjänar mer än genomsnittet,

flashbackare: Varför har du då deklarerat 85k flera år i rad?
Citera
2023-04-28, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://www.linkedin.com/in/alexande...alSubdomain=se
Han har linkedin

Han skulle inte ens få ett jobb som dikesrensare i Vagnhärad.
Citera
2023-04-28, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Ha ha! håller med dig, alltid kul att avslöja hans lögner som han kommer med i videos också.

Rask: Jag är skygg helt enkelt, jag är folkskygg, är rädd för folk.

Flashbackare: Hur kan du då vara med i SVT med din far? Hoppa runt i Norrköping utklädd till Edward Blom, Gå runt i kallingar i kvarteret och göra sketcher, träffa dumpen och göra reportage med dem. Vara med i TV-program, gå på galor, pool-partyn, etc.

Rask: jag tjänar mer än genomsnittet,

flashbackare: Varför har du då deklarerat 85k flera år i rad?

Det är lite det som gör att hans gnäll om hatare blir så skrattretande. Det är inte som att man på tal om ingenting gör narr av hans låga inkomster. Det är för att han ständigt skryter om sina inkomster som det skojas friskt i tråden.

Han kan testa att för en lång period inte ställa upp kameran och filma sig själv där han pratar om sig själv. Säg ett år. Så ska han se att spekulationerna kommer att klinga av. Allt vi gör är att reagera på det han själv säger
Citera
2023-04-28, 11:06
Medlem
abvs avatar
Stabilt att ha carl som ambassadör för organisationen "vit jul" 2018. Han var enligt egen utsago under perioden helgalkoholist som drack tills det svartnade om han så bara smakade på en öl. Nåja han kanske bara söp skallen av sig alla andra helger och inte julen.
Citera
2023-04-28, 11:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Edward måste fan vilken dag som helst googla sin fars namn och då kommer väl denna tråden upp bland de tre första så......
Alla kids har smartphones idag, ja förutom Rasks kids dom är förmodligen dom enda I klassen som inte har. Men kan lova att skolans mobbare redan tryckt upp både pinsamma Baronklipp och fb-tråden i ungarnas ansikten.
Citera
2023-04-28, 11:11
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Stabilt att ha carl som ambassadör för organisationen "vit jul" 2018. Han var enligt egen utsago under perioden helgalkoholist som drack tills det svartnade om han så bara smakade på en öl. Nåja han kanske bara söp skallen av sig alla andra helger och inte julen.
Ett uttalande som jag själv tycker var väldigt roligt var när han berättade sitt dryckesmönster efter att övervunnit alkoholismen. "Jag häller upp en liten whisky som jag sitter och njuter av i timmar, det som blir över häller jag tillbaka i flaskan igen".
Citera
2023-04-28, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är lite det som gör att hans gnäll om hatare blir så skrattretande. Det är inte som att man på tal om ingenting gör narr av hans låga inkomster. Det är för att han ständigt skryter om sina inkomster som det skojas friskt i tråden.

Han kan testa att för en lång period inte ställa upp kameran och filma sig själv där han pratar om sig själv. Säg ett år. Så ska han se att spekulationerna kommer att klinga av. Allt vi gör är att reagera på det han själv säger

Precis, det är det som är grejen med Kaaaaal-Fredrik. Hade han stått för att han var en svinfattig person och inte försökt spela någon annan så hade man kanske haft en liten gnutta mer respekt för honom. Även om det är förkastligt att ha tre barn och vägra att ta ett brödjobb.
Citera
2023-04-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Han söp ju skallen av sig på en kiss konsert för några månader sen, såpass gravt att han vaknade upp nerspydd på ett sjukhus i STHLM. Carl-Fredrik bör inte hålla sig till rusdrycker han kan inte hantera det.
Citera
2023-04-28, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ett uttalande som jag själv tycker var väldigt roligt var när han berättade sitt dryckesmönster efter att övervunnit alkoholismen. "Jag häller upp en liten whisky som jag sitter och njuter av i timmar, det som blir över häller jag tillbaka i flaskan igen".

Precis, han häller upp och smuttar lite på någon dyyyr whisky.

I verkligheten: Han häller i sig 10 stycken Pripps 7,2 och sedan släpper han på hämningarna efter att ha gått hela veckan och tryckt tillbaka sina aggressioner, och håller rants där han är skogstokig och bjuder upp till fight.

Ambassadör för IOGT-NTO var det, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in