Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Ja, vår folkskygge medieprofil. Det är så jobbigt att vara bland folk, men det går jättebra att hoppa runt i centrala Norrköping utklädd till Edward Blom för att spela in en musikvideo.
https://www.youtube.com/watch?v=nvsA...%C3%B6tsringen
Det är tråden som är kul får man ändå säga. Det är som en interaktion med Skithögen som han inte låtsas om. Man följer hans luffartillvaro och hans utspel där hemma i skokartongen. Skriver och spekulerar om det, sedan ser man hur Rask reagerar på det genom att beröra det i en video. Självklart utan att nämna varifrån kritiken kommer. Vi lever i symbios vi och Skithögen. Han är ständigt medveten om diskussionen om honom. Han sitter och pratar om sig själv, och kommer på sig själv med att nu kommer vissa gå i taket för att jag sa den och den saken. Baronen är såld på reaktionen, men jag kan erkänna att det är jag också. Det är väldigt kul att bedriva påverkansoperationer mot den vedervärdige luffaren.
Ha ha! håller med dig, alltid kul att avslöja hans lögner som han kommer med i videos också.
Rask: Jag är skygg helt enkelt, jag är folkskygg, är rädd för folk.
Flashbackare: Hur kan du då vara med i SVT med din far? Hoppa runt i Norrköping utklädd till Edward Blom, Gå runt i kallingar i kvarteret och göra sketcher, träffa dumpen och göra reportage med dem. Vara med i TV-program, gå på galor, pool-partyn, etc.
Rask: jag tjänar mer än genomsnittet,
flashbackare: Varför har du då deklarerat 85k flera år i rad?