2023-05-04, 18:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Är väl skönt att slippa hörs honom, eller hur?
Jag tycker att narcissister är underhållande på avstånd. Att han gör en bra show kan man inte ta ifrån honom, det är lite av ett signum narcissister har, att kunna hålla låda och underhålla andra människor.

Fan kom igen nu Carl-Fredrik, flashbackarna saknar dina påhitt ditt jävla ägg
Citera
2023-05-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Förstår hur du tänker, men nu har idioten barn… Hade varit ”lugnt” ifall T var något normalare, ja då vorre det lite mer ok att han clownar sig runt.

Men jag förstår ärligt inte de som typ njuter av allt Rask gör, har dessa individer kanske glömt att det drabbar hans söner något fruktansvärt mycket?

Jag hoppas det kommer en dag där han bränner upp sin kamera, all utrustning och slutar för gott. Den dagen skulle allt bli 1000 gånger bättre på en gång!

Den rationella sidan av en vill förstås att Bajskungen ska skärpa sig och göra förändringar i livet till det bättre, så att hans familj kan få en ljusare framtid.

Men en annan sida vill att Skithögen får ett stort arv på miljontals kronor, och att han börjar spendera pengar på lyxkonsumtion, och uppklädd i finkläder ska sitta i sin bil och prata om sina storslagna planer han har med sina affärssatsningar.

I och med att man bara ser Baronen genom skrämen så blir han som en karaktär. Man glömmer ibland bort att han faktiskt är en riktig människa, och att hans beteende mestadels är klandervärt. Men ser man honom som endast en karaktär så är han bara rolig.
Citera
2023-05-04, 21:16
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Men en annan sida vill att Skithögen får ett stort arv på miljontals kronor, och att han börjar spendera pengar på lyxkonsumtion, och uppklädd i finkläder ska sitta i sin bil och prata om sina storslagna planer han har med sina affärssatsningar.
Dagen arvet kommer så tror han att han är en förmögen greve.
Kostym, S-klass AMG med AMG utförande från fabrik!!, cigarrer, "lyxsnus", städfirmor där han tror han kan leva på avkastning samtidigt som han pröjsar städaren 200 kr/h.
Han vet ju hur lång tid det tar och städa när man är effektiv. (Det har vi ju sett när han tjackstädar sin lägenhet på 68m² i 12 timmar ASGARV).
Citera
2023-05-05, 13:55
Medlem
Nu är Rasks farfar död. Vila i frid. Beklagar sorgen!
Citera
2023-05-05, 13:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nu är Rasks farfar död. Vila i frid. Beklagar sorgen!
Nej vad hemskt, jag som trodde han var på bättringsvägen, mina tankar går till familjen i denna svåra stund.
Citera
2023-05-05, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nej vad hemskt, jag som trodde han var på bättringsvägen, mina tankar går till familjen i denna svåra stund.

Lät så, ja. Såg inte det där komma.
Citera
2023-05-05, 14:01
Medlem
Jesusmarychains avatar
Vila i frid Alf! Du verkar levt ett imponerande liv. Tankar till dig Alex m familj
Citera
2023-05-05, 14:09
https://streamable.com/f6ii2h
Vila i frid, Alf🕊

Alex tog lämpligt nog bort instastoryn från igårkväll, med "fråga vad du vill🙏"
Citera
2023-05-05, 14:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Lät så, ja. Såg inte det där komma.
Ja det kom verkligen som en chock, han fick ett långt och innehållsrikt liv iaf.

Någon som vet vad som händer med kanalerna nu när ägaren av företaget avlidit, kommer han kunna köra tuben genom företaget eller måste han starta ett nytt ab?

Nu tycker jag lite synd om familjen, detta innebär ju också att Rasks månadspeng försvinner, hoppas han får en liten klumpsumma så dom klarar sig några månader och att han förvaltar den väl och verkligen styr upp sitt liv för sina barns skull, nu måste det vara färdiglallat.
Citera
2023-05-05, 14:13
Medlem
storpikens avatar
Vila i frid Alf.
Mina tankar går till familjen Rask och anhöriga.
Citera
2023-05-05, 16:05
Medlem
Vila i frid Alf, du verkade va en bra man. Synd att du fick en sån ålåga till barnbarn.

Tror ni Karl-Fredrik står med i testamentet? Jobbigt om så inte är fallet. Hur ska familjen klara sig utan månadspengen?
Citera
2023-05-05, 16:54
Medlem
Vila i frid, Alf! En rättskaffens man med ett stort hjärta,

Nu har världen för stunden tappat all sin färg, veckopengen nu är ett minne blott... AMG och cigarr falla nu på ödets lott... kan det nånsin mer bli tillredd märg? Endast Jesus hör bön...och världen har för stunden tappat all sin färg....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in