2023-04-13, 19:00
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Nu har Sovatillunchbaronen börjat med "Våjd" igen, börjar det bli surt att leva på korvören? Hoppas Carl-Fredrik lyckas nu på plattformen, hur många följare kommer han få där nu 2-3st? Kan tänka mig att många är intresserade av att se videos när han sitter i sitt sovrum och gnäller.

I sovrummet med lakan uppspikade i taket
Citera
2023-04-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Hehe, han har väl inte lyckats få någon diagnos än vad jag förstår så han måste alltså ta Tessans medicin?

Förmodligen är det där han går och nallar. Något som är talande är att han aldrig bemöter det, trots att det varit på tapeten länge. Aldrig tar han upp det som en så sjuk grej där folk "presenterar sin egen tro som sanningar". Något han däremot ofta gör när det t.ex handlar om att han ljuger om psykisk ohälsa, att han är lat och därför inte jobbar, etc. På dessa punkter är han ofta eld och lågor, och sitter och gör långa långa försvarsvideor om det eller sitter i lives och "värjer sig". Men aldrig om tjackmissbruks-anklagelserna.

Min tes är att punkterna om psykisk ohälsa och hans lathet inte går att motbevisa. Vad som händer i hans hjärna kan ingen veta, så där kan han gå ut hårt och förneka att det är så. Men tjacket går att motbevisa, han skulle t.ex kunna bli tagen för ringa narkotikabrott, och då hade det varit jobbigt om han innan det hållit på och förnekat högt att han inte har något missbruk. Samtidigt som han inte vill göra en grej av det, han vill tysta ner det så inte fler än det är nu börjar misstänka att han pundar.
Citera
2023-04-13, 19:17
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
I sovrummet med lakan uppspikade i taket
https://streamable.com/upni30

Ny överblick av hans myyysiga crib.
Ser att lillan fått en växasäng, rart.

Vem är det på hans älskade tavla? Är det den där blackjim?

Spännande att få följa märgbenshistorien.
Tror inte det kommer en fortsättning, tyvärr
Citera
2023-04-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jadu, den där kraften försvann fortare än den kom.
Han var eld och lågor över att ha fått ett (automat)svar om en intervju.
Han började krångla direkt genom att skita i internutbildningen, då han hjälpte till att städa hos mormor...ojnevåjne, han "jobbade" med städning hos henne i hur många timmar som helst

Han har sån kraftig ångest när det passar, konstigt att han ena dagen drabbats av ptsd, för att några timmar senare sitta och lajva om hur bra han mår, hans tro vill han inte dela med sig av, fast det gäller bara ibland. Någonting man måste komma ihåg när det gäller Alexx, är att han fungerar som ett litet barn. Om man blundar och håller för öronen, har ingenting hänt.
Hur länge ska han stå till svars för vad han gjort för flera år sen?
Ja, hur länge ska Fredrik straffas för en misslyckad abort?

Idag lagar hemmafrun märgben...

Saxat från nätet:
Märgben är helt enkelt ben, oftast från nötdjurets övre ben och lår, där den mjuka kärnan inuti benet – märgen – är kvar. Märgen är en tät, fet och näringsrik massa som består till cirka 85 procent av fett. Resten är bindvävnad och vatten. Märgen får vid tillagning en lös och mjuk konsistens som smälter i munnen

Blir det en hit hos barnen?

https://streamable.com/j7kt9e
Han har personlighetsproblem som liknar lite på borderline, det är därför han skiftar så mycket i tillegg till sin vanliga grandiosa personlighet.
Citera
2023-04-13, 19:22
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Han har personlighetsproblem som liknar lite på borderline, det är därför han skiftar så mycket i tillegg till sin vanliga grandiosa personlighet.
Han har grava problem och alla runt honom är medberoende.

Jag kan inte förstå att socialtjänsten i Trosa är så tappade.

Vi får väl se när grabbarna blir äldre och berättar om sin uppväxt...
Citera
2023-04-13, 19:56
Medlem
Citat:
Nu har Sovatillunchbaronen börjat med "Våjd" igen, börjar det bli surt att leva på korvören? Hoppas Carl-Fredrik lyckas nu på plattformen, hur många följare kommer han få där nu 2-3st? Kan tänka mig att många är intresserade av att se videos när han sitter i sitt sovrum och gnäller.

Äggskallen måste vara den mest otacksamma ”kreatörer/influensern” på nätet. I den senaste liven som fick ligga kvar ett tag när det blev lite påfrestande frågor för baron af äggskalle så var det någon som sa att vi ger dig lön genom att titta på dina videos varav äggskallen säger ”jag köper inte det argumentet”. Om man bortser ifrån mitt ”hat” till rask så måste jag säga att han är den mest otacksamma av alla som gör videos på tuben, att slå igenom som han har gjort är egentligen inte så lätt, men det är ännu svårare att förvalta det, vilket rask har varit helt värdelös med att göra. Han förstår inte att det ”jobb” han gör betala genom att andra tittar på det, han anser att folk ska vara tacksamma för att han lägger upp det. Fast det är tvärtom.
Citera
2023-04-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han har grava problem och alla runt honom är medberoende.

Jag kan inte förstå att socialtjänsten i Trosa är så tappade.

Vi får väl se när grabbarna blir äldre och berättar om sin uppväxt...

Släkten är vana med att vara medberoende, men eftersom att alla sagt upp det med Fredrik så är det väl äggskallen som står på tur.
Citera
2023-04-13, 20:26
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222

Borderline är mestadels en diagnos som ställs till kärringar. Vore verkligen passande om det stämmer!
Citera
2023-04-13, 20:27
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Släkten är vana med att vara medberoende, men eftersom att alla sagt upp det med Fredrik så är det väl äggskallen som står på tur.

Vad tror du om märgbenet? Blir det en follow up eller rinner det ut i sanden såsom allt annat han får för sig att göra?
Citera
2023-04-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Äggskallen måste vara den mest otacksamma ”kreatörer/influensern” på nätet. I den senaste liven som fick ligga kvar ett tag när det blev lite påfrestande frågor för baron af äggskalle så var det någon som sa att vi ger dig lön genom att titta på dina videos varav äggskallen säger ”jag köper inte det argumentet”. Om man bortser ifrån mitt ”hat” till rask så måste jag säga att han är den mest otacksamma av alla som gör videos på tuben, att slå igenom som han har gjort är egentligen inte så lätt, men det är ännu svårare att förvalta det, vilket rask har varit helt värdelös med att göra. Han förstår inte att det ”jobb” han gör betala genom att andra tittar på det, han anser att folk ska vara tacksamma för att han lägger upp det. Fast det är tvärtom.

Så är det, sen är hans cåntent så jävla kasst också. Ingen glöd eller fanatism i hans videos, många kreatörer jag gillar gör utmaningar, renoverar bilar och hojar, gymmar, på sin kanal etc. Medans äggskallen sitter i sin koja och tjatar om Pontus Rasmusson eller vad farsan gör nu för tiden....
Citera
2023-04-13, 20:49
Medlem
Nu håller vi tummarna att det tar fart på Våjd för Carl-Fredrik såpass bra att han kanske kan hitta en ny bil? låna ihop till en bil via lån av farfar. Kanske en BMW som är till salu i Vagnhärad, en 523 importerad från Tyskland med 13 ägare och senaste ägare någon Abdullah som har krockat med den i ett vägräcke och hällt rapsolja i motorn och spolarvätska i bromsvätskebehållaren,
Citera
2023-04-13, 20:52
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Nu håller vi tummarna att det tar fart på Våjd för Carl-Fredrik såpass bra att han kanske kan hitta en ny bil? låna ihop till en bil via lån av farfar. Kanske en BMW som är till salu i Vagnhärad, en 523 importerad från Tyskland med 13 ägare och senaste ägare någon Abdullah som har krockat med den i ett vägräcke och hällt rapsolja i motorn och spolarvätska i bromsvätskebehållaren,

+ anmäld stulen i historiken

Har du sett dessa? https://www.youtube.com/watch?v=phUN8eX1Dqg och https://www.youtube.com/watch?v=L4lLZpT7FWY
Senast redigerad av Fenotyp 2023-04-13 kl. 20:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in