2023-04-14, 13:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så det var anledningen till att han börjat hänga ut farsan igen. Rask vill inte ha honom i Trosa så nu ska han försöka förstöra hans liv ännu en gång så han kan få lite content till sin döda kanal.

Schysst son..Han kan inte acceptera att det går mycket bättre för farsan än sig själv här i livet för det säger emot hela hans världsbild. Det är ju Fredrik som är missbrukaren och inte Rask..

Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Såg nån kommenterat på annonsen:

Synd att din son Carl-Fredrik hängt ut dig som en helt urspårad narkoman och alkis på hela nätet. Annars hade du nog fått napp, Lycka till Fredrik.

Carl-Fredrik har förstört för sin pappa lika mycket som han pajjat för honom själv. Skulle aldrig kunna hänga ut en familjemedlem på det sättet jag det vore förräderi.

Undrar hur Fredrik ställer sig till allt detta idag?
Citera
2023-04-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Vet inte, men det har ju förstört hans liv på sitt sätt också, att bli igenkänd för Carl-Fredriks videor osv.

Men enligt annonsen så jobbar han tydligen nu så vi får hoppas att det går bra för Fredrik!
Citera
2023-04-14, 14:02
Medlem
Citat:

Svårt att säga då det verkar som att Fredrik själv trots egna snedtramp i livet har väldigt stort hjärta och förlåter oftast när någon annan trampar på honom!

Jag tror att han grämer sig över missbruket såklart, men jag tror på allvar att han haft större chanser och sett på det annorlunda om en sak som SKA vara intern inom en familj inte spridits av hans odräglige son!

Hoppas att han kommer på fötter! Det är dock himla svårt i en sån liten håla som Trosa där alla känner alla och snacket gått 100 varv om! Han hade nog haft lättare att söka sig någonstans där det är lite större och anonymare! Att han vill vara nära familjen är ju normalt det vill väl alla med ett hjärta! Hoppas att han kan bygga upp någonting med Ludde och hans familj åtminstonde som INTE måste bli publikt på Youtube! Varje gång man hört om att Fredrik närmat sig och haft kontakt med Ludde så har ju Bajsbaronen lagt sig i för att ha någon att hänga ut!
Vore jag Ludde hade jag tagit Carl Fredrik i kragen och örfilat upp honom och sagt att nu jävlar slutar du att offentligt dra ett namn jag också bär i smutsen det räcker nu!
Citera
2023-04-14, 14:21
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/ksm7eg

Märgbenen ligger och drar.
Under tiden kör han igång med sin månatliga flyttstädning.. spännande. Bar överkropp, givetvis.
"Det är såhär livet ska levas 2.0"
Även i 1.0 stog han i kallingar å lagade mat fast tessan hade över en kompis.
När vitlöksmiddagen väl var klar så käkade han sin vitlöksmiddagen bara i kalsonger.
Tessan måste tyckt det var så romantiskt när han stog där i kalsonger med kameran höger hand å skrek: TA EN POMMES, KÖTTBIT Å DOPPA!!
Hur gott va det 1-10?
- Fan vad gott jag jag skulle säga 7.
- VA BARA 7!? DET ÄR JU SOM MCDONALDS!?!?!
-
Citera
2023-04-14, 14:29
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Svårt att säga då det verkar som att Fredrik själv trots egna snedtramp i livet har väldigt stort hjärta och förlåter oftast när någon annan trampar på honom!

Jag tror att han grämer sig över missbruket såklart, men jag tror på allvar att han haft större chanser och sett på det annorlunda om en sak som SKA vara intern inom en familj inte spridits av hans odräglige son!

Hoppas att han kommer på fötter! Det är dock himla svårt i en sån liten håla som Trosa där alla känner alla och snacket gått 100 varv om! Han hade nog haft lättare att söka sig någonstans där det är lite större och anonymare! Att han vill vara nära familjen är ju normalt det vill väl alla med ett hjärta! Hoppas att han kan bygga upp någonting med Ludde och hans familj åtminstonde som INTE måste bli publikt på Youtube! Varje gång man hört om att Fredrik närmat sig och haft kontakt med Ludde så har ju Bajsbaronen lagt sig i för att ha någon att hänga ut!
Vore jag Ludde hade jag tagit Carl Fredrik i kragen och örfilat upp honom och sagt att nu jävlar slutar du att offentligt dra ett namn jag också bär i smutsen det räcker nu!
Ja, Fredrik är det absolut inget fel på i nyktert tillstånd, jag tror faktiskt att det Rask säger om han, att han var en stjärnsäljare är sant.
Men sen att äggskallen skulle blotta sin egen far inför hela Sverige gör ju inte saken lättare för honom att resa sig upp igen.
Hade jag haft Carl-Fredrik som son så hade jag klippt banden med honom direkt, för annars kanske det inte är så konstigt att man hamnar där Fredrik hamnade.
Bara en tanke.
Citera
2023-04-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Ja, Fredrik är det absolut inget fel på i nyktert tillstånd, jag tror faktiskt att det Rask säger om han, att han var en stjärnsäljare är sant.
Men sen att äggskallen skulle blotta sin egen far inför hela Sverige gör ju inte saken lättare för honom att resa sig upp igen.
Hade jag haft Carl-Fredrik som son så hade jag klippt banden med honom direkt, för annars kanske det inte är så konstigt att man hamnar där Fredrik hamnade.
Bara en tanke.

Så är det nog absolut, jag tror dock inte det är så lätt för så fort Fredrik haft kontakt med Ludde eller någon annan i familjen så dyker ju äggskallen upp där skrikandes med en kamera och försöker se ut som ett offer! Han har ju till och med filmat när han trängt sig in i Fredriks hem filmat det och gapat o skrikit och helt i onödan tvingat med honom till psykakuten för att han var lite slirig bara för att få content! Samtidigt som han kan sitta och säga att ”min far kan äta omänskligt mycket piller och fortfarande stå upp det måste vara världsrekord” Men när han är lite lullig och ligger i sängen ska han under kameraövervakning tvingas med till psyk! Att Fredrik fruktar Bajsbaronens överfall med en kamera tror jag alla kan vara överens om! Saknaden efter resten av familjen när Fredrik är nykter blir nog tyvärr för stor så han hamnar i Carl Fredriks fällor om o om igen
Citera
2023-04-14, 14:58
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Så är det nog absolut, jag tror dock inte det är så lätt för så fort Fredrik haft kontakt med Ludde eller någon annan i familjen så dyker ju äggskallen upp där skrikandes med en kamera och försöker se ut som ett offer! Han har ju till och med filmat när han trängt sig in i Fredriks hem filmat det och gapat o skrikit och helt i onödan tvingat med honom till psykakuten för att han var lite slirig bara för att få content! Samtidigt som han kan sitta och säga att ”min far kan äta omänskligt mycket piller och fortfarande stå upp det måste vara världsrekord” Men när han är lite lullig och ligger i sängen ska han under kameraövervakning tvingas med till psyk! Att Fredrik fruktar Bajsbaronens överfall med en kamera tror jag alla kan vara överens om! Saknaden efter resten av familjen när Fredrik är nykter blir nog tyvärr för stor så han hamnar i Carl Fredriks fällor om o om igen
Detta som du skriver här är faktiskt grunden till varför jag ogillar Alex.
Eftersom jag var medberoende till min lillasyster som idag inte längre finns.
Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi kunnat tryckt upp en kamera i hennes ansikte för att visa hur illa vi blir behandlade pga hennes sjukdom.
Citera
2023-04-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Detta som du skriver här är faktiskt grunden till varför jag ogillar Alex.
Eftersom jag var medberoende till min lillasyster som idag inte längre finns.
Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi kunnat tryckt upp en kamera i hennes ansikte för att visa hur illa vi blir behandlade pga hennes sjukdom.

Nej! En frisk människa som vill berätta sin historia gör det isåfall UTAN att hänga ut någon! Man tränger sig inte på och gapar o skriker med en kamera i handen och tvingar med en närstående till en hel natt på psyket totalt i onödan bara för att få material att lägga ut på nätet! Det är så jävla vidrigt oavsett vilka dumma ursäker äggskallen försöker värja sig med!

Tänk om Ludde skulle skapa en youtubekanal och våldgästat Carl Fredrik och skrikit i kameran att ”Titta är på min efterblivna bror som dagdriver hela dagarna och är en återfallsförbrytare på nätet, nu jävlar söker du ett arbete” o så slitit i Carl Fredrik och tvingat in honom i bilen till Arbetsförmedlingen och lagt ut på nätet! Vad hade Bajsbaronen tyckt om det?

Men han har inte förmåga att vända på situationer och tänka ”hur hade jag känt” psykopater och narcissister har inte den förmågan! Utan då hade det helt plötsligt varit en rad brott som begåtts mot Carl Fredrik! Men gör han det är det i välmening för samhällets bästa försöker han intala sina tittare! Trots att han fsn själv är samhällets fiende nr:1
Citera
2023-04-14, 16:20
Medlem
Citat:

Citat:
Vet inte, men det har ju förstört hans liv på sitt sätt också, att bli igenkänd för Carl-Fredriks videor osv.

Men enligt annonsen så jobbar han tydligen nu så vi får hoppas att det går bra för Fredrik!

Spelar ingen roll, Fredrik är bevisligen en riktig kämpe med vilja, medans Carl-Fredrik är en riktig fet ful loser.

Vet man vem Fredrik är borde man veta vem Carl-Fredrik är. Litar man på Carl-Fredrik är man dum.
Citera
2023-04-14, 17:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Såg nån kommenterat på annonsen:

Synd att din son Carl-Fredrik hängt ut dig som en helt urspårad narkoman och alkis på hela nätet. Annars hade du nog fått napp, Lycka till Fredrik.

Carl-Fredrik har förstört för sin pappa lika mycket som han pajjat för honom själv. Skulle aldrig kunna hänga ut en familjemedlem på det sättet jag det vore förräderi.
Nej, sånt gör ju förstås bara extremt psykiskt störda människor som Carl-Fredrik. Familjen är helig, den står man alltid bakom 100% oavsett vad som hänt, man hänger inte ut en farsa som lider av missbruksproblem för att köpa märkeskläder till sig själv
Citera
2023-04-14, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nej, sånt gör ju förstås bara extremt psykiskt störda människor som Carl-Fredrik. Familjen är helig, den står man alltid bakom 100% oavsett vad som hänt, man hänger inte ut en farsa som lider av missbruksproblem för att köpa märkeskläder till sig själv

Tänk dig alla videor Carl-Fredrik gjort om sin far, alla missbruksbloggar, uthängningar, andra videos utöver det osv, lagt sig i farsans val av flickvänner etc. Det är förräderi utan dess like. Carl-Fredrik blev känd på att hänga ut och vlogga om farsan som på den tiden käkade lyrica och drack arboga och härjade. Jag tror att Fredrik dock till skillnad från sin son är en riktigt trevlig herre när han är nykter och städad, nu verkar det gå bra för honom också då han jobbar iaf.

Carl-Fredrik är lika osympatisk nykter som när han är full.

Är detta tacket till farsan för alla trumset, gitarrer, rockkläder, snus, han köpte till dig som ung?

En familj backar man alltid och problem löser man internt, man hänger inte ut sin farsa på internet....
Citera
2023-04-14, 18:33
Medlem
Citat:
Tänk dig alla videor Carl-Fredrik gjort om sin far, alla missbruksbloggar, uthängningar, andra videos utöver det osv, lagt sig i farsans val av flickvänner etc. Det är förräderi utan dess like. Carl-Fredrik blev känd på att hänga ut och vlogga om farsan som på den tiden käkade lyrica och drack arboga och härjade. Jag tror att Fredrik dock till skillnad från sin son är en riktigt trevlig herre när han är nykter och städad, nu verkar det gå bra för honom också då han jobbar iaf.

Carl-Fredrik är lika osympatisk nykter som när han är full.

Är detta tacket till farsan för alla trumset, gitarrer, rockkläder, snus, han köpte till dig som ung?

En familj backar man alltid och problem löser man internt, man hänger inte ut sin farsa på internet....

Det har Alex sagt flertal gånger också, att hans far är väldigt trevlig, rolig, smart, snäll osv. Man kunde se hur mycket han älskar E och W. Han fick dessutom väldigt mycket kärlek från tittarna och det tyckte inte Alex om.

Känns som att Rask fick sin far att droga på tyngre pga alla uthänningar, för att kunna mata fler videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in