2023-04-05, 17:16
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Måste vi jämt och ständigt börja prata om Arbetskygg eller någon annan? Tråden handlar om Rask. Tröttsamt att du fortsätter skriva m några som knappt eller nästan skriver i tråden längre. Men kan vi hålla det till Bajsbaronen?

Anmäl inlägget då och knip käft din svamlande tråkmåns. Det sista tråden behöver är någon tråkig jävla ordningspolis som dig.

Här ska vi diskutera Rask och hans ständiga kamp mot verkligheten som den sneseglare han är. Men ibland kommer också hans hjälmprydda fans och framtidspartners på tal, som i alla trådar av liknande slag. SÅ ÄÄÄÄÄÄR DET!

Till sist: kolla ratten här, amg logga, amg amg amg amg amg

Edit
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Väldigt få fans, en del troll absolut. Varför anmäler du inte troll som Krecik? Istället skapar du fejk bild på en fejk konversation och skrattar åt det.

Alla kritiserar inte allt han gör, men det är inget måste.

Vad vet du om vad jag anmäler? Men följ ditt eget råd nu och diskutera Rask istället. Din tråkiga gnällkärring.
Senast redigerad av Mikkka 2023-04-05 kl. 17:36.
Citera
2023-04-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Anmäl inlägget då och knip käft din svamlande tråkmåns. Det sista tråden behöver är någon tråkig jävla ordningspolis som dig.

Här ska vi diskutera Rask och hans ständiga kamp mot verkligheten som den sneseglare han är. Men ibland kommer också hans hjälmprydda fans och framtidspartners på tal, som i alla trådar av liknande slag. SÅ ÄÄÄÄÄÄR DET!

Till sist: kolla ratten här, amg logga, amg amg amg amg amg

Väldigt få fans, en del troll absolut. Varför anmäler du inte troll som Krecik? Istället skapar du fejk bild på en fejk konversation och skrattar åt det.

Alla kritiserar inte allt han gör, men det är inget måste.
Citera
2023-04-05, 18:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Haha ja det var komiskt. Någon som vet vad carls egen idé med youtube är? Förutom att just försöka bli känd och få uppmärksamhet.

-Startar tuben genom att hänga ut sin knarkande farsa i ett försök att bli känd.
-Börjar hänga ut personer med psykiska sjukdomar i ett försök att bli känd.
-Döms för grovt förtal i ett försök att bli känd.
-Vågar inte längre hänga utan psykiskt sjuka människor i försök att bli känd.
-Kanalen dör och används mest som tiggarplattform.
-Blir upptaxerad av skatteverket. Farfar betalar men tiggeriet går nu dåligt.
-Kanalen är nu stendöd.
-Ett av hans barn är med om ett fruktansvärt trauma och är på riktigt nära att dö.
-Han försöker få sin (om ens möjligt) ännu dödare huvudkanal att flyyyga genom att göra videos om den ovannämnda traumatiska händelsen.
Det är den asså!

Han pratar om det i psykisk ohälsa "dokumentären", fan vad jag avskyr att kalla det där skämtet för dokumentär.

Ett vanligt jobb är ingenting för Alex. När han började ladda upp på youtube och fick en massa respons, fina kommentarer och blev sedd på stan var han hooked som en deprimerad människa blir direkt på heroin.

Sen den dagen har han i snart 10 år forsatt att sparka på en död häst, under tiden går det allt sämre men Carl-Fredrik ger sig inte. tv-host, radiopratare eller någon chefsposition är vad han satsar på.

Hur går det förresten med hans memoarer? Han skulle ju bara anlita en spökskrivare som skulle skriva om hans kladd.
Citera
2023-04-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Så går det när man låter en tråd löpa fritt. Moderatorerna borde gripit in för länge sedan.

Rask är avskyvärd på alla vis men jag har redan från början i den här tråden försökt att motarbeta att barnen blandas in. Jag har haft blandad framgång.

Rask är en redig grismunn som inte är klok!
Barn ska inte vara i hans miljö!
Tycker det är fint att människor bryr sig om barnen & Tessan!
Vi är många här inne som vill att barnen, ska omhändertas & hamna i fosterfamiljer där kärlek & mat & inte psyksjuka är övergripande i hemmet...

Var glad att människor bryr sig🙌🙏😍😍
Citera
2023-04-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Vi är många här inne som vill att barnen, ska omhändertas & hamna i fosterfamiljer där kärlek & mat & inte psyksjuka är övergripande i hemmet...

Det är fint att du & många bryr er. Men jag tror jag är ganska ensam om att orotsanmäla, På Riktigt.
Och inte anonymt låtsas skit.
Citera
2023-04-05, 21:32
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Jag vill inte att något händer barnen. Jag vill att carl rycker upp sig och beter sig som folk istället.
Citera
2023-04-05, 22:02
Medlem
Citat:
Jag vill inte att något händer barnen. Jag vill att carl rycker upp sig och beter sig som folk istället.

Självklart så vill man bara att barnen får bra & kärleksfulla fosterfamiljer❤🙏
Om inget görs snarast så kommer även barnen gå förlorade som sin pappa, det sociala arvet 😢😭

Rask Grismunnen kommer aldrig att fungera i samhället dessvärre. Han är född skithål en elak sate utan både hjärna & hjärta.. En narcissist som lever i sin egna lilla bubbla...
Sorgligt men han tillför samhället bara massa problem & kostnader...
Senast redigerad av Dirtyone 2023-04-05 kl. 22:05.
Citera
2023-04-06, 00:12
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Rask verkar inte förstå konsekvenserna av denna tattande livsstil han lever.

Jag tror att Therese kommer få ensam vårdnad när dom skiljer sig eftersom ja, beskrivning överflödig. Han har ingenting att bidra med kort sagt.

Sen tror jag också att barnen inte kommer vilja ha något vidare umgänge med honom när dom blir gamla nog att förstå hur värdelös och egoistisk han är.
Citera
2023-04-06, 07:30
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Buhuhu, samtidigt som du själv suttit och mobbat en funktionsnedsatt 13-åring med familj i granntråden i snart 2 år. Varför ska du vara moralens väktare kring just bajsbaronen och hans barn till den grad att du framstår som en efterbliven hycklare.
Nu ältar vi bara gammal skåpmat. Jag har förklarat detta tidigare. Skillnaden mellan Rasks barn och Mukbangmongots indolenta ungar är att Rasks barn aldrig själva sökt rampljuset. De har bara oturen att råka bo under samma tak som Rask. David i granntråden är inte bara ful och dum, han är dessutom aktivt utåtagerande genom sina olika Youtubekanaler och genom att försöka dra till sig så mycket uppmärksamhet som möjligt i Marias videos. Det har han gjort hela tiden därför drar jag inte David och Rasks barn över samma kam.

Det gör att jag faktiskt håller en liten bit högre moralisk mark än personer som exempelvis Dirtyone vars mål i tråden verkar vara att socialen ska ta barnen ifrån Rask och Therese. Innerst inne förstår du det själv och det är nog det som retar dig.
Citera
2023-04-06, 12:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Helt fantastiskt hur Rask även vänder det som han gör fel till något bra. Det blir tydligt att han inte tycker att han kan göra fel. "Nej jag jobbar inte, men jag är en mer närvarande förälder tack vare det."

Men trots att han bara går hemma och slöar så är trots allt "Ottisen" inskriven på förskolan. Han lämnar alltså över ungen frivilligt till andra, när han kunde valt att ha henne hemma och finnas där för henne konstant.

Så hur man än vrider och vänder på det, så går inte hans ursäkt ihop. Alla föräldrar som jobbar finns där för sina barn precis lika mycket som Rask, bara det att man är och jobbar när barnen är på skola och förskola medan Rask sitter hemma och leker framför datorn under den tiden. På köpet är de arbetande föräldrarna inte beroende av en annan mans pengar för att få livet att gå ihop, och kan göra roliga saker med familjen mellan varven.
Därför blir det så uppenbart när han ska låtsas vara någon superfarsa som är där för sina barn. Det bästa vore såklart om barnet var hemma istället så skulle familjen spara tusentals kronor dom inte har.

Men då skulle ju inte skithögen ha tid med att sitta och leka lika mycket framför datorn..

Rask är, har alltid varit och kommer aldrig bli någon annat än en jävla skitfarsa. Hans egen pappa var så mycket bättre men det skulle han aldrig kunna erkänna för då rasar hela hans låtsasvärld ihop.
Citera
2023-04-06, 13:52
Han är live nu..
Citera
2023-04-06, 13:55
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han är live nu..

Tiggarlive.. Dom behöver väl lite Påskmat på bordet
Citera