2023-04-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Klockren analys, känns som om man hört och sett det förut..

Med tanke på raskens intresse för dumpen och övergrepp, VARFÖR lägger han ut detta på sin instastory?! Är det bara jag som mår illa, med tanke på hans val av "mosik" och hans speciella intressen?
https://streamable.com/gbxr9g

Jag tror inte att han är pedofil för att han borstar sin dotters hår, att de målar naglarna tillsammans eller att han kliar henne på ryggen. Jag kan snarare tycka att det är ett bra sätt att stärka sin relation till barnet, speciellt eftersom att A tidigare visat att hennes trygghet är hos T och inte Rask.
Däremot förstört han det när han väljer att ta upp telefonen för att göra kontent på det hela. Då blir det klart att han "rår om dottern" för att få kontent och se bra ut inför andra och då få en egoboost.

Sedan är det jäkligt olämpligt att lägga ut videos på sitt avklädda barn på internet, för det finns så jäkla många vidriga avskum där ute. Har man dessutom en öppen Instagram med många okända följare så hamnar videos som dessa lätt i händerna på pedofiler.
Hur svårt hade det varit att sätta på flickan en pyjamas om det nu måste filmas och läggas ut på sociala medier? När han filmade naglarna hade det räckt med att han bett henne visa sina naglar och då fotat både hennes och sina egna naglar och lagt ut, istället för att filma upp längs benet på barnet. Att sedan välja en låt som påminner om en intim scen ur en gameldags romantisk vuxenfilm, känns helt vrickat. Om han nu måste lägga ut en video och absolut måste ha musik, varför inte lägga till en vaggvisa istället när det handlar om ett barn som sover?

Han bryr sig inte om att han göder vidriga pedofiler, så länge han själv vinner något på det.
Citera
2023-04-05, 12:11
Medlem
Tror alla redan vet om att Rask inte är pedofil. Mycket är han men pedofil, fyfan, skärpning.
Citera
2023-04-05, 12:19
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Tror alla redan vet om att Rask inte är pedofil. Mycket är han men pedofil, fyfan, skärpning.
Det är väl typ en person (som bevisligen har problem i huvudet) som skriver det. De flesta andra kritiserar bara att han väljer att lägga ut stories på sitt avklädda barn och dessutom lägger på musik av rätt osmaklig karaktär.
Citera
2023-04-05, 12:23
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Så går det när man låter en tråd löpa fritt. Moderatorerna borde gripit in för länge sedan.

Rask är avskyvärd på alla vis men jag har redan från början i den här tråden försökt att motarbeta att barnen blandas in. Jag har haft blandad framgång.
Citera
2023-04-05, 13:36
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Så går det när man låter en tråd löpa fritt. Moderatorerna borde gripit in för länge sedan.

Rask är avskyvärd på alla vis men jag har redan från början i den här tråden försökt att motarbeta att barnen blandas in. Jag har haft blandad framgång.
Säga vad man vill om Baronen, men pedofil är han då fan inte.
Det är ju just dessa inlägg som förstör att anmälningar inte tas på allvar, tyvärr.
Citera
2023-04-05, 13:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Inte ett ord om vilket jobb alla eldsjälar härinne gör så att barnen förhoppningsvis en vacker dag kan få leva i frid utan en störd narcissist som utnyttjar dom för att själv må bättre psykiskt.

Hur vore det om det inte finns en tråd? Ett kommentarsfält på yt där han kan styra bort all negativ kritik, hemska tanke. Den här tråden behövs för att syna det vedervärdiga aset till farsa.
Citera
2023-04-05, 14:28
https://streamable.com/9qz65s

Dagens instastory.
Han försöker att vara den pappa hans egna pappa inte var..
Jag ser mest likheter. Skillnaden är att farsan drog in flis.
Alex vill inte vara en bankomat, han snyltar hellre på farfar
Citera
2023-04-05, 14:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Dagens instastory.
Gör du det bara för att bli känd så skit i det

Han borde lyssna på sig själv ibland.
Citera
2023-04-05, 15:08
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Gör du det bara för att bli känd så skit i det

Han borde lyssna på sig själv ibland.
Haha ja det var komiskt. Någon som vet vad carls egen idé med youtube är? Förutom att just försöka bli känd och få uppmärksamhet.

-Startar tuben genom att hänga ut sin knarkande farsa i ett försök att bli känd.
-Börjar hänga ut personer med psykiska sjukdomar i ett försök att bli känd.
-Döms för grovt förtal i ett försök att bli känd.
-Vågar inte längre hänga utan psykiskt sjuka människor i försök att bli känd.
-Kanalen dör och används mest som tiggarplattform.
-Blir upptaxerad av skatteverket. Farfar betalar men tiggeriet går nu dåligt.
-Kanalen är nu stendöd.
-Ett av hans barn är med om ett fruktansvärt trauma och är på riktigt nära att dö.
-Han försöker få sin (om ens möjligt) ännu dödare huvudkanal att flyyyga genom att göra videos om den ovannämnda traumatiska händelsen.
Citera
2023-04-05, 16:03
Medlem
Citat:

Dagens instastory.

Helt fantastiskt hur Rask även vänder det som han gör fel till något bra. Det blir tydligt att han inte tycker att han kan göra fel. "Nej jag jobbar inte, men jag är en mer närvarande förälder tack vare det."

Men trots att han bara går hemma och slöar så är trots allt "Ottisen" inskriven på förskolan. Han lämnar alltså över ungen frivilligt till andra, när han kunde valt att ha henne hemma och finnas där för henne konstant.

Så hur man än vrider och vänder på det, så går inte hans ursäkt ihop. Alla föräldrar som jobbar finns där för sina barn precis lika mycket som Rask, bara det att man är och jobbar när barnen är på skola och förskola medan Rask sitter hemma och leker framför datorn under den tiden. På köpet är de arbetande föräldrarna inte beroende av en annan mans pengar för att få livet att gå ihop, och kan göra roliga saker med familjen mellan varven.
Citera
2023-04-05, 16:06
Medlem
Lasra bort WT tatueringarna i nyllet och va en riktig man och skaffa dig ett jobb, inget bröd utan jobb. En riktig MAN försörjer sin familj inte tigger pengar från farfar och skrollar insta hela dagarna i soffan och tallar på kuken.
Citera
2023-04-05, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Buhuhu, samtidigt som du själv suttit och mobbat en funktionsnedsatt 13-åring med familj i granntråden i snart 2 år. Varför ska du vara moralens väktare kring just bajsbaronen och hans barn till den grad att du framstår som en efterbliven hycklare.

MEN jag vill vara tydlig med att jag tycker hjälmligan, med Arbetskygg i täten, tätt följd av krecik, Adonis och resten livets hårda skola-gänget, samtliga med cphjälmarna på sniskan, är en viktig och framförallt rolig del tråden. Lite på samma sätt som hela figuren Rask är ren lyteskomik.

Rapportera bara dessa inlägg och gå vidare...

Måste vi jämt och ständigt börja prata om Arbetskygg eller någon annan? Tråden handlar om Rask. Tröttsamt att du fortsätter skriva m några som knappt eller nästan skriver i tråden längre. Men kan vi hålla det till Bajsbaronen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in