2023-03-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hoppas det blir debatt ikväll, behöver garva mig ur den här bakfyllan.

Inte sett senaste videon, var den bra?

30 första minuterna är upprepningar.
roligare i slutet när han spelar upp klipp från lokal, lokal låter riktigt puckad
Citera
2023-03-26, 15:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Något jag stör mig på med Rask är att han alltid ska försvara sitt skitliv med att varken han eller familjen vill ut och resa utan alla är nöjda att bo i den där mögliga lilla kartongen dom kallar hem.

Typiskt narcissister att blanda in andra i sina egna lögner för att förstärka sitt självbedrägeri.

Det är fullständig misär, tre barn i ett rum vad tänker han med?! Afrikansk levnadsstandard i ett välståndsland som Sverige då har man verkligen misslyckats som människa..

Det märks att han är väldigt rädd för debatten, han kommer aldrig våga för han är en liten fegis.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-03-26 kl. 15:39.
Citera
2023-03-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Något jag stör mig på med Rask är att han alltid ska försvara sitt skitliv med att varken han eller familjen vill ut och resa utan alla är nöjda att bo i den där mögliga lilla kartongen dom kallar hem.

Typiskt narcissister att blanda in andra i sina egna lögner för att förstärka sitt självbedrägeri.

Det är fullständig misär, tre barn i ett rum vad tänker han med?! Afrikansk levnadsstandard i ett välståndsland som Sverige då har man verkligen misslyckats som människa..

Det märks att han är väldigt rädd för debatten, han kommer aldrig våga för han är en liten fegis.

Han argumenterar ju som om saken det tjafsas om har handlat om eller rör honom på något sätt! Trots att det är hans fula nylle som vanligt som helt random lagt sig i något han hittar som andra sagt eller gjort för att försöka slicka stjärt på Jocke 🤣 Inte en enda gång har dock Joakim o Tomtemor under någon rövslickningskampanj ifrån Carl Fredrik ens nämnt honom någon stans! Måste va jobbigt för Baronen att vara brun om tungan helt i onödan…
Citera
2023-03-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Sluta kommentera mina inlägg. Du har aldrig erbjudit Rask pengar. Vill inte skriva med lögnare så stick.

”Mamma som akutopererades” jooo tjena, självklart. Mhm, ydp. Var preeeecis det som hände. Inte att lilla grisen bangade ur 😂
men visst. Vi låtsas som det har hänt, det bmir bra så. Eller hur?

”Dina” inlägg! Det är ett publikt forum! Söker du efter ett forum att hävda vad som helst på och peka finger vart du vill oemotsagt är du på totalt fel ställe, så smart är till och med Bajsbaronen…
Citera
2023-03-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Tycker det är väldigt egoistiskt av han att säga ”jag har varit ute och sett världen och jag tycker inte om det utan trivs här hemma”. Visst hade du varit ensam så fine, men bara för att du inte tycker om att åka någonstans och att du har sett saker så ska inte din familj och barn få uppleva något för att du inte tycker om det. Ska T ta 3 barn själv och resa med så barnen får uppleva saker? Och du snackar om försumma barn, det är alltid dina egna intressen som går före familjens.

Edit: lägger in denna där han vill men sen inte vill och där frugan säger att hon vill men rask säger att hon inte vill https://streamable.com/ncmp5n
Senast redigerad av razerdayzer 2023-03-26 kl. 16:05.
Citera
2023-03-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tycker det är väldigt egoistiskt av han att säga ”jag har varit ute och sett världen och jag tycker inte om det utan trivs här hemma”. Visst hade du varit ensam så fine, men bara för att du inte tycker om att åka någonstans och att du har sett saker så ska inte din familj och barn få uppleva något för att du inte tycker om det. Ska T ta 3 barn själv och resa med så barnen får uppleva saker? Och du snackar om försumma barn, det är alltid dina egna intressen som går före familjens.

Edit: lägger in denna där han vill men sen inte vill och där frugan säger att hon vill men rask säger att hon inte vill https://streamable.com/ncmp5n

Rask bryr sig inte, han får inte ut ett skit av att se kidsen ha roligt i London, Irland, Köpenhamn, Finland, USA eller vad det nu kan vara. Sorligt asså…
Citera
2023-03-26, 16:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han argumenterar ju som om saken det tjafsas om har handlat om eller rör honom på något sätt! Trots att det är hans fula nylle som vanligt som helt random lagt sig i något han hittar som andra sagt eller gjort för att försöka slicka stjärt på Jocke 🤣 Inte en enda gång har dock Joakim o Tomtemor under någon rövslickningskampanj ifrån Carl Fredrik ens nämnt honom någon stans! Måste va jobbigt för Baronen att vara brun om tungan helt i onödan…
Jocke vill inte ha något att göra med Rask ändå kallade Rask Jocke för min vän i en ny video

Det är väldigt patetiskt hur han i flera års tid har slickat Jockes röv, det märks att han är väldigt avundsjuk och vill ha Jockes liv, stort hus, blaffiga fula märkeskläder, sportbilar osv.
Citat:
Tycker det är väldigt egoistiskt av han att säga ”jag har varit ute och sett världen och jag tycker inte om det utan trivs här hemma”. Visst hade du varit ensam så fine, men bara för att du inte tycker om att åka någonstans och att du har sett saker så ska inte din familj och barn få uppleva något för att du inte tycker om det. Ska T ta 3 barn själv och resa med så barnen får uppleva saker? Och du snackar in försumma barn, det är alltid dina egna intressen som går före familjens.

Han säger att Walle inte varit ute och rest utomlands ännu men han ska få göra det så småningom. Då tänker jag såhär, Walle är väl typ 7 år gammal redan, Therese har förmodligen löneutmätning och Rask kommer aldrig skaffa ett jobb och om farfar går bort försvinner hans "garantilön" på 85000:- per år.

Hur ska denna familj någonsin ha råd att resa? Det Therese måste förstå är att sålänge hon är med Rask kommer hela familjen leva ett fattig luffarliv. Föräldrarna måste ju för sjutton sälja sina barns leksaker och cyklar för att ha råd att köpa mat.

Har aldrig hört talats om några föräldrar som är så hemska mot sina barn, jag lider verkligen med ungarna, vill bidra ekonomiskt men alla vet ju vad som händer med leksakerna ungarna får, pappa Rask säljer dom för att köpa snus och kläder till sig själv
Citera
2023-03-26, 16:24
Medlem
Romanche92s avatar
Lokal är värre än vad jag Någonsin har varit - Rask 2023.
Citera
2023-03-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Lokal är värre än vad jag Någonsin har varit - Rask 2023.

Rask glömmer att han hängde ut anis don Femina som Peddo efter fått en video skickad till sig utan att kolla upp fakta innan, att de var några som trolla anis och spelade in det och rask hugger direkt och hänger ut han som Peddo

https://www.dailymotion.com/video/x7svywq
Citera
2023-03-26, 16:37
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Rask glömmer att han hängde ut anis don Femina som Peddo efter fått en video skickad till sig utan att kolla upp fakta innan, att de var några som trolla anis och spelade in det och rask hugger direkt och hänger ut han som Peddo

https://www.dailymotion.com/video/x7svywq

"Den Här videon är inte för att hänga ut någon" *Hänger ut någon* 2+2=6?
Citera
2023-03-26, 16:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
30 första minuterna är upprepningar.
roligare i slutet när han spelar upp klipp från lokal, lokal låter riktigt puckad
Den är så lång att jag måste se den i omgångar. Kommer ta hela dagen det här

Har snackat privat med lokal och han har visat prints på hans konversation med Rask. Det är tydligt att han duckar att svara för han inte vågar ta debatten, sen mitt i konversationen skickar han en ful bild på sig själv som gör att man bara vill slå in pannbenet på honom.

Kommer inte bli av ikväll heller, Rask skulle aldrig våga ställa upp då han inte kan klippa i videon när han gör bort sig och ser ut som den dumskalle han är, äggbaronen man up och ring arbetsförmedlingen imorgon, för din fru och dina barns skull, du är medelålders om några år och har fortfarande inte tagit dig ut på arbetsmarknaden hur tror du det ser ut? Alla garvar åt dig mannen, du är ett skämt.
Citera
2023-03-26, 17:21
Medlem
knark-kungens avatar
Tycker det var ett roligt segment på kanalen när han ringde runt och försökte mästra människor. Här en liten throwback med Elyas Afen beefen, enjoy!

https://youtube.com/watch?v=I_Z2psc61eY&feature=shares
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in