Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Han argumenterar ju som om saken det tjafsas om har handlat om eller rör honom på något sätt! Trots att det är hans fula nylle som vanligt som helt random lagt sig i något han hittar som andra sagt eller gjort för att försöka slicka stjärt på Jocke 🤣 Inte en enda gång har dock Joakim o Tomtemor under någon rövslickningskampanj ifrån Carl Fredrik ens nämnt honom någon stans! Måste va jobbigt för Baronen att vara brun om tungan helt i onödan…
Jocke vill inte ha något att göra med Rask ändå kallade Rask Jocke för min vän i en ny video
Det är väldigt patetiskt hur han i flera års tid har slickat Jockes röv, det märks att han är väldigt avundsjuk och vill ha Jockes liv, stort hus, blaffiga fula märkeskläder, sportbilar osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Tycker det är väldigt egoistiskt av han att säga ”jag har varit ute och sett världen och jag tycker inte om det utan trivs här hemma”. Visst hade du varit ensam så fine, men bara för att du inte tycker om att åka någonstans och att du har sett saker så ska inte din familj och barn få uppleva något för att du inte tycker om det. Ska T ta 3 barn själv och resa med så barnen får uppleva saker? Och du snackar in försumma barn, det är alltid dina egna intressen som går före familjens.
Edit: lägger in denna där han vill men sen inte vill och där frugan säger att hon vill men rask säger att hon inte vill
https://streamable.com/ncmp5n
Han säger att Walle inte varit ute och rest utomlands ännu men han ska få göra det så småningom. Då tänker jag såhär, Walle är väl typ 7 år gammal redan, Therese har förmodligen löneutmätning och Rask kommer aldrig skaffa ett jobb och om farfar går bort försvinner hans "garantilön" på 85000:- per år.
Hur ska denna familj någonsin ha råd att resa? Det Therese måste förstå är att sålänge hon är med Rask kommer hela familjen leva ett fattig luffarliv. Föräldrarna måste ju för sjutton sälja sina
barns leksaker och cyklar för att ha råd att köpa mat.
Har aldrig hört talats om några föräldrar som är så hemska mot sina barn, jag lider verkligen med ungarna, vill bidra ekonomiskt men alla vet ju vad som händer med leksakerna ungarna får, pappa Rask säljer dom för att köpa snus och kläder till sig själv