2022-11-01, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredriks utredning för diagnoser var bara intressant för honom under tiden han, med rätta, kunde kritiseras för att inte arbeta när han har flera munnar att föda. Han förstod att han inte kunde peka på sina Youtubevisningar och säga att det är hans jobb. Men som vi vet är det sista han vill att ta ett vanligt hederligt arbete, så han skaffade sig något att skylla på: Psykisk ohälsa.

I Raskens fall var det någon odefinierad psykisk ohälsa, som han inte förstod varför han hade, ingenting hade hänt. Det är en beskrivning som får alla varningssignaler att ringa för någon som lidit av depression/ångest. Har man det på riktigt vet man varför man mår dåligt. Rasken är däremot helt oförmögen att sätta sig in i hur det känns, då han alltid utgår från sig själv, så han kunde inte ens ljuga ihop en lögn om varför han mådde kasst, han påstod att "inget har hänt, därför fattar jag inte varför jag mår så här".

Kolla från 06:50 för exempel:

https://www.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L/

Carl-Fredriks behov av att utmåla sig som killen med psykisk ohälsa och diagnoooser försvann när han började nå framgångar med podden. Nu heter det inte, jag går hemma för att jag har psykisk ohälsa. Nu heter det, jag går hemma för att jag jobbar med podcast, så jag behöver inget vanligt arbete.

Allt handlar om att ducka sitt ansvar utan att kunna kritiseras för det. Det är hela Carl-Fredriks tillvaro, parasitera på andra och komma på giltiga anledningar till varför det är OK när han måste "värja sig" för kritik.

Carl-Fredrik förtjänar örfil efter örfil.
100% av detta är riktigt.

Vill bara säga till alla i tråden att det knappast är fråga om GAD då det yttrar sig som en konstant generaliserad ångest utan grund.

Han har många drag som pekar mot narcissist, kanske något emotionellt ostabil, men inte så att det scorar högt nog för diagnos.

Det hade varit spännande att se vad psykiatrin sa om hans psykiska ohälsa. Om det kanske var så att de inte såg något annat än en narcissistiskt lagd människa som mår dåligt för att han inte tar ansvar för sitt liv?

Och som du säger: med podcasten har han uppfunnit något som han kan gömma sig bakom.

Stackars barn, Stackars familj som inte klarar av att hjälpa sig själva. Dömda till ett liv i misär.
Citera
2022-11-01, 16:49
Medlem
Nionde videon om Olof K, nu är han sådär härligt maniskt igen.

Någon som orka göra en sammanfattning? Någon som ens orkar se den eller är det samma upprepningar?

https://youtube.com/watch?v=6WtwgOVE...CKjOmKnC5IiRIQ
Citera
2022-11-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det är så narcissister är. De ljuger så de tror sig själva.
Precis så, han drar kortet om psykisk ohälsa när det passar honom. Och om han nu ens påbörjade en utredning så var de säkert honom på spåren. Så han la ner det hela omgående.

Hur är det nuförtiden, kör han fortfarande lives på kvällarna? Och isåfall, svarar han på detta om hur utredningen gick?

Sant! Tror oxå han förstod att han kommer få en personlighetsstörnings diagnos och därav "hoppade av". Vad vet denna narcissist om psykisk ohälsa...han pissar på alla som har/haft det på riktigt. Hade varit riktigt intressant o veta vad han har för störning. Alla vet att hade han fått någon cred diagnos tex. ADHD/Bipolär så hade han gjort 200 videos om hur han levt med detta och vilket geni han är. Rask har sedan 2018/19 kommit ner lite mer på jorden, men det är enbart för att han var tvungen. Helt sinnessjukt hur narcissistisk han var för några år sedan, gränspsykos helt klart. Så Rask läser du detta gör en video om utredningen.
Citera
2022-11-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Nionde videon om Olof K, nu är han sådär härligt maniskt igen.

Någon som orka göra en sammanfattning? Någon som ens orkar se den eller är det samma upprepningar?

https://youtube.com/watch?v=6WtwgOVE...CKjOmKnC5IiRIQ

Han kan verkligen inte hålla sig ifrån att göra videos...mer drama kåt människa är svår att hitta. Han tror verkligen att hans åsikt är människans lag, när ska jätte bebisen förstå att hans åsikt är värdelös. Det är samma gamla vanliga tjat om att dem ska komma med tid o datum. Och att Lokal är precis som Rask var en gång i tiden...Narcissism i vanlig ordning
Citera
2022-11-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Han kan verkligen inte hålla sig ifrån att göra videos...mer drama kåt människa är svår att hitta. Han tror verkligen att hans åsikt är människans lag, när ska jätte bebisen förstå att hans åsikt är värdelös. Det är samma gamla vanliga tjat om att dem ska komma med tid o datum. Och att Lokal är precis som Rask var en gång i tiden...Narcissism i vanlig ordning
Han har så snäv världsbild som han bildat där hemma i lådan där han alltid utgår från sig själv.

Det är höstlov i Trosa och det första som Alexander prioriterar en vecka där hela familjen lediga är såklart att spela in en video om ett internetgräl som han har 0 och inget med att göra.

Lång genomläggning om hans manikyr & sminkrutin, det är viktigt att se fräsch ut, prioriteringar.

Det osar verkligen självsäkerhet från en människa som inte bryr sig om vad andra tycker men ändå måste sitta i en video och läsa upp svaren på sina kritiska kommentarer. Är vi hans psykolog nu?

Nu har jag bara sett halva videon och måste ta en paus, han är så provocerande.
Citera
2022-11-01, 19:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
För Rask handlar det om det, han har bla byggt hela sin karriär på sina avkommor.

Kommer ni ihåg när han körde en live från förlossningen? Det swishades pengar till max mat som foodora levererade helt iskall.

Rasken ville också livesända själva barnafödandet men där satt barnmorskorna stopp.

Just det förlossningen, där satt han som en pompös gris och trodde att han var huvudpersonen igen. Minns ni när han la ut Tessans röv för alla att se? Där ligger hon på sidan och ska föda, och han ser bara sig själv i bilden, inte att hela hennes arsel syns i bilden... Där snackar vi egoist. Har fortfarande printscreenen kvar för jag trodde jag såg fel.
Hur kan man vara så äcklig och utnyttja exakt varje situation till att själv få stå i centrum.

Barnmorskorna ville förmodligen kasta ut honom.
Citera
2022-11-01, 20:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Just det förlossningen, där satt han som en pompös gris och trodde att han var huvudpersonen igen. Minns ni när han la ut Tessans röv för alla att se? Där ligger hon på sidan och ska föda, och han ser bara sig själv i bilden, inte att hela hennes arsel syns i bilden... Där snackar vi egoist. Har fortfarande printscreenen kvar för jag trodde jag såg fel.
Hur kan man vara så äcklig och utnyttja exakt varje situation till att själv få stå i centrum.

Barnmorskorna ville förmodligen kasta ut honom.
Seriöst?

Det har jag missat helt men är det någon som skulle lyckas med något dylikt så är det skithögen himself.

Vadå självcentrerad?

Dela bilden? Du kan blurra Thessans röv om det känns bättre för mig kvittar det, jag vill ändå inte se den.
Citera
2022-11-02, 12:34
Medlem
Skithögen är för närvarande live och tigger Swish av sina följare.
Citera
2022-11-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skithögen är för närvarande live och tigger Swish av sina följare.

Går podden så trögt, att det är dags att börja tigga igen? Är det för julklapparna till barnen?
Citera
2022-11-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Går podden så trögt, att det är dags att börja tigga igen? Är det för julklapparna till barnen?

Det är förmodligen inte för att köpa något till någon annan. Han vill nog bara sätta guldkant på sin egen tillvaro. Köpa något smycke eller klädesplagg till sig själv, eller snus eller något annat gött.

Självklart lever Baronen inte på sin podcast, han lever på sin farfar.

Noterar att Baronen övergett företagsswishen. Jag tror inte han bryr sig om att deklarera slantarna. Han tar de direkt i egen ficka. Blir han upptaxerad spelar det ändå ingen roll, det är ändå inte han som betalar för det.
Citera
2022-11-02, 16:45
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Det är alldeles för tidigt för det, julklappar köper Baronen på macken 2345 dan före doppardan.

Jag håller med föregående skribent, han har garanterat sett någon tröja eller skjorta som han bara måste ha, håll utkik i nästkommande videos så kommer han säkerligen sitta med ett nytt plagg på överkroppen eller något bögigt örhänge.

Glöm inte vad han har tatuerat på bröstet

Family is everything
Citera
2022-11-02, 17:34
Medlem
abvs avatar
Hann se lite av liven idag och det var precis samma gamla vanliga. Någon i chatten tycker något och carl förklarar hur det egentligen är, skön stämning i liven med andra ord.
Det roligaste var när han snackade nostalgi (ovanligt) och hur mysigt det var att kolla på julkalendern varje morgon. Någon samhallare i chatten skriver typ något i stil med "ja det var mysiga tider det, nu måste man kliva upp tidigt varje morgon för att gå till jobbet".

Baronen läser självsäkert:

"ja det var mysiga tider det, nu måste man kliva upp tidigt varje morgon för...",

*läser nästa kommentar*

Jag höll på att sätta kaffet i halsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in