Citat:
100% av detta är riktigt.Carl-Fredriks utredning för diagnoser var bara intressant för honom under tiden han, med rätta, kunde kritiseras för att inte arbeta när han har flera munnar att föda. Han förstod att han inte kunde peka på sina Youtubevisningar och säga att det är hans jobb. Men som vi vet är det sista han vill att ta ett vanligt hederligt arbete, så han skaffade sig något att skylla på: Psykisk ohälsa.
I Raskens fall var det någon odefinierad psykisk ohälsa, som han inte förstod varför han hade, ingenting hade hänt. Det är en beskrivning som får alla varningssignaler att ringa för någon som lidit av depression/ångest. Har man det på riktigt vet man varför man mår dåligt. Rasken är däremot helt oförmögen att sätta sig in i hur det känns, då han alltid utgår från sig själv, så han kunde inte ens ljuga ihop en lögn om varför han mådde kasst, han påstod att "inget har hänt, därför fattar jag inte varför jag mår så här".
Kolla från 06:50 för exempel:
https://www.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L/
Carl-Fredriks behov av att utmåla sig som killen med psykisk ohälsa och diagnoooser försvann när han började nå framgångar med podden. Nu heter det inte, jag går hemma för att jag har psykisk ohälsa. Nu heter det, jag går hemma för att jag jobbar med podcast, så jag behöver inget vanligt arbete.
Allt handlar om att ducka sitt ansvar utan att kunna kritiseras för det. Det är hela Carl-Fredriks tillvaro, parasitera på andra och komma på giltiga anledningar till varför det är OK när han måste "värja sig" för kritik.
Carl-Fredrik förtjänar örfil efter örfil.
I Raskens fall var det någon odefinierad psykisk ohälsa, som han inte förstod varför han hade, ingenting hade hänt. Det är en beskrivning som får alla varningssignaler att ringa för någon som lidit av depression/ångest. Har man det på riktigt vet man varför man mår dåligt. Rasken är däremot helt oförmögen att sätta sig in i hur det känns, då han alltid utgår från sig själv, så han kunde inte ens ljuga ihop en lögn om varför han mådde kasst, han påstod att "inget har hänt, därför fattar jag inte varför jag mår så här".
Kolla från 06:50 för exempel:
https://www.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L/
Carl-Fredriks behov av att utmåla sig som killen med psykisk ohälsa och diagnoooser försvann när han började nå framgångar med podden. Nu heter det inte, jag går hemma för att jag har psykisk ohälsa. Nu heter det, jag går hemma för att jag jobbar med podcast, så jag behöver inget vanligt arbete.
Allt handlar om att ducka sitt ansvar utan att kunna kritiseras för det. Det är hela Carl-Fredriks tillvaro, parasitera på andra och komma på giltiga anledningar till varför det är OK när han måste "värja sig" för kritik.
Carl-Fredrik förtjänar örfil efter örfil.
Vill bara säga till alla i tråden att det knappast är fråga om GAD då det yttrar sig som en konstant generaliserad ångest utan grund.
Han har många drag som pekar mot narcissist, kanske något emotionellt ostabil, men inte så att det scorar högt nog för diagnos.
Det hade varit spännande att se vad psykiatrin sa om hans psykiska ohälsa. Om det kanske var så att de inte såg något annat än en narcissistiskt lagd människa som mår dåligt för att han inte tar ansvar för sitt liv?
Och som du säger: med podcasten har han uppfunnit något som han kan gömma sig bakom.
Stackars barn, Stackars familj som inte klarar av att hjälpa sig själva. Dömda till ett liv i misär.