2022-10-25, 18:35
Medlem
Ni som inte är bannade från rask IG, är rask också på förhandspremiären av jockes film idag? Jocke hade ju bjudit in vänner och influensers till förhandsvisning idag. Bjuds det på några IG story när han har käften full med gratis popcorn?
Kategori skräck är ju rask favorit.
Citera
2022-10-25, 18:38
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ni som inte är bannade från rask IG, är rask också på förhandspremiären av jockes film idag? Jocke hade ju bjudit in vänner och influensers till förhandsvisning idag. Bjuds det på några IG story när han har käften full med gratis popcorn?

Han kan inte åka på grund av att han inte har någon barnvakt, påstår han...
Citera
2022-10-25, 18:43
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett

Säkert kort att skylla på barnen!
Citera
2022-10-25, 18:58
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:

Vänta blev han inbjuden? Han kanske inte vill titta Chrippa i ögonen när han fortfarande är Arbetslös sen hans rant.
Citera
2022-10-25, 19:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jockiboy vill knappast ha han där efter hans svineri på deras hemmafest.
Citera
2022-10-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ja det är en av mina favoritvideos också. Många störde sig på rask när han betedde sig sådär men enligt mig är han roligare där än vad han är nu. Jag tycker han har förändrats stort till det tråkiga. Bara snack om dumpen just nu..

Ja, nog för att han var en störande person då också, men på ett annat sätt. Det där var från tiden då han desperat sökte efter kändisskap, och gjorde allt möjligt på tuben som andra gjorde. Dvs käka starka saker, utmaningar och jämföra sig med Jocke. Han hade inte gått in i sin AMG-mannen, affärsman-persona ännu. Han är rolig, på så sätt att man skrattar åt, inte med honom.

Helt ärligt så kollar jag inte på hans nuvarande videor, iaf inte om det är något kriminalpolitiskt eller kring brottslighet. För Baronen är verkligen provocerande dum i huvudet, så man måste liksom stålsätta sig för att orka med att lyssna på dåren.
Citera
2022-10-25, 19:08
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vänta blev han inbjuden? Han kanske inte vill titta Chrippa i ögonen när han fortfarande är Arbetslös sen hans rant.

Jag tror inte han blev inbjuden, ungarna var nog bara ett svepskäl för att ha något att skylla på.
Citera
2022-10-25, 19:13
Medlem
Citat:

Lol, han har en fru som är arbetslös. Hade hon inte släppt iväg Carl-Fredrik till att få se hans idol Jocke en kväll om han var bjuden? Självklart hade hon det.

Jocke har ingenting till över för Rask, och det kan man förstå. Rask är en lismande, inställsam och hal äcklig person som ingen med självbevarelsedrift vill ha att göra med. Lyssna på hur Jockes bror Chrille snackar om Rask, och fundera kring om inte det här är något som bröderna pratat om sinsemellan?

Baronen är slut på Youtube-scenen.
Citera
2022-10-25, 19:19
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Varför hatar så många på denna än snubbe?
Citera
2022-10-25, 19:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, nog för att han var en störande person då också, men på ett annat sätt. Det där var från tiden då han desperat sökte efter kändisskap, och gjorde allt möjligt på tuben som andra gjorde. Dvs käka starka saker, utmaningar och jämföra sig med Jocke. Han hade inte gått in i sin AMG-mannen, affärsman-persona ännu. Han är rolig, på så sätt att man skrattar åt, inte med honom.

Helt ärligt så kollar jag inte på hans nuvarande videor, iaf inte om det är något kriminalpolitiskt eller kring brottslighet. För Baronen är verkligen provocerande dum i huvudet, så man måste liksom stålsätta sig för att orka med att lyssna på dåren.
Då hade du haft svårt att genomlida sista videon, en lång harang där han satt och gapade i sovrummet om den där socken som polisen vägrade dna testa i fallet den försvunna tonåringen.

Och flera anekdoter om att det minsann fungerar mycket bättre i det Amerikanska rättssystemet, jag undrar om han hade haft samma uppfattning om han blivit dömd till förtal i ex Kalifornien.
Citera
2022-10-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Då hade du haft svårt att genomlida sista videon, en lång harang där han satt och gapade i sovrummet om den där socken som polisen vägrade dna testa i fallet den försvunna tonåringen.

Och flera anekdoter om att det minsann fungerar mycket bättre i det Amerikanska rättssystemet, jag undrar om han hade haft samma uppfattning om han blivit dömd till förtal i ex Kalifornien.

Precis. Jag förstår att det kommer vara en massa "hade det här varit USA" hit och, "Sverige fungeeeerar inte" dit, och man pallar bara inte med att höra det. Han är alldeles för korkad för att man ska palla med det där en längre stund.

Precis, hade varit kul att se Den Kriminelle Skithögen begå sin sedvanliga brottslighet i staterna. Tänk dig mansbebisen inne på en anstalt, han hade blivit knullad i röven och gjord till någons bitch.
Citera
2022-10-25, 19:43
Medlem
Patetiskt och lägga ner all denna tid på Rask. Ni är helt besatta av honom, visst man kan ha synpunkter på hur han lever och sådant, men att lägga ner dag och natt åt att skriva skit om honom, visa upp han och hans frus inkomster och snacka skit ständigt om Rask och hans familj är bara sjukt töntigt, slår vad om att ni som sitter och skriver dag och natt här, är själva bidragstagare som inte gör ett piss mer än att sitta bakom era skärmar. Försök inte smita med den lögnen att ni är knegare. Riktiga knegare har inte tid och göra sådant, då de är med ev familjen på sin lediga tid och jobbar 7-16. Nätmobbning är inte tufft, det är sådant svaga personer ägnar sig åt. Men ni verkar ju gilla de här med mobbning, så fortsätt och slösa erat fattiga liv på det då jävla losers.
Senast redigerad av Blacksabbath87 2022-10-25 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in