2023-01-22, 12:25
Medlem
esetts avatar
Rasken påminner mycket om den "Vinkande cowboyen" i Övergran. Han stod på samma ställe i 57 år och vinkade till bilar, mer blev det inte.
Citera
2023-01-22, 13:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Hur är hans relation med doris och hennes gubbe. Förr var dom ju jämt med varandra reste och prova massa saker. Men nu har vi inte sett något på länge. Har han bränt sina broar med dom med ?
Hur kul är det att hänga med en fattiglapp?

Tjena vill du hänga med på bio?

-Jag är pank, får jag låna 200 spänn?

Vill du hänga med på en öl då?

-ah vänta ska bara ringa farfar och fråga om jag kan få ett förskott på veckopengen.

Du vill inte ta en promenad då?

Skitkul Rask...

Allting blir en extra utgift för festarna om fattiglappen ska med, sånt skaver på en relation.

Om man är 32 år gammal som Rask då ska man sedan länge säkrat upp en stabil ekonomisk grund med minst några hundra lax på kontot, luffaren är väl snarare skyldig familj och vänner en mille.
Citera
2023-01-22, 14:00
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Håller helt med dig StorTuffBiker kunde inte säga det bättre själv. AmfetaminLiknandePreparats-Baronen måste ju förstå att folk speciellt missbrukare ser igenom honom. För baronen tror att missbruk är något som kan vara under en period och sedan är man inte missbrukare..det fungerar lixom inte så, är man missbrukare så genomsyrar det hela ens liv. Även om man under perioder kan vara en skötsam individ så är det som du säger StorTuffBiker att det är ett beteende. + att jag även personligen diskuterade med rask och hans skickade massa voice mails, då var han bensad och nedsupen till 1000%. Han har visat genom sin "karriär" att han är en missbrukare, kanske inte av samma kaliber som farsgubben. Men baronen kan verkligen inte stå för det, eftersom hans karriär startade pga. han dokumenterade en annans missbruk. Det är därför han inte kan erkänna det för att han skulle då ses som världens värsta hycklare. Han borde istället söka hjälp för EIPS/NPS (emotionellt instabil personlighets störning / Narcissistisk personlighetsstörning. Sedan har nog dessa eventuella diagnoser blivit värre pga. missbruk. Tänk er själva man har byggt hela sin plattform på att hänga ut en missbrukare...för att det sedan visar att personen själv är missbrukare...snacka om att projicera på farsgubben.

Jag är faktiskt nyfiken vad gjorde han egentligen innan han börja med Youtube? Jag vet att han började med Missbruksbloggen för längesen fram tills han börja med drama.
Citera
2023-01-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Jag är faktiskt nyfiken vad gjorde han egentligen innan han börja med Youtube? Jag vet att han började med Missbruksbloggen för längesen fram tills han börja med drama.

Ströjobb, pluggade lite på Komvux. Bloggade, och hade väl någon tanke på att bli en känd bloggare. Samma skrytsnack som vi känner igen från nuförtiden, där han snackar om att han är en av de mest populära bloggarna i Sörmland. Det var lite av en annan tid när bloggare var riktigt stora profiler. Sedan kom Youtube och Rask skriver i något inlägg att han vill blogga som vanligt, men han får mycket mer visningar på Youtube. Självklart skriver han rakt ut hur mycket tittarsiffror och subs han har.
Citera
2023-01-22, 14:10
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Man måste dock vara helt på det klara med att Rasken är i den situationen han är i pga sig själv. Han hade en bra utgångspunkt i början när han fick ett följe, han var inne i värmen och kompis med Jocke. Men väl där utvecklade han sig inte, istället gjorde han sig känd som en skrytsam svinig person som tycker att han är väldigt mycket bättre än alla andra. Sådant går inte hem i Jante-Sverige.

Det är väl en utav många anledningar till att varför Chrippa tycker Rask är allmänt jobbig och dryg. Fast Rask har indoktrinerat sin hjärna att han skulle vara bra vän med Chrille Berg precis som med Joakim Lundell. Men störd baronen förstår inte att man kan vara trevlig mot andra fastän man ogillar dem. Det kallas Vuxet beteende utav folk som är rent allmänt vuxna och kan förstå att man inte behöver vara dryg och otrevlig mot andra bara för att man är ovän med dem. Men i och med att Rask aldrig har haft ett riktigt jobb i sitt liv och nej jag kallar inte 2-5 timmar i veckan för ett "Riktigt Jobb" så inser han inte sådana handlingar, att om kollegor skulle ha varit rövhåll mot varandra och istället ha slagits och skrikit mot varandra så hade en arbetsplats inte fungerat.
Citera
2023-01-22, 14:44
Medlem
Hugin86s avatar
Kommer ihåg storhetstid

När folk jävlades med han och han poängterade gärna

JAG ÄR EN TVÅ BARNS FAR PÅ 30 ÅR, JAG DRAR IN EGNA KULOR TILL FAMILJEN OCH STÅR PÅ EGNA BEN. NI BOR HEMMA HOS MAMMA OCH PAPPA OCH FÅR ALLT SERVERAT.

Nu är han på de stället han skröt om att han aldrig skulle vara

Eller hoffa videon.
Hata en person som åkte 30-40 mil för att jobba flytta ut till ingenstans hålla sin son utanför Youtube rätt mycket. Kända han sig underlägsen hoffa ? Eller var hoffa den elaka rask sade, eller var de hans narcesism som slog till,
Citera
2023-01-22, 15:59
Medlem
Citat:

Enligt egen utsago en framgångsrik egenföretagare trots att alla skitbolag skithögen styrde gick i konkurs. Han var även en manschauvinistisk fest knarkare som inte hade några gränser. Skithögen ska även varit en sliskig wannabe sleeze rockstjärna. Sedan kom youtube karriären där han hängde ut sin nära anhöriga inför hela Svenska befolkningen. Där han även spelat offer och att han hade en så tuff uppväxt, tvivlar dock på att det ska ha varit så illa som han framställer det. Det han borde ta tag i nu är sin BPD/NPS han vänder kappan efter vinden, det har han bevisat tusen gånger.
Citera
2023-01-22, 16:40
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Enligt egen utsago en framgångsrik egenföretagare trots att alla skitbolag skithögen styrde gick i konkurs. Han var även en manschauvinistisk fest knarkare som inte hade några gränser. Skithögen ska även varit en sliskig wannabe sleeze rockstjärna. Sedan kom youtube karriären där han hängde ut sin nära anhöriga inför hela Svenska befolkningen. Där han även spelat offer och att han hade en så tuff uppväxt, tvivlar dock på att det ska ha varit så illa som han framställer det. Det han borde ta tag i nu är sin BPD/NPS han vänder kappan efter vinden, det har han bevisat tusen gånger.

Så han var en pundar version av Pontus Rasmuson när han var lika gammal som han? Hah vilken hypokrit.
Citera
2023-01-22, 17:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Så han var en pundar version av Pontus Rasmuson när han var lika gammal som han? Hah vilken hypokrit.
Han kallade sig "företagare", fick låna Alfs företag och starta upp en "klädbutik". Du kan ju fatta hur det gick med hans arbetsmoral, han stängde när han ville för att gå hem och festa.

Att inte Alf gav upp om loserbarnbarnet där och då är skrämmande.

Han har hållit på med att försöka slå igenom med samma sak i flera års tid nu, det är svårt att inte skratta när man ser honom famla runt på youtube som ett blindstyre.

Båda föräldrarna vill ha en bil och ett hus men det viktigaste verkar trots allt vara att Rasken kan ligga och sova till lunch. Vart är soc i det hela?
Citera
2023-01-22, 20:43
Medlem
Tosse61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han kallade sig "företagare", fick låna Alfs företag och starta upp en "klädbutik". Du kan ju fatta hur det gick med hans arbetsmoral, han stängde när han ville för att gå hem och festa.

Att inte Alf gav upp om loserbarnbarnet där och då är skrämmande.

Han har hållit på med att försöka slå igenom med samma sak i flera års tid nu, det är svårt att inte skratta när man ser honom famla runt på youtube som ett blindstyre.

Båda föräldrarna vill ha en bil och ett hus men det viktigaste verkar trots allt vara att Rasken kan ligga och sova till lunch. Vart är soc i det hela?

Soc i Trosa har nog fullt upp med fyllkärringens släkt.
Citera
2023-01-22, 20:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Soc i Trosa har nog fullt upp med fyllkärringens släkt.
En smygpundande arbetslös skitfarsa som säljer ungarnas leksaker för att köpa snus, han är garanterat den värsta skithögen i stan. Hur han kan leva med sig själv är bortom mitt förstånd, dom där pillrena han stoppar i sig hjälper nog.
Citera
2023-01-22, 20:58
Medlem
Citat:

Njae Rasmusson är en homo i garderoben, Rask är mer en wannabe rockstjärna. Han är en hycklare av rang, han lyckas säga emot sig själv i samma mening. Men både Rask o Rasmusson har båda scammat sina följare så det har dem iaf gemensamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in