2022-10-22, 20:14
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Amfetamin-Baronen in action, uppe med tuppen och direkt in i det och podda och städa hela lägenheten. Det spekulerades i tråden vid tidpunkten om att han förmodligen varit vaken hela natten. Det tror jag med.

https://streamable.com/giyipo

Man får tacka Mumsbulle för hans engagemang i att föreviga Skithögens stories på Streamable.
Ja han ser rätt blek ut, inget solklart fall men han avslöjar sig själv, som om den arbetslösa dagdrivaren som går och lägger sig 0300 på morgonen skulle stiga upp klockan 0700 för att städa, det märks från detta klipp hur pass grandios och smooth han tror att han verkligen är.

Kan man lägga pusslet blir det rätt självklart.
Citera
2022-10-22, 20:16
Medlem
Wooqiprwos avatar
Oavsett om han tjackar eller inte så ser han inte hälsosam ut, börjar fan se undernärd ut.
Citera
2022-10-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Haha den här mannen är så sjuk. När man dessutom kollar på klipp några år tillbaka, som det där han sitter i bilen och ser ut som en svullen blattepappa i KAVAJ SKJORTA och solglasögon, med kidsen i barnsätet. Han måste väga typ 30 kilo mindre just nu? Går han på dos eller?

I övrigt så undrar jag kring hans behov av att ladda upp bilder på sig själv från hans emo-peroid och ständigt svamla om att han var helt tokig på den tiden. Droger och allt vad det var. Sminkad och svarthårig. Så jävla UNDERLIG är han

Javisst, han var så jävla tokig på den tiden, helt unik liksom och bara 10-20-30 år för sent 😂
Han har verkligen kommit långt från det han var då. Det eviga barnet som aldrig växer upp.

Tänk så mycket tuffare han var innan internet genomskådade hela lögnen 😎
Citera
2022-10-22, 20:20
Medlem
Citat:
Amfetamin-Baronen in action, uppe med tuppen och direkt in i det och podda och städa hela lägenheten. Det spekulerades i tråden vid tidpunkten om att han förmodligen varit vaken hela natten. Det tror jag med.

https://streamable.com/giyipo

Man får tacka Mumsbulle för hans engagemang i att föreviga Skithögens stories på Streamable.
Jag tror faktiskt inte det är så illa.

Han tar Thereses adhd-medicin när det ska städas och that's it.

Däremot så hade han benzo-slö röst när han körde en swishlive något åt sedan, men jag tror inte på något missbruk.

Han tar bara någon gång ibland
Citera
2022-10-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Jag tror faktiskt inte det är så illa.

Han tar Thereses adhd-medicin när det ska städas och that's it.

Däremot så hade han benzo-slö röst när han körde en swishlive något åt sedan, men jag tror inte på något missbruk.

Han tar bara någon gång ibland

Nej, det finns grader i helvetet. Tror inte heller att han tar dos varje dag. Men mer än någon gång ibland. Sedan är han en sån där person som klickar hem allt mest hela tiden. Skulle inte bli ett dugg förvånad om han även "klickar hem" lite droger från Dark-Web mellan varven.

Har hört på omvägar att Baronen röker weed också. Där har han flera gånger uttalat sig positivt om det och hur förbuden gör mer skada än nytta. Vilket jag helt och hållet tycker han har rätt i. Liksom att jag tycker att han har rätt i att få knarka lite tjack också. Det jag stör mig på är att han samtidigt är en arbetslös slashas. Att gå hemma och dra fötterna efter sig hela dagarna, och sedan knark på det, det är ungefär så luffigt det kan bli.
Citera
2022-10-22, 20:48
Medlem
Citat:
Nej, det finns grader i helvetet. Tror inte heller att han tar dos varje dag. Men mer än någon gång ibland. Sedan är han en sån där person som klickar hem allt mest hela tiden. Skulle inte bli ett dugg förvånad om han även "klickar hem" lite droger från Dark-Web mellan varven.

Har hört på omvägar att Baronen röker weed också. Där har han flera gånger uttalat sig positivt om det och hur förbuden gör mer skada än nytta. Vilket jag helt och hållet tycker han har rätt i. Liksom att jag tycker att han har rätt i att få knarka lite tjack också. Det jag stör mig på är att han samtidigt är en arbetslös slashas. Att gå hemma och dra fötterna efter sig hela dagarna, och sedan knark på det, det är ungefär så luffigt det kan bli.
Mannen äger inte skam.
Citera
2022-10-22, 20:54
Citat:
Liksom att jag tycker att han har rätt i att få knarka lite tjack också. Det jag stör mig på är att han samtidigt är en arbetslös slashas. Att gå hemma och dra fötterna efter sig hela dagarna, och sedan knark på det, det är ungefär så luffigt det kan bli.

Precis. Man ska vara på en arbetsplats när man pundar.
Citera
2022-10-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Precis. Man ska vara på en arbetsplats när man pundar.

Det uppmuntrar jag inte till. Men om man känner för att ta det på sin lediga tid så dömer jag inte. Om man däremot går hemma hela dagarna och sedan knarkar regelbundet på det, då blir det rätt så pundigt. Det är nog också lätt att det spårar ur om man inte har några åtaganden. Vad hindrar Baronen från att vara vaken ett par dagar liksom, han går ändå knappt ut genom dörren?
Citera
2022-10-22, 22:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Jag håller med fullständigt, jag tycker att alla borde ha rätten att berusa sig på vad som, när kidsen inte är med och man har sitt shit togeheter.

Tjackbaronen är däremot stereotypen av en arbetslös pundare som negligerar hela sin familj för sina egna behov, det är därför han förtjänar en fet jävla omgång nävmackor i ansiktet och ett par brutna ben.
Citera
2022-10-23, 22:13
Medlem
Wooqiprwos avatar
Nu har han problem med trådlösa hörlurar igen. Det är väl hans öron det är fel på eftersom alla ramlar ut. Sen är det väl inte meningen att man ska stå o skaka huvudet medans man lyssnar, då ramlar nog alla hörlurar ut.
Citera
2022-10-23, 22:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Nu har han problem med trådlösa hörlurar igen. Det är väl hans öron det är fel på eftersom alla ramlar ut. Sen är det väl inte meningen att man ska stå o skaka huvudet medans man lyssnar, då ramlar nog alla hörlurar ut.
Alf får väl slanta upp för ett par over ear, herregud han är en poddcaster & youtuber, han måste ha vettiga grejer..
Citera
2022-10-24, 00:38
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Alf får väl slanta upp för ett par over ear, herregud han är en poddcaster & youtuber, han måste ha vettiga grejer..

Tänker att det är redan Alf som stått för dessa. Jag menar 1200-1800 kr finns det väl inte utrymme till i den allt mer ansträngda familjebudgeten.

Till sits: Vi har delad ekonomi - Rask
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in