2022-10-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Antagligen sitter han och förhärligar sig själv framför sin familj också. Han satt bland annat och spelade upp hans jättedåliga podcast för hela familjen. Han tycker uppenbarligen han åstadkommit något bra när han väljer att spela upp när han läser upp vad någon annan skrivit, eftersom han gör det för hela familjen.

Säkerligen ljugs det om framgångarna också. Lögnen är så djupt rotad i Carl-Fredrik att den definierar Carl-Fredrik som person. Han kan förmodligen inte ens hjälpa sig själv med att ljuga och manipulera folk i hans omgivning. Det här är trots allt en man som låtsasgråtandes bad hans mor och fru köra honom till psykakuten för att han hade "psykisk ohälsa", trots att det inte var sant.

Så han ljuger garanterat om att han jobbar som kreatör, och att han är en betydelsefull kändis, för att framstå som bättre för hela familjen. Hans störning innebär liksom att han framhåller sig själv i alla lägen. Sanningen är dock att han inte tjänar några pengar alls på det han gör. Hans söner börjar bli stora nog att koppla trådarna, och jämföra sin egen situation med sina jämnåriga kamraters. Som säkerligen åker iväg på solsemestrar, eller i alla fall får åka på en tripp till Liseberg eller liknande på sommarlovet. Detta med föräldrar som har helt vanliga knegaryrken, medan kändispappan aldrig kan ta med familjen på någon tripp mellan varven. Där kommer poletten trilla ned och man kommer inse vilken jävla sopa till pappa man har, och risken finns att man kommer börja förakta honom.

Tiden springer iväg, och när pojkar blir till män så slutar man att respektera folk som inte förtjänar det. Man inser att bara för att någon är stor och vuxen så är det inte för den sakens skull en människa som har ett säg och som man borde respektera. Pojkarna börjar närma sig tonåren, vi får se hur Carl-Fredrik tar den smällen.
Helt riktigt.

Jag har många många fina minnen ur en rik barndom. De här ungarna kommer lägga ihop 2 och 2 allt eftersom de växer upp.

Om de inte själva blir sossfall? Det finns ju inte någon där som är goda förebilder, som ställer krav för sommarjobb och så vidare. Det finns ju ingenting liksom. Föräldrarna vet knappt hur man sätter upp ett tält och att hitta på något utanför soffan är "jag OORKAR INTE!" som Therese säger.

Living fucking hell.
Citera
2022-10-22, 16:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Tänk de andra föräldrarna till barnen. De lär ju skratta ihjäl sig åt clownen.
Ja det är svårt för alla att hålla sig för skratt efter Bajsbaronens eskapader.

Hade han kunnat leva på sitt tramsande skulle jag iaf kunna respektera honom men om man drar in 1/5 dels knegarlön år efter år och fortfarande tror att det kommer lossna när som helst då behöver man en reality check.

Men Carl-Fredrik lever hellre vidare i sin drömvärld där han är en känd och viktig person. Uppvaknandet kommer inte vara nådigt, om han ens kommer så långt i sin personliga utveckling stackaren.
Citera
2022-10-22, 17:12
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tv-spelet dom hade gick sönder så då fick dom ett ps av Tomas & Carina förmodligen för dom tyckte synd om barnen, det var denna generösa gåva dom sen sålde.

Allt man lyckas med i den där familjen är att släcka bränder, kosta vad det kosta vill men Bajsbaronen ska fan inte behöva ta ett vanligt jävla jobb som oss andra, han är youtuber/poddcaster som drivit flera företag, ett arbete är till för pöbeln som inte är lika driven som honom.

Jo det minns jag allt, det jag undrar är om de sålt det exakta Tv-spelet.
Undrar även om Tomas och Malin fortfarande är Framstjärtar.

Till sist: Man säger att man är i Norrköping men man är i Stockholm (Definitionen av två-ansiktad)
Citera
2022-10-22, 18:41
Medlem
Hebrs avatar
Haha den här mannen är så sjuk. När man dessutom kollar på klipp några år tillbaka, som det där han sitter i bilen och ser ut som en svullen blattepappa i KAVAJ SKJORTA och solglasögon, med kidsen i barnsätet. Han måste väga typ 30 kilo mindre just nu? Går han på dos eller?

I övrigt så undrar jag kring hans behov av att ladda upp bilder på sig själv från hans emo-peroid och ständigt svamla om att han var helt tokig på den tiden. Droger och allt vad det var. Sminkad och svarthårig. Så jävla UNDERLIG är han
Citera
2022-10-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Haha den här mannen är så sjuk. När man dessutom kollar på klipp några år tillbaka, som det där han sitter i bilen och ser ut som en svullen blattepappa i KAVAJ SKJORTA och solglasögon, med kidsen i barnsätet. Han måste väga typ 30 kilo mindre just nu? Går han på dos eller?

I övrigt så undrar jag kring hans behov av att ladda upp bilder på sig själv från hans emo-peroid och ständigt svamla om att han var helt tokig på den tiden. Droger och allt vad det var. Sminkad och svarthårig. Så jävla UNDERLIG är han

Yes. Jag hävdar med bestämdhet att Baronen är en tjackpundare till han bevisar motsatsen.

Här är en video som jag påstår föreställer att Therese kommer på Baronen med att vara påtänd på tjack. Lade upp det på Instagram gjorde hon också. Intelligensnivån på den kvinnan är en bit under medel skulle jag säga.

https://streamable.com/9q3pmc
Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-10-22 kl. 19:21.
Citera
2022-10-22, 19:34
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Yes. Jag hävdar med bestämdhet att Baronen är en tjackpundare till han bevisar motsatsen.

Här är en video som jag påstår föreställer att Therese kommer på Baronen med att vara påtänd på tjack. Lade upp det på Instagram gjorde hon också. Intelligensnivån på den kvinnan är en bit under medel skulle jag säga.

https://streamable.com/9q3pmc

Har han kommenterat sin viktnedgång i videos?
Citera
2022-10-22, 19:47
Medlem
Citat:
Har han kommenterat sin viktnedgång i videos?

Ja. Han säger att den beror på "psykisk ohälsa" och att han därför fått sämre aptit. Dock vet vi att han aldrig haft psykisk ohälsa, det var bara något han slängde sig med ett tag för uppmärksamhet.

Jag hävdar med bestämdhet att hans viktnedgång beror på att han bytte ut sin huvuddrog från öl till amfetamin.
Citera
2022-10-22, 19:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ja. Han säger att den beror på "psykisk ohälsa" och att han därför fått sämre aptit. Dock vet vi att han aldrig haft psykisk ohälsa, det var bara något han slängde sig med ett tag för uppmärksamhet.

Jag hävdar med bestämdhet att hans viktnedgång beror på att han bytte ut sin huvuddrog från öl till amfetamin.
Givetvis är det så och det är rätt jävla självklart för alla oss som någon gång varit nere och nosat i tjackpåsen.

"Äter nu bara en gång om dagen"

"Städar 12 timmar en söndag varje månad"

Nigga please
Citera
2022-10-22, 19:57
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Givetvis är det så och det är rätt jävla självklart för alla oss som någon gång varit nere och nosat i tjackpåsen.

Nigga please

Det låter rimligt att han nöter i sig av det fula. Konstigt att inte fler påtalat det.
Citera
2022-10-22, 20:00
Medlem
Citat:

Nigga please

Amfetamin-Baronen in action, uppe med tuppen och direkt in i det och podda och städa hela lägenheten. Det spekulerades i tråden vid tidpunkten om att han förmodligen varit vaken hela natten. Det tror jag med.

https://streamable.com/giyipo

Man får tacka Mumsbulle för hans engagemang i att föreviga Skithögens stories på Streamable.
Citera
2022-10-22, 20:11
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Det låter rimligt att han nöter i sig av det fula. Konstigt att inte fler påtalat det.

Finns åtskilliga inlägg om det.
Citera
2022-10-22, 20:13
Citat:
Går han på dos eller?

Och inte ens det klarar han av att göra som folk utan han stjäler sin frus ADHD medicin som en annan P12a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in