Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
När kommer nästa sjuka impuls av familjens talesperson?
Alltså, jag tror inte han kan hålla sig mer än till tisdag. Då är det en ny idé som "känns bra" och det är just den som ska rädda upp hela tillvaron. Och så håller han fast vid den och känner sig upprymd i början, men efter 1-2-3 dagar släpper känslotrycket och det är "inte lika kul längre". Då uppstår efter hand förtvivlan och hopplöshet för hur ska han nu få ordning på situationen?
Då är det en ny idé som "känns bra" och det är just den som ska rädda upp hela tillvaron.
Carl bajs Rask är narcissist, men i den sjukdomsbilden; iallafall vad som går att se på nätet; så finns tydliga drag av borderline. Kanske inte så mycket att det tingat en hel diagnos, men iallafall så pass mycket att det syns för den som vet vad man ska se efter.
Tidigare önskade jag att han skulle få ordning på livet, men efter att han ger sig på och förtalar magmysmicke precis som Lennart bladh (frid över hans minne) så önskar jag bajs-rask bara elände och förtvivlad hopplöshet.
Och det bästa är att han gör det mot sig själv om och om igen. Jag behöver inte lyfta ett finger, han fuckar sig själv.
Till Rask: tack för att du läste 💋