2022-02-16, 17:08
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Krimbaronen är igång igen.

"TOLVÅRING AVSLUTADE SITT LIV PGA MOBBING!"
https://youtu.be/7wYHyKa7Slo

Krimbaronen börja gråta vid 2:00.
Vad hände med att inte vara personlig på Youtube?

Det stavas mobbning Rask, till nästa gång.
Jorå..
Han har aldrig sett mobbning..
Kanske han var den värsta av dem alla?
Har skiten träffat fläkten nu, sönerna blivit trackade för pappa Gyllene Sir?
Hans hetsjakt på människor, hans totalt nedvärderande kränkningar mot sin hustru, barnens mamma. Din jävla fitta..
Titta bara på han "asfeta" spelvideo, där han nonstop spyr ur sig din jävla fitta, har du krulligt hår din jävla kärring, osv.. vad förmedlar han?
Citera
2022-02-16, 17:09
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Han hade ju rätt konstig retorik haha.
"Vem är ärlig i en bilannons".

Jag skulle vilja fråga det motsatta.
Vem fan ljuger för folk!!
Det e ju fan galet.

Här kommer Fredrik Fransson. Har jobbat som fan för att köpa en fin bil. Så blir han "raskad"

Ne fifan så gör man bara inte

Ja, Raskad vill man inte bli inte.
Alexander är underhållande på Youtube: hans liv gör att de flesta kan känna sig rika och bortskämda.
Fast få personer lägger så mycket vikt vid sin egen yta som just Rask...
Citera
2022-02-16, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
När Rask försöker spela empatisk och låtsasgråter

Han borde sluta låtsas bry sig om andras barn och ta hand om sina egna, jävla luffare är han. Ut och leta pantburkar med dig eller sätt dig utanför Trossen med muggen, det är du bra på.
Stämningsstråkar i bakgrunden, den döde pojkens tiktok i bild, sen en utskällning över sociala medier.
Heja, kick-ass, du har själv bäddat för detta. 🤜
Citera
2022-02-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Krimbaronen är igång igen.

"TOLVÅRING AVSLUTADE SITT LIV PGA MOBBING!"
https://youtu.be/7wYHyKa7Slo

Krimbaronen börja gråta vid 2:00.
Vad hände med att inte vara personlig på Youtube?

Det stavas mobbning Rask, till nästa gång.

Han är så jävla fejk. Håller på och lägger på sorgsen musik och ser ut som han tror att man ska se ut när man hör något fruktansvärt.

Finns ingen medkänsla i en kille som Carl-Fredrik, han gör det här för views och ingenting annat.

EDIT

Han visste att han skulle gråta: Därför visar han upp det "Titta på mig, jag har också känslor!"
Citera
2022-02-16, 17:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jorå..
Han har aldrig sett mobbning..
Kanske han var den värsta av dem alla?
Har skiten träffat fläkten nu, sönerna blivit trackade för pappa Gyllene Sir?
Hans hetsjakt på människor, hans totalt nedvärderande kränkningar mot sin hustru, barnens mamma. Din jävla fitta..
Titta bara på han "asfeta" spelvideo, där han nonstop spyr ur sig din jävla fitta, har du krulligt hår din jävla kärring, osv.. vad förmedlar han?
Har tänkt samma.

Han verkar ha extrema känslostormar just nu som han inte kan hantera, därför gör han videos där han projicerar sönder, kolla den människan usch, vilken vidrig en.

Kan soc ha varit på besök igen? Något är det som fått honom ur balans det är jag säker på.

Som man bäddar får man ligga...

Förresten jag förutspådde bara för några dagar sedan att det skulle komma en gråtvideo
Citera
2022-02-16, 17:23
Citat:
Har tänkt samma.

Han verkar ha extrema känslostormar just nu som han inte kan hantera, därför gör han videos där han projicerar sönder, kolla den människan usch, vilken vidrig en.

Kan soc ha varit på besök igen? Något är det som fått honom ur balans det är jag säker på.

Förresten jag förutspådde bara för några dagar sedan att det skulle komma en gråtvideo
Han är så jävulusiskt lättläst, men lite cred ska du ha för din visdom...
Kommer han våga möta flashbacktrollen i en live ikväll? Kanske skolan har informerat om det olämpliga som sprids på nätet, han är den man varnar för? Varför sån attack mot Friends? Är det socialkompisarna som blivit varse om vad som pågår?
Citera
2022-02-16, 17:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Stämningsstråkar i bakgrunden, den döde pojkens tiktok i bild, sen en utskällning över sociala medier.
Heja, kick-ass, du har själv bäddat för detta. 🤜

Men hur har hans (så vitt jag vet helt oskyldiga) barn bäddat för detta?

Det du gör, med många av dina inlägg, är att elda på en stämning mot Rask som inte bara är riktad mot honom själv utan oxå, både direkt & indirekt, mot hans barn. Det är ohederligt & kan få konsekvenser i deras uppväxt.

Visst, Rask kan självklart själv göra skada med sina ibland undermåliga videos men det mesta bränslet, & ett betydligt mer brandfarligt sådant, i en potentiell mobbning mot Rasks barn hämtas från flashback. Kanske ngt du borde tänka på, i synnerhet då du enligt dig själv "ligger sömnlös" av oro för hans barn.

Varför denna avsaknad av konsekvenstänk?

And btw, att rapportera mina inlägg för personangrepp visar ju bara xtra tydligt hur du med andra uppenbarligen räds en saklig diskussion med berättigad kritik. Dessutom är det ganska talande att ni själva tar rollen som det odjur ni vill bekämpa genom allt obefogat hat.

Rask har många fel, absolut, men hur han egentligen är som far, bakom kameran, är det ingen som egentligen vet, därför är det fullt berättigat att tolka det mesta som skrivs i tråden som elakt förtal & falsk ryktesspridning.
Senast redigerad av Adonis. 2022-02-16 kl. 17:50.
Citera
2022-02-16, 17:29
Medlem
Citat:
Har tänkt samma.

Får känslan av att det faktiskt tagit hårt på honom att det är så många som anser honom vara helt makalöst odräglig, även om han säger att han är obrydd i livesen.

Det Rask inte förstår är att det inte är någon vanlig människa som inte skulle bli illa berörd av att höra talas om ett barn som tar sitt liv. Det är verkligen tragiskt och jag förstår att en förälder kanske blir lite extra blödig över sådant.

Men det är inget som gör Rask till en bättre person. Alla människor har känslor och berörs av att få höra sånt där, det är ingenting unikt för honom. Man är på inget sätt en sämre människa bara för att man inte börjar lipa av att se det heller, man kan helt enkelt inte låta sig bli känslomässigt påverkad av allt skit som händer runt om i världen, för det händer hela tiden.

Vad som kännetecknar fina personer tycker jag är att man är bl.a modig, ödmjuk, hjälpsam och generös. Det här är karaktärsdrag som Rask inte besitter någonting av. Därför kan han göra hur många videor med budskapet "jag är en människa med känslor också" som helst, för att försöka ändra bilden om sig själv. Det faller platt eftersom han alla andra dagar är ett fegt, självförhärligande och själviskt svin som sätter sig själv i främsta rummet och skiter blanka fan i att han har en familj att försörja.

Han är en sopa.
Citera
2022-02-16, 17:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Han är så jävulusiskt lättläst, men lite cred ska du ha för din visdom...
Kommer han våga möta flashbacktrollen i en live ikväll? Kanske skolan har informerat om det olämpliga som sprids på nätet, han är den man varnar för? Varför sån attack mot Friends? Är det socialkompisarna som blivit varse om vad som pågår?
Är det så kanske det dyker upp en "riktig" soc anmälan, denna gång från skolan, kickass-självbilden verkar ha fått sig en törn.

Vrider sig i magen när jag tänker på allt hans barn måste få utstå, barn är så ärliga och elaka, är det någon som har ångest lär det vara E inför varje skoldag.

Kanske Kickass-farsan blivit omnämnd på klassens föräldramöte? Dom andra föräldrarna kräver förändring, något är det som fått honom att svettas. Han ber säkert till Gud i detta nu, ge mig styrka att forsätta med kanalen...

Ultimatum eller kanske tom en intervention med familjen?
Citera
2022-02-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Håller med… Att länka och skratta åt samt redigera ”Best of” hjälper ingen….

De flesta här vill Rask det allra värsta, vilket är skrämmande. Jag undrar hur många som hade vågat säga det f2f.
Det är inte sant.

De allra flesta här vill att han ska få ordning på livet, men grejen är att han är så extremt lat och sedan väldigt reducerad av sin narcisism.
Citera
2022-02-16, 17:40
Citat:
Är det så kanske det dyker upp en "riktig" soc anmälan, denna gång från skolan, kickass-självbilden verkar ha fått sig en törn.

Vrider sig i magen när jag tänker på allt hans barn måste få utstå, barn är så ärliga och elaka, är det någon som har ångest lär det vara E inför varje skoldag.

Kanske Kickass-farsan blivit omnämnd på klassens föräldramöte? Dom andra föräldrarna kräver förändring, något är det som fått honom att svettas. Han ber säkert till Gud i detta nu, ge mig styrka att forsätta med kanalen...

Ultimatum eller kanske tom en intervention med familjen?
Jag trodde på en förändring, redan förra året. Men socanmälningarna var ju bara förtal enligt kickis. Han spelar en karaktär..
Jo, men det är ändå så att någon gång måste man vara beredd att göra rätt för sig, om man gjort fel.
Saken är den att han inte för sitt liv kan förstå att det han gör är skadligt. Det lämnar ringar på vattnet.
Moralrask som låter ungarna sitta vid tv-spelet, hela helgen, för pappisch har ångest och orkar inte vara med familjen, utan ligger i sängen pga någon oklar anledning. Herpes i hjärnan, kanske?
Han gör 1 välling vid 23, sen tar Tessan resten av dygnet. Att hon inte får sova pga han sitter och beundrar sig själv och leker kändis på youtube i samma rum är tragiskt. Noll respekt uppvisar han.
Usch.
Citera
2022-02-16, 17:46
Medlem
Sen är det bara så pajigt när Baronen sitter och fördömer mobbning när han är en mobbare på hög nivå, långt upp i vuxen ålder. Fanns en bra video, missbruksbloggen, när han går hem till och mobbar skiten ur en trasig knarkare som råkade vara hans egen pappa. Även hans uthängningsserier om Jessica och Joz är mobbarbeteende.

Kan du bara hålla käften Baronen, du tycker barn inte ska ha sociala medier, men du borde inte ha det själv: För du missbrukar det och mobbar andra vuxna på plattformen med jämna mellanrum. Men det är mer OK att ge sig på vuxna människor och mobba, är det inte samma sak? Kan det inte vara ett beteende du hade som barn, som följt med upp i vuxen ålder?

Skulle absolut inte förvåna mig, eftersom du är en förvuxen jättebebis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in