Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Såg i någon live hur Rask försökte intala Therese att när man är över 30 så är man en kärring. Lite skämtsamt fick han det att låta, jag tror inte det. Jag tror det är små manipulativa knep han har för att dra ned hennes självförtroende och ha en starkare kontroll över henne.
Man såg att Therese tog illa vid sig av ”skämtet”, och hon har rätt, man är inte en gammal person i trettioårsåldern. På många sätt har livet just börjat i den åldern. Om man inte lever med en energitjuv som låter livet bara passera och tyna bort. Ingen utveckling, man maler bara på om att på hösten är det mys, om att man är på ett sätt och kan inte hjälpa det, om att man inte kan göra den och den saken p.g.a ångest. Allt går i repeat, klart man åldras i förtid då.
Han har i 10 års tid försökt trycka ner hennes självkänsla, tycker det verkar ha tagit ut sin rätt, hon var mycket spralligare och glad till livet för bara tre år sedan. Som du säger, livet har just börjat vid 30.
Jag blir arg bara jag tänker på hur han behandlar sin familj, han är så förbannat jävla vidrig som människa, ett riktigt ärkesvin.
Det enda som glädjer mig är att narcissisten alltid får igen sin karma, det kommer en dag när T sticker med barnen då kommer det gå upp för honom vilken fruktansvärd jävla nolla han är. Vad ska Alex göra då som aldrig haft ett jobb eller eget boende? Ska han flytta hem till mamsen? Tvivlar på att svinet får det, hon är less på honom.
Det blir förmodligen Alf som får ta in honom i gårdshuset som han gjorde med Fredrik (som svinalex trackade honom för). Om hans ens lever då, han kanske flyttat permanent till Kroatien då.
Det liv som Rask lever nu är hans bästa liv och det är väldigt tragiskt, han kommer aldrig ha det "så bra igen" i framtiden utan Therese.
Då blir det krasch bom ner i avgrunden.
Rask när du läser det här, jag kommer vara den första som bajsar på din grav, du kommer förmodligen inte ens ha råd att betala din egen begravning din sopa, det blir en utgift för Trosa kommun, kanske är reglerna annars så man bara kastar ner ditt elände i något dike, eller så maler man grismat av dig, då har dina år på jorden inte varit helt bortkastade.