2022-10-28, 15:10
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Är bara en tidsfråga innan Baronen är en hemlös knarkare. Han klagar jämt på sin farsas missbruk, men inom ett år sitter han nog med farsgubben på en parkbänk och halsar sprit och knaprar benzo. Han är en skam för Sverige och borde deporteras till Danmark.
När hans försörjare farfar Alf går bort då blir det downsizeing till en lägenhet i soc regi eller husvagn i något skogsbryn, han kommer bli vansinnig av att se hur Fredrik drar upp arvet i näsan medans han inte får en krona

Då kommer en serie av videos där han skriker om hur Sverige inte fungerar för någon som betalat skatt i hela sitt liv.
Citera
2022-10-28, 16:00
Medlem
Tror ni hans pappa hade donerat för att hjälpa sonen när Alf går bort?

Det tror jag.
Citera
2022-10-28, 16:22
Medlem
Senaste videon om konsären fick en oväntad vändning, det var i mitt tyckte en väldigt intressant händelse och berättelse. Fyfan kan inte ens föreställa mig hur det känns att vakna upp så på ett sjukhus och man vet att ens familj är orolig.

Bra betyg får den videon från mig.
Citera
2022-10-28, 21:16
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Senaste videon om konsären fick en oväntad vändning, det var i mitt tyckte en väldigt intressant händelse och berättelse. Fyfan kan inte ens föreställa mig hur det känns att vakna upp så på ett sjukhus och man vet att ens familj är orolig.

Bra betyg får den videon från mig.
Vad är en/ett konsär, sökte på www men fick inget svar?!
Sjukdomstillstånd eller, varför vaknar man upp på ett sjukhus efter en/ett sådant?
Citera
2022-10-28, 21:39
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Vad är en/ett konsär, sökte på www men fick inget svar?!
Sjukdomstillstånd eller, varför vaknar man upp på ett sjukhus efter en/ett sådant?

Antar att han menar "konserten".
Citera
2022-10-28, 21:45
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Antar att han menar "konserten".
Haha, va fan!
Försökte koppla ihop det med att vakna upp på sjukhus med orolig familj!!

Tack för klargörandet!
Citera
2022-10-29, 12:06
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Var det inte Rask som klagade att lokals kanal bara handlade om Olof?

Nu har han själv gjort 8 videos om honom

Han är sig lik våran mansbebis.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2022-10-29 kl. 12:09.
Citera
2022-10-29, 14:26
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Var det inte Rask som klagade att lokals kanal bara handlade om Olof?

Nu har han själv gjort 8 videos om honom

Han är sig lik våran mansbebis.
Man måste göra lika som pappa anjo
Citera
2022-10-29, 15:10
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Man måste göra lika som pappa anjo
Tycker det är konstigt varför Rask forsätter simpa upp Jocke under Anjos befäl när Jocke gjort det väldigt klart för Bajsbaronen att han inte är vatten värd.

Stackaren fick inte ens komma på premiären, åratal av simpande och till vilken nytta?

Dags att hitta en ny förebild

Någon som hunnit se senaste videon som kanske orkar göra en sammanfattning?
Citera
2022-10-29, 19:40
Medlem
abvs avatar
Ändå imponerande att mannen som påstår sig jobba heltid och försörja sig på podcasting har glömt hur man redigerar in en ljudfil och istället väljer att spela upp filen från datorn och hoppas att man hör ändå. Orimligt lat människa.
Citera
2022-10-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Ändå imponerande att mannen som påstår sig jobba heltid och försörja sig på podcasting har glömt hur man redigerar in en ljudfil och istället väljer att spela upp filen från datorn och hoppas att man hör ändå. Orimligt lat människa.

Hahaha tänkte på exakt samma sak, han har jobbat heltid med tuben i 6-7 år men ”glömt”.

Så otroligt oengagerat och latmask beteende, här får han gratis content av anjo men han orkar inte ens engagera sig till att få ut något bra. Han gör en reaktionsvideo men man hör knappt vad han reagerar på.

10/10 snusprillor på senaste video
Citera
2022-10-29, 21:07
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hahaha tänkte på exakt samma sak, han har jobbat heltid med tuben i 6-7 år men ”glömt”.

Så otroligt oengagerat och latmask beteende, här får han gratis content av anjo men han orkar inte ens engagera sig till att få ut något bra. Han gör en reaktionsvideo men man hör knappt vad han reagerar på.

10/10 snusprillor på senaste video
Det spelar ingen roll vad han gör, han lägger aldrig ner något engagemang och det är därför han inte kommer kunna stanna på någon arbetsplats, han är en latmask ut i fingerspetsarna, han lyckas inte ens när Anjo redan krattar manegen åt honom.

Det genomsyrar hela hans liv, inget driv, ingen kärlek för det han gör, det gäller både i hans "yrkesliv" och det gäller också tiden han lägger ner på att försöka vara en pappa till sina barn 3 barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in