2022-02-11, 00:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
HAHAHAHAHA

Nu ska ni få höra något roligt!

https://streamable.com/wxfhf3
Det där kan vara årets roligaste citat hittills från vår kära Bajsbaron

Han är så psyksjuk att i hans lilla låtsasvärld så är det så, han är bortom all räddning.
Citera
2022-02-11, 00:19
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Idioten sitter och snackar om att fett är döden för kroppen, vilket förstås är total bullshit. Nyttigt fett är bra, man står sig ett bra tag på en rejäl måltid med mycket fett och protein. Det Baronen behöver är att kapa ned på kolhydraterna, för han har en patetisk pommes frites-kropp.

EDIT

Rask berättar om sina beställningar från Foodora, han har alltså en rutin för hur han beställer där. Det ante mig att Baronen är en storkonsument där, har alltid slagit mig att det måste vara dekadenta skitpersoner som Baronen som beställer därifrån. Lata pösmunkar som beställer snabbmat ofta men pallar inte ens masa sig till pizzerian för att hämta den själv.

Billigt är det inte heller, men det spelar ingen roll då det inte är Alex själv som betalar. 🤷🏻‍♂️😇

EDIT

Nä förfan, nu blir det att stänga ned liven. För varje dag som går blir bara skithögen mer och mer outhärdlig att titta på.
Finns tio restauranger som levererar mat via Foodora i Trosa. Alla ligger på 39kr i leveransavgift, förutom två restauranger som tar 49kr.

Hade gärna sett Rask's orderhistorik hos Foodora.

Att äta massa dyr skräpmat när ekonomin ser ut som den gör är redan illa, men att sedan ta på sig extra utgifter för att få maten hemleverad är för mig oförståeligt.

En vacker dag kanske vi får se Rask i Lyxfällan.
Citera
2022-02-11, 00:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Finns tio restauranger som levererar mat via Foodora i Trosa. Alla ligger på 39kr i leveransavgift, förutom två restauranger som tar 49kr.

Hade gärna sett Rask's orderhistorik hos Foodora.

Att äta massa dyr skräpmat när ekonomin ser ut som den gör är redan illa, men att sedan ta på sig extra utgifter för att få maten hemleverad är för mig oförståeligt.

En vacker dag kanske vi får se Rask i Lyxfällan.
Jag ser att dom har betalningsmetoden faktura, han beställer det han vill ha sen lämnar han bara räkningarna till Alf och mamma i slutet på månaden.

Eller så har en klarnakredit på 15.000 i skräpmat. Det vi vet är att han inte har råd att betala för sin egna mat så något lurt är det, Baronen är en sån människa som faller för erbjudandet köp 10 pizzor betala för 9 om ett halvår.
Citera
2022-02-11, 01:31
Medlem
efftolvs avatar
Måste ju kommentera på fetaste hiphop outfitten någonsin.
Någon han skriver med måste ju har lurat i han att det där är snyggt eller?
Känns ju inte direkt som trendigaste heller.

Var inte han gift med eller, varför sitter han och skickar hjärtemojis till kunder?
Senast redigerad av efftolv 2022-02-11 kl. 01:33.
Citera
2022-02-11, 01:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efftolv
Måste ju kommentera på fetaste hiphop outfitten någonsin.
Någon han skriver med måste ju har lurat i han att det där är snyggt eller?
Känns ju inte direkt som trendigaste heller.

Var inte han gift med eller, varför sitter han och skickar hjärtemojis till kunder?
Det är ju snyggt? Här är 2-pacrask, straight from the ghetto.

https://www.instagram.com/p/CMXT0TlH...dium=copy_link
Citera
2022-02-11, 01:49
Medlem
efftolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är ju snyggt? Här är 2-pacrask, straight from the ghetto.

https://www.instagram.com/p/CMXT0TlH...dium=copy_link
Aa men om man klär sig som en gangster bör man ändå vara en gangster,
Citera
2022-02-11, 04:06
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Idioten sitter och snackar om att fett är döden för kroppen, vilket förstås är total bullshit. Nyttigt fett är bra, man står sig ett bra tag på en rejäl måltid med mycket fett och protein. Det Baronen behöver är att kapa ned på kolhydraterna, för han har en patetisk pommes frites-kropp.

EDIT

Rask berättar om sina beställningar från Foodora, han har alltså en rutin för hur han beställer där. Det ante mig att Baronen är en storkonsument där, har alltid slagit mig att det måste vara dekadenta skitpersoner som Baronen som beställer därifrån. Lata pösmunkar som beställer snabbmat ofta men pallar inte ens masa sig till pizzerian för att hämta den själv.

Billigt är det inte heller, men det spelar ingen roll då det inte är Alex själv som betalar. 🤷🏻‍♂️😇

EDIT

Nä förfan, nu blir det att stänga ned liven. För varje dag som går blir bara skithögen mer och mer outhärdlig att titta på.
Just nu är han lite hälsoguru, han sitter och brer på och det är uppenbart att han ljuger.

Nu ska ni få höra, jag tar hushållspapper och duttar på pizzan till flottet är borta
Nu ska ni få höra, jag brukar be om extra tomatsås under osten och mindre ost.

Någon undrade över en dipsås, green garlic, den var raskens favorit, men tyvärr åt han den inte längre pga allt fett, han blir äldre och måste tänka på sin kropp.

Han älskar bänäs, (bearnsiaesås) men det är för fett..
Sen snack om periodisk fasta, ett stort mål per dag.

Är det bara jag som ser hur han blir mer och mer lik Lelle B?
Hans mellobild och Lelles Gunilla...

Träna genom tåböj..
Jag väntar med spänning på kundahliniyoga och wimhof andning i 328 vibrationer etc

Cal-Fredo har insett att hans kropp åldras.

Hycklare, kvacksalvare. Vilken fin mic han köpt, vilken är det i ordningen?
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-11 kl. 04:09.
Citera
2022-02-11, 06:51
https://archive.org/details/ta-vlar-...it-aug-24-2021
Här försvarar rasken sitt besök hos Ulf..

Sen förklarar han att han vill inget hellre än att jobba, men han klarar inte av det.
Han har jobbat hela tiden från 16 års ålder tills han började med jo-tob. Kenske det var någon månad utan jobb, men då hade han lön retroaktivt. Han har allid kunnat ställa mat på bordet, barnen har kläder på kroppen och mår otroligt bra...
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-11 kl. 07:00.
Citera
2022-02-11, 09:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://archive.org/details/ta-vlar-...it-aug-24-2021
Här försvarar rasken sitt besök hos Ulf..

Sen förklarar han att han vill inget hellre än att jobba, men han klarar inte av det.
Han har jobbat hela tiden från 16 års ålder tills han började med jo-tob. Kenske det var någon månad utan jobb, men då hade han lön retroaktivt. Han har allid kunnat ställa mat på bordet, barnen har kläder på kroppen och mår otroligt bra...
Det kommer låta likadant från praktikantbaronen när han är 40, he talk n talk but doesnt walk the walk.

För varje dag som går blir han dessutom mindre attraktiv på arbetsmarknaden, hur många företagare tror du vill anställa en ansiktstatuerad "youtuber" som inte haft ett jobb på 12 år?

"Jag har mått dåligt, men jag vill ingenting annat än att jobba", nästa!
Citera
2022-02-11, 10:18
Medlem
cerns avatar
Rask går all in på mörka Rock-kläder, hårdrockslivet och skräckpodd

Undra hur mycket pengar han drar in på detta?
Citera
2022-02-11, 10:46
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Rask går all in på mörka Rock-kläder, hårdrockslivet och skräckpodd

Undra hur mycket pengar han drar in på detta?
Han har väl fått tröjorna. Andra samarbetskläder har han försökt sälja via insta..

Det roliga är att freddan berättat att han spelade i ett band som ung, lille puttefnasken har inte fattat att han inte kan rida på farsans meriter. Faktum är att hans yo-tob började med plagierande av idolen jockiboj, sen fick han snilleblixten med missbruksbloggen, då fick han sina lajks
Utan farsan som han bokstavligen spottar på, skulle han inte haft någonting alls att komma med. Tragiskt.
Citera
2022-02-11, 10:47
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det kommer låta likadant från praktikantbaronen när han är 40, he talk n talk but doesnt walk the walk.

För varje dag som går blir han dessutom mindre attraktiv på arbetsmarknaden, hur många företagare tror du vill anställa en ansiktstatuerad "youtuber" som inte haft ett jobb på 12 år?

"Jag har mått dåligt, men jag vill ingenting annat än att jobba", nästa!
Han gnällde över sina torra läppar, varför använder han inte sina egna produkter med jåjåba????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in