Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Idioten sitter och snackar om att fett är döden för kroppen, vilket förstås är total bullshit. Nyttigt fett är bra, man står sig ett bra tag på en rejäl måltid med mycket fett och protein. Det Baronen behöver är att kapa ned på kolhydraterna, för han har en patetisk pommes frites-kropp.
EDIT
Rask berättar om sina beställningar från Foodora, han har alltså en rutin för hur han beställer där. Det ante mig att Baronen är en storkonsument där, har alltid slagit mig att det måste vara dekadenta skitpersoner som Baronen som beställer därifrån. Lata pösmunkar som beställer snabbmat ofta men pallar inte ens masa sig till pizzerian för att hämta den själv.
Billigt är det inte heller, men det spelar ingen roll då det inte är Alex själv som betalar. 🤷🏻♂️😇
EDIT
Nä förfan, nu blir det att stänga ned liven. För varje dag som går blir bara skithögen mer och mer outhärdlig att titta på.
Just nu är han lite hälsoguru, han sitter och brer på och det är uppenbart att han ljuger.
Nu ska ni få höra, jag tar hushållspapper och duttar på pizzan till flottet är borta
Nu ska ni få höra, jag brukar be om extra tomatsås under osten och mindre ost.
Någon undrade över en dipsås, green garlic, den var raskens favorit, men tyvärr åt han den inte längre pga allt fett, han blir äldre och måste tänka på sin kropp.
Han älskar bänäs, (bearnsiaesås) men det är för fett..
Sen snack om periodisk fasta, ett stort mål per dag.
Är det bara jag som ser hur han blir mer och mer lik Lelle B?
Hans mellobild och Lelles Gunilla...
Träna genom tåböj..
Jag väntar med spänning på kundahliniyoga och wimhof andning i 328 vibrationer etc
Cal-Fredo har insett att hans kropp åldras.
Hycklare, kvacksalvare. Vilken fin mic han köpt, vilken är det i ordningen?