2022-01-29, 17:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Är jag?

Utveckla gärna det resonemanget.
Du sitter och ringer flera samtal till okända människor för ditt eget höga nöjes skull (precis som rask gör) för att du är så jävla nyfiken och bara måste lägga näsan i blöt.
Normala människor gör inte som dig och rask, man sitter inte och ringer flera samtal till okända människor för att man är nyfiken.

Kvinna i videon säger ju att några pundare ringer och trakasserar familjen pga rask video, antar att du är en av dessa pundare.
Senast redigerad av Dopy 2022-01-29 kl. 17:57.
Citera
2022-01-29, 18:01
Medlem
Pat-rask

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Relevanta inlägg från ImovaneKungen, såhär 1 år och 5 månader gammalt. Från när Rask började "komma till insikt" och "försökte att bli en bättre människa" och allt hans snack om hur dåligt han mår. Han tycks ha haft helt rätt i sin analys. Raskens narcissistiska ego fick sig en törn där i samband med domen. Nu har han gjort bort den villkorliga domen, det har flutit en hel del tid emellan, under tiden har han spelat offer och fått tonvis med sympati av godtrogna följare. Nu verkar han ha fått tillbaka det uppumpade egot med full kraft, och ger sig på en trasig person, som kan misstänkas vara handikappad eller psykiskt störd och missbrukare, på samma manér som när han hängde ut Jessica etc.

Samma beteende som han under alla dessa månader sagt var så fel och att han ser vilket fel han har gjort och att det är det enda han kan göra, att se sitt fel och lova att det aldrig händer igen. Väldigt kul att ImovaneKungen hade en så träffsäker tes så långt bak i tiden över hur Raskens beteende skulle utvecklas. Antar att narcissister är ganska så förutsägbara ändå.

Tack! Allt har repeterats så många gånger att hans följare ens tror på en förändring är chockerande. Jag var 110% säker på att det här med gud var bara en tillfällig sak och att egot skulle återuppstartas. Rask trogna följare har nog IQ-fiskmås som inte ser igenom honom och hans skumma handlingar. Jag menar att visst han kanske inte blir åtalad för förtal igen men rent moraliskt varför i helvete har han ett behov av att bråka med psykiskt sjuka kriminella typer...det är snarare det man ska fråga sig. Varför är han berättigad att lägga sig i som om det handlade om honom...jo för han ser sig som större än alla andra. Jag tror personligen det grundar sig i att han i sitt narcissistiska JAG blir ostimulerad och när han fixar drama då blir han stimulerad, och göder sitt ego och känner sig då som en kung. Jag tror att han har "the time of his life" när han sitter och tjafsar med folk med vetskapen att han inte kan åka dit för förtal igen. Men det han håller på med kan få allt annat än juridiska konsekvenser. En dag kanske Herr Rask får hembesök av nån sliskig jävel som har fått nog och vill ge igen. Allt dravel med GUD är nu historia och egot har åter fått sitt grepp och är under tillväxt påväg mot en total kollaps varken första eller sista gången.
Senast redigerad av ImovaneKungen 2022-01-29 kl. 18:02. Anledning: PAT-RASK
Citera
2022-01-29, 18:05
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du sitter och ringer flera samtal till okända människor för ditt eget höga nöjes skull (precis som rask gör) för att du är så jävla nyfiken och bara måste lägga näsan i blöt.
Normala människor gör inte som dig och rask, man sitter inte och ringer flera samtal till okända människor för att man är nyfiken.

Kvinna i videon säger ju att några pundare ringer och trakasserar familjen pga rask video, antar att du är en av dessa pundare.
Oof, din jävla horunge, vad fan vet du om vad min anledning var för att ringa paret? Är det du eller jag som kallar mig själv för "dopy"?
Citera
2022-01-29, 18:06
Citat:
Du säger "i flera videos" = plural. Så vit jag vet sa han förnamnen i 1 video som låg uppe mindre än 1 timme, i de andra videorna har han inte sagt namn. Och förnamnet är ett extremt vanligt namn i Sverige, så tror inte det räcker för förtal.
+ att för att hans videos ska klassa som förtal behöver de få stor spridning, videon med namn som låg uppe mindre än 1 timme på rask kanal ger knappast någon spridning alls.
Han visar även upp sms med kvinnans namn
Citera
2022-01-29, 18:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han visar även upp sms med kvinnans namn
När då?
Citera
2022-01-29, 18:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Oof, din jävla horunge, vad fan vet du om vad min anledning var för att ringa paret? Är det du eller jag som kallar mig själv för "dopy"?
Oj då, trampade vi på en öm tå? jag kanske hade lite rätt i det jag skrev?

Dopy har jag fått från ett namn, visste faktiskt inte vad Dopy betydde förens du upplyste mig om det, haha, tack för upplysningen.
Citera
2022-01-29, 18:11
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Du säger "i flera videos" = plural. Så vit jag vet sa han förnamnen i 1 video som låg uppe mindre än 1 timme, i de andra videorna har han inte sagt namn. Och förnamnet är ett extremt vanligt namn i Sverige, så tror inte det räcker för förtal.
+ att för att hans videos ska klassa som förtal behöver de få stor spridning, videon med namn som låg uppe mindre än 1 timme på rask kanal ger knappast någon spridning alls.
Ja, den låg uppe en timme för att han outade både kvinnan och hennes son. Men sen laddade han upp en redigerad version av samma video, samma kväll.

Vad är stor spridning enligt dig? Duger det att den har fått 4000 visningar för att uppnå dina krav?
Citera
2022-01-29, 18:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja, den låg uppe en timme för att han outade både kvinnan och hennes son. Men sen laddade han upp en redigerad version av samma video, samma kväll.

Vad är stor spridning enligt dig? Duger det att den har fått 4000 visningar för att uppnå dina krav?
Inga av Rasks videor får 4000 visningar på mindre än 1 timme, hahahaha
Han önskar det vore så, men på mindre än 1 timme får att inte ens 500 visningar.
Citera
2022-01-29, 18:13
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Oj då, trampade vi på en öm tå? jag kanske hade lite rätt i det jag skrev?

Dopy har jag fått från ett namn, visste faktiskt inte vad Dopy betydde förens du upplyste mig om det, haha, tack för upplysningen.
Nej, det gjorde vi inte. Men du verkade ha en poäng ... eller?

Vart ville du komma någonstans?

Jag är ju tydligen som Rasken själv. Förklara hur jag är det, du som känner mig så bra
Citera
2022-01-29, 18:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej, det gjorde vi inte. Men du verkade ha en poäng ... eller?

Vart ville du komma någonstans?

Jag är ju tydligen som Rasken själv. Förklara hur jag är det, du som känner mig så bra
Du ringer flera samtal till okända människor för att du är nyfiken, det är ju exakt var rask har gjort i sina senaste 2 videos.
Citera
2022-01-29, 18:18
Medlem
Borka88s avatar
Haha, vad fan är detta? Sitter han på fullaste allvar och kräver en redovisning från en okänd människa??
Vart fan är hunden?? Vad gick pengarna till som alla swishat in för att stödja "kanalen" är micken inköpt på firman? Hur var det med att ringa till andra människor över telefonen, han kan ju inte ens ringa till Let's feast.

"Hon gick till doktorn när hon hade Corona" "Therese tog barnen ut en sväng hon har Corona.." My lord..

Till sist: "Jag vill inte att ni skall tappa förtroendet för mig på grund av det här" Rask 2022
Citera
2022-01-29, 18:27
Medlem
Citat:
så du va en som donerade pengar då eftersom du ringde dom o vill ha tillbaka pengarna efter rask video eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in