2021-10-16, 17:06
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det räcker med att Baronen öppnar käften för att veta att det kommer hycklas. När Baronen kritiseras för att hans content är tråkigt börjar han snacka om att han aldrig haft en nöjeskanal och att han inte gör youtube för att underhålla. När han kritiserar andra är det däremot annat ljud i skällan. ”Aj tink dä måost impårtänt ting to mäjk it ån youtube is to häv karisma änd a personälity dät piipol laajk”.

Räcker med att kolla på en video med den här snubben han kritiserar för att vara tråkig för att förstå att han är mycket bättre på det han gör än Rask. Inget skitsnack. Han ska göra en recension av snuset och han kommer till saken direkt. Rask gör en 20 minuters video där han pratar om sig själv i 15 minuter och recenserar snuset i fem minuter.

Du har ingen snuskanal, Rask. Du har startat en engelskspråkig Raskkanal. Det enda du är bra på är att prata om dig själv.

EDIT

Kollar på den här Snubies recension av General. Han läser upp vad som finns i smaksättningen, bergamott, hö, te och läder. I Baronens recension av general så berättar Rask vad han känner för smaker. Som om han kan känna aromerna och inte redan innan visste exakt vad man smaksatt det med. Cringefest!
Jag förstår inte vad han vill förmedla? Att han har råd med loosesnoose eller att han tvingar sig att anväda portion?
Sen är det så att de snusare i min närhet inte använder två händer, fyra fingrar för att lägga in en prilla..
Citera
2021-10-16, 17:08
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Precis, det är ju det flera i tråden försöker förmedla men blir konstant avbrutna av sådana som dig. Det enda ni kan säga är att folk har blivit hjälpta av Rask’s videos om medberoende eller sin pundare till pappa etc, men inte HUR de har blivit hjälpta. Han kan ju inte ens hjälpa sig själv, hur skulle han då kunna hjälpa hans följare som har haft det 10x värre än han själv?

Du säger själv att man inte behöver tycka att han är toppen, men ändå klagar du på de som inte tycker att han är toppen.
Behövs inte säga något mer.
Citera
2021-10-16, 17:10
Citat:
Det räcker med att Baronen öppnar käften för att veta att det kommer hycklas. När Baronen kritiseras för att hans content är tråkigt börjar han snacka om att han aldrig haft en nöjeskanal och att han inte gör youtube för att underhålla. När han kritiserar andra är det däremot annat ljud i skällan. ”Aj tink dä måost impårtänt ting to mäjk it ån youtube is to häv karisma änd a personälity dät piipol laajk”.

Räcker med att kolla på en video med den här snubben han kritiserar för att vara tråkig för att förstå att han är mycket bättre på det han gör än Rask. Inget skitsnack. Han ska göra en recension av snuset och han kommer till saken direkt. Rask gör en 20 minuters video där han pratar om sig själv i 15 minuter och recenserar snuset i fem minuter.

Du har ingen snuskanal, Rask. Du har startat en engelskspråkig Raskkanal. Det enda du är bra på är att prata om dig själv.

EDIT

Kollar på den här Snubies recension av General. Han läser upp vad som finns i smaksättningen, bergamott, hö, te och läder. I Baronens recension av general så berättar Rask vad han känner för smaker. Som om han kan känna aromerna och inte redan innan visste exakt vad man smaksatt det med. Cringefest!
Hans engelska är pinsam, så det blir när man inte orkar gå klart skolan.
Han låter värre än Lelle Bl**h
Haj ägän
Citera
2021-10-16, 17:18
Medlem
Citat:
Baronen är väldigt ouppfostrad. Spelar ingen roll om han så gör videor som massa barn tittar på eller umgås med sin mormor. Han börjar alltid prata om snusk och knulla och könsorgan.

Inget hyfs. Han bara kör fram som en ångvält.
Tycker han blivit väldigt grisig på slutet, håller han på att tappa det igen?

Jag tror få personer vill höra hans vulgära sexskämt, tom modsen bad honom sluta i en live nyligen, då är det illa när inte ens dom riktiga följarna diggar det.
Citera
2021-10-16, 17:20
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Tycker han blivit väldigt grisig på slutet, håller han på att tappa det igen?

Jag tror få personer vill höra hans vulgära sexskämt, tom modsen bad honom sluta i en live nyligen, då är det illa när inte ens dom riktiga följarna diggar det.
Du menar som vid ca: 9 minuter in i senaste snoozervideon🙄
Citera
2021-10-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du menar som vid ca: 9 minuter in i senaste snoozervideon🙄
Ja precis, sen var det något om att slicka syrran också.

Jag förstår att han gör det för uppmärksamhet och reaktioner men det blir bara obehagligt när man vet att han körde upp en dildo i sin polares röv eller ställde upp i en bukkake.

Jag tror han har sjukt perversa fetischer.
Citera
2021-10-16, 18:16
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Får man inte skämta på youtube eller?!
Jag tycker han är jätterolig och får mig att skratta! Du behöver inte tycka det om du inte vill!

Ja det är verkligen jätte roligt- att han förstör sin kanal där han försöker recensera snus på en internationell nivå. Jätte kul att få sig själv att framstå som ett pervo och börja prata om bajs, kukar, sperma etc för att han känner sig osäker och drar då till med grejer som är ”hemma” för honom, och således dömer ut sig själv ännu mer, inte bara i Sverige där han redan lyckats. Utan för övriga också (om dom lyckas få nån form av sammanfattning av det han säger med sin extremt dåliga engelska.)
Citera
2021-10-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Precis, det är ju det flera i tråden försöker förmedla men blir konstant avbrutna av sådana som dig. Det enda ni kan säga är att folk har blivit hjälpta av Rask’s videos om medberoende eller sin pundare till pappa etc, men inte HUR de har blivit hjälpta. Han kan ju inte ens hjälpa sig själv, hur skulle han då kunna hjälpa hans följare som har haft det 10x värre än han själv?

Du säger själv att man inte behöver tycka att han är toppen, men ändå klagar du på de som inte tycker att han är toppen.

LÄS HANS KOMMENTARER!!!!

Han har hjälpt tusentals människor det är FAKTA!

Han tar visst hand om sig själv, så det så!
Citera
2021-10-16, 18:19
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ja precis, sen var det något om att slicka syrran också.

Jag förstår att han gör det för uppmärksamhet och reaktioner men det blir bara obehagligt när man vet att han körde upp en dildo i sin polares röv eller ställde upp i en bukkake.

Jag tror han har sjukt perversa fetischer.

Det måste han ju ha, och det får han väl lov att ha, i guess. Men behålla dom för sig själv och inte göra något som är olagligt.

Man blir bara obekväm med att höra allt perverst han kräker ur sig, på såna där sjuka sätt som han lyckas med.
Citera
2021-10-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattvalp3n
Ja det är verkligen jätte roligt- att han förstör sin kanal där han försöker recensera snus på en internationell nivå. Jätte kul att få sig själv att framstå som ett pervo och börja prata om bajs, kukar, sperma etc för att han känner sig osäker och drar då till med grejer som är ”hemma” för honom, och således dömer ut sig själv ännu mer, inte bara i Sverige där han redan lyckats. Utan för övriga också (om dom lyckas få nån form av sammanfattning av det han säger med sin extremt dåliga engelska.)

JAG får tycka precis vad JAG VILL. Du får tycka vad du vill. Jag tycker Rask är bra och rolig underbar fin person!!!!!!
Citera
2021-10-16, 18:38
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Jag trollar inte alls! Jag tycker genuint att han är duktig och jag VET han hjälpt många!
Ja han har gjort fel men ingen är perfekt!

Jag är INTE skit. Du känner inte mig och har ingen rätt säga det! Bara för att jag tycker om Rask betyder inte att jag är skit!!!
Har du en vän som gillar Barcelona och du Real Madrid säger du väl inte att din vän är skit?!

Men du känner Rask eller? VAD är det han hjälpt ”många” med? Det är det ingen av er som kan precisera.
Citera
2021-10-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattvalp3n
Men du känner Rask eller? VAD är det han hjälpt ”många” med? Det är det ingen av er som kan precisera.

Få folk att känna att de INTE är ensamma. Få folk att förstå och se hur det ser ut med en pappa som missbrukar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in