Citat:
Ursprungligen postat av
daxvaxpax
Det här handlar ju mer om att du direkt rycker ut till hans försvar. Varför då?
Och om du anser honom så klanderfri, varför skriver du då själv skit i tråden?
Jag skiter i om ni tror mig eller inte och det gör du också, för dig är inte sanning viktig utan Rask är viktig. Han gillar nog dig.
Edward är ungen som råkar illa ut och det jag ville säga är att anmälningarna inte alls kommer bara från Flashback. Vi grannar har försökt anmäla hur det barnet är utsatt många gånger men socialtjänsten vill inte lyssna.
Den folk borde bry sig om är Edward för han lever i ett helvete.
Nej, där har du fel. Du påstår någonting som många av oss bara vill få bekräftat. Kommer man med ett sådant påstående så får man nog backa upp det på något sätt. Du kan ju inte ens berätta hur du har gjort för att komma över en sådan inspelning. Och är det du som har producerat inspelningen så måste väl du bo väldigt nära honom, eller?
Och om du nu bor väldigt nära honom, så nära att du kan höra honom genom väggarna, skälla och skrika på sina barn, så kommer han ju kunna ta reda på vem av hans grannar som du är, eller hur? Det hade ju för fan vem som helst kunnat räkna ut.
Ja, jag har skrivit mycket skit om Rask i denna tråden, men det är flera år sedan. Vissa saker kanske jag ångrar att jag skrev och andra står jag fast vid än idag. Det här är saker jag har pratat med honom om i telefon, i November 2019. Jag ringde honom via Facebook och vi pratade en god stund med varandra, och då konfronterade jag honom med en massa skit som kommit ur hans käft. Han erkände bland annat att han ljög medvetet i sina videorubriker. Att han kryddade vissa saker.
Detta var efter videon där han går till sitt kontor och svarar på våra frågor. Jag nämndes några gånger, och jag vill få ett svar från honom om varför han bland annat sa att jag var efterbliven och dum i huvudet. Självklart var det ju ingenting som han vågade erkänna att han hade sagt. Varför kan man ju fråga sig. Jag kan ju knappast slå honom genom telefonen, om jag nu hade velat göra det. Men så lättkränkt är jag inte. Jag såg det mest som en kul grej.
Men du kan tydligen inte heller svara på frågor; som t ex hur du har lyckats spela in Rask när han skriker på E. Har du buggat kåken eller?