2021-12-17, 21:56
Medlem
Först var det runt 900-1000 videos vid första rannsakan av sig själv att bli en bättre människa, han rensa ner till 406 videos, nu har han rensat ner till 42 videos på kanalen, tror ni han blir en bättre människa denna gång? Eller skulle de bästa vara att radera kanalen helt ?
Citera
2021-12-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Va, har du erbjudit Alexander 5.000:- för att göra en intervju med honom?

Att han i samband med de på video skulle få en stenhård örfil och nån som skrek i han öra så trumhinnan spricker att han ska vakna upp! Sålde han för 5000kr
Men som sagt någon anmälde inlägget som reklam annars hade jag kunnat länka till det så hade du fått se själv 😂
Citera
2021-12-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Att han i samband med de på video skulle få en stenhård örfil och nån som skrek i han öra så trumhinnan spricker att han ska vakna upp! Sålde han för 5000kr
Men som sagt någon anmälde inlägget som reklam annars hade jag kunnat länka till det så hade du fått se själv 😂

Sen var det ingen fråga om en intervju utan hade du hängt med i tråden hade du sett att han själv påstod här att ingen vågade ta en debatt med honom. Då ställde jag upp på hans utmaning som han nu har fegat ur som vanligt
Citera
2021-12-17, 22:12
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Först var det runt 900-1000 videos vid första rannsakan av sig själv att bli en bättre människa, han rensa ner till 406 videos, nu har han rensat ner till 42 videos på kanalen, tror ni han blir en bättre människa denna gång? Eller skulle de bästa vara att radera kanalen helt ?

Jag vet inte riktigt..
Men vad jag vet är att jag tycker att han ska göra ett brake från Youtube ett tag och satsa helhjärtat på att hitta ett jobb som som ger en stabil och trygg inkomst..

Han behöver landa och bli en "Vanlig Människa" ett tag, utan prestige av något slag och inse att han inte är något inarbetat varumärke som håller till att starta business där han ska fronta med sitt ansikte på kraftig överprisade produkter..

Han är ingen rockstjärna eller kändis av det slaget att han kan bära upp det han försöker åstadkomma, gå under jorden helt ett tag från offentligheten och släpp alla sociala medier ....
Citera
2021-12-17, 22:17
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos

Man ska väl inte skrika någon i örat så trumhinnan spricker, det är inte schyst.
Då är det bättre att dra på ett knytnävsslag i fejset.
Citera
2021-12-17, 22:29
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Jockeboy har förklara för Rask och oss att dom blir "kollektivt uppfostrade" när folk blir arga över deras videos på nätet vilket gör att dom alla blir bättre människor som uppfostras av tittarna och genom att ladda upp galna videos och se hur folk reagerar för att lära sig själv om skillnaden mellan rätt och fel.. eller rättare sagt vad folk inte gillar att dom laddar upp vilket dom själva inte verkar ha en aning om som att dom inte kan känna några tex. empatikänslor och annat för folken som har hängts ut.. och tror därför att folk vill se drama och när dom försöker mörda folk genom uthängningar och förtal vilket dom själva inte ser så mycket fel med tills dom blir kollektivt uppfostrade av tittarna dvs.
Kanske har dom blivit uppfostrade tillräckligt mycket nu att dom helt enkelt slutar hänga ut andra människor utan tillåtelse.. men jag personligen är skeptisk till det eftersom dom är ute efter uppmärksamhet bara och det får dom ju enkelt genom att göra saker mot andra människors viljor medans dom filmar det och laddar upp för att se hur arga folk blir och hur mycket uppmärksamhet dom får vilket dom tolkar som att folk vill se mer sånt fast folk egentligen bara är arga och undrar vafan dom håller på med.
Citera
2021-12-17, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Man ska väl inte skrika någon i örat så trumhinnan spricker, det är inte schyst.
Då är det bättre att dra på ett knytnävsslag i fejset.

Ja det skulle han må bra av. Sen en spark arslet med så kunde det vara bra sen.

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Så efter fem minuter intro om skäggolja blir det omedelbart högläsning på engelska direkt från Wikipedia. VEM FAN TITTAR PÅ SÅNT HÄR MED FLIT?

Charlene Stardust, Jessika Eriksson, Volbeat Laxen. Bl.a.
Senast redigerad av GylleneUttern2 2021-12-17 kl. 22:31.
Citera
2021-12-17, 22:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
blahblahblah
Jag tror att jag är en av så som alltid läser dina långa haranger men snälla för allas trevnad, styckeindela gärna.
Citera
2021-12-17, 22:41
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag tror att jag är en av så som alltid läser dina långa haranger men snälla för allas trevnad, styckeindela gärna.

Tack för trevnadstipset mister bajsätarbild för trevnadens skull.

Alltid bra att lära sig något nytt om hur det blir trevligare i en tråd om Rask.
Citera
2021-12-17, 22:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Tack för trevnadstipset mister bajsätarbild för trevnadens skull.

Alltid bra att lära sig något nytt om hur det blir trevligare i en tråd om Rask.
Den där profilbilden är faktiskt ägnad att skapa både diskussion & lycka till er andra besökare i denna tråd.
Citera
2021-12-17, 22:52
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Så det är bara jag som tycker att det var en ärlig och bra video för en gångs skull? Det märks att han faktiskt vågar ställa de jobbiga frågorna till sig själv nu. Tycker jag i alla fall...
Citera
2021-12-17, 23:01
Medlem
Nu när han har raderat nästan allt så hittar man lite andra guldkorn. Här så pratar han ner sin fru rejält samtidigt som han lyfter upp sin egen förträfflighet.

Handling: Walle har svalt lite fel och det blir panik hemma i skokartongen.
Tess som är en oansvarig mor med ADHD gör en felaktig Heimlich-manöver på ungen när korvbiten ska upp.
Kickass-farsan som är i full färd med att göra armhävningar i vardagsrummet hör skrik och kommer till undsättning. Som tur är så värnar han om barnens säkerhet och har därför tidigare hårdstuderat en räddningsvideo på nätet, så han vet precis hur man agerar vid dessa tillfällen.
Men Tess har vägrat se denna film eftersom att hon har samarbetssvårigheter.

https://youtu.be/gR5XXrAYs48?t=196

Ambulansmännen har nog sett det mesta i sin yrkesverksamma karriär men att en blekfet tatuerad pappa filmar när ungen ska "räddas" tillhör nog inte vanligheten.

https://youtu.be/gR5XXrAYs48?t=51
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in