2021-12-17, 20:56
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Lockade ju med 5000kr men nån anmälde det inlägget som ”reklam” här så det togs bort! Först då nappade ”Glinmrande sir” men ursäktade sig då med att ”jag är anonym” sa då att nej jag kan gå ut med min identitet i en debatt jag har inget att dölja! Då började undanflykterna 😂

Va, har du erbjudit Alexander 5.000:- för att göra en intervju med honom?
Citera
2021-12-17, 20:57
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hade kunna köpa den teorin om det inte varit så att T ringer mitt i videon och är gulli gull

Aj då, då föll den teorin. Ja ja, vi får se vart det bär av.
Citera
2021-12-17, 20:58
Medlem
Sett klart videon nu, varför drog han upp i början att någon kontaktat han och sagt att rask skulle passa på hans jobb, för att i nästa mening prata om att han söker jobb, fattar nada. Samma historia förlåt till människor han skadat, anis var en ny historia, jag har tagit upp det några gånger. Han ska bli personlig igen, nyss var det locket på. Så nu ska han blotta familjen för nöjes skull när han skaffat ett heltidsjobb. Måste säga det är lätt förvirrande.

Sorry för min aktivitet idag, är sjuk för första gången på snart 2 år, lätt uttråkad i sängen.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-12-17 kl. 21:00.
Citera
2021-12-17, 21:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Sett klart videon nu, varför drog han upp i början att någon kontaktat han och sagt att rask skulle passa på hans jobb, för att i nästa mening prata om att han söker jobb, fattar nada. Samma historia förlåt till människor han skadat, anis var en ny historia, jag har tagit upp det några gånger. Han ska bli personlig igen, nyss var det locket på. Så nu ska han blotta familjen för nöjes skull när han skaffat ett heltidsjobb. Måste säga det är lätt förvirrande.
Har du ens kollat klippen?

Nu ska han visa oss vem han verkligen är.
Citera
2021-12-17, 21:03
Medlem
knark-kungens avatar
Rask ska nu visa oss genom bloggar vem han verkligen år.
Citera
2021-12-17, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har du ens kollat klippen?

Nu ska han visa oss vem han verkligen är.

Nja asså såg ju inte klippet i sin helhet, men spännande tider väntar, det är uppfattat!
Citera
2021-12-17, 21:16
Citat:

Sorry för min aktivitet idag, är sjuk för första gången på snart 2 år, lätt uttråkad i sängen.
Han säger emot sig själv, känns som om han har läst upp inlägg från flashback.. han är patetisk.
Att han har raderat alla videos som han inte kan stå för... någon som tror på det?
Jag har inte ätit på två dagar, vatten ett halvt glas.. sen babblar han om att en julmust drack han igår, dricka går ner, två tuggor av Tessans pizza..
Usch, jag blir så förbannad, han har bett alla om ursäkt.. mm igår?
Kanske någon i familjen satte stopp för fler "skitungen"...
Jag finner inga ord.
Respekt, det är någonting man måste bygga upp, jobba med. Har man skadat och förstört, kommer bilden av dig inte förändras. Det är som om man säger till någon att vad fin du är, du gör mig glad, så räcker det med att en gång säga vad ful du är, du äcklar mig.
Det negativa går inte att sudda bort,
Får se hur det blur i tråden, någon ny stjärna är riktigt sugen på skinka

Krya på dig,
Citera
2021-12-17, 21:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rask ska nu visa oss genom bloggar vem han verkligen år.
Jaha, undra vem vi har fått sett i tidigare vloggar?
Citera
2021-12-17, 21:23
Medlem
Kärlek och familj.

Om du hade fått ett arbete på en arbetsplats med arbetskamrater hade du också kunnat knulla med en kollega Rask. Even Steven.
Citera
2021-12-17, 21:29
Medlem
Detta är ju sjukt bra. Allt tjat från vi här som velat han väl har tagit skruv.

Hoppas verkligen att han bara kör på nu och krigar så mycket han kan med jobbet.

Det här kan göra att han och familjen får det bättre.

Den som menar något annat behöver en kula i huvudet.
Citera
2021-12-17, 21:31
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Lockade ju med 5000kr men nån anmälde det inlägget som ”reklam” här så det togs bort! Först då nappade ”Glinmrande sir” men ursäktade sig då med att ”jag är anonym” sa då att nej jag kan gå ut med min identitet i en debatt jag har inget att dölja! Då började undanflykterna 😂
Ja, nu är han redo att förändra och göra rätt. Från botten av sitt hjärta..
Jag skulle vilja veta om han anser att han var utsatt för förtal och lögner iom socanmälan?
Han kan ta den debatten med ludna rumpan? Han kanske ska betätta hur det ligger till med alla påstodda hot osv?
Fast först måste han sluta ljuga. I senaste så säger han att det längsta han jobbat på ett ställe är ett år... senare säger han att han inte klarar vårdyrken, att han bara orkat 1 månad.. att han vid 31 års ålder aldrig haft en fast anställning.
Lite förvirrande, samt är det inte lite illa att slänga ut snusprillorna på gatan? Snart bir det straffbart...

praktiken finns det ett fimpundantag i nuvarande lagstiftningen. 22 september beslutade Sveriges riksdag att ta bort det undantaget. Beslutet innebär att det från 1 januari 2022 kan utfärdas böter på 800 kronor till den som slänger en fimp, snus, tuggummi eller annat mindre skräp på marken
Citera
2021-12-17, 21:53
Medlem
Äeh, fan va tråkig video. Den klassiska ''nu blir det vloggar''! Ser fram emot rapportering i videoformat från skokartongen.

Hoppas han får ett jobb nu, det kommer göra honom och familjen gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in