2021-12-05, 17:32
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Men sluta för i helvete svara Krecik. Inläggen görs för att blanda bort topic i tråden.
Ja tack. Det är absolut dags. Är folk verkligen för efterblivna för att förstå att det går att ignorera bort såna där? Tragiskt
Citera
2021-12-05, 18:06
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Absolut! Dock i sina ”tyck synd om mig tal” så säger han ju emot sig själv 100 gånger o har inte koll på vad han sagt och inte! Jag tycker det är ganska uppenbart att såfort någonting händer runt honom så ser han det som en chans att ”komma på” att det är därför han inte mår bra och ingen i hans omgivning ska ställa några som helst krav på honom, jag tror garanterat det är ett sjukt spel för gallerierna för att slippa ordna upp sin familjs situation som han själv satt familjen i genom att dra fötterna efter sig år efter år efter år. Hur snällt är det att gå och skaffa ett tredje barn när barnen får välja mellan att kunna åka nånstans dit dom ska i familjens bil eller få julklappar? Då står någonting inte rätt till. Att barnens mamma inte säger stop och belägg där att ska vi ha fler barn måste du provide for the family som de flesta andra familjepappor utan Nejnej hon tycker oxå ”ja gud vad underbart ett till barn” 🤦‍♂️ Svaret på det blir alltid ”Hur har du med det att göra” Ja det pr synd om barnen då har väl hela världen med det att göra?
För Raskis var det väl win-win-win-win att skaffa ett till barn

Låser kvar Therese ett tag till ✔️
Mer pengar i barnbidrag ✔️
Kunna lägga ut bebisbilder ✔️
Kunna vara pappaledig ✔️
Citera
2021-12-05, 18:07
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Vilken besvikelse. Jag har ju blivit lite van vid att få röven randad av Gråt-för-en-bensoBaronen kl.3 varje natt, vad ska man göra nu?

Hulkandet i den där videon når fan inte ens upp till ett jumbopris i en amatörskådistävling för 10åringar. Men jävlar vilken komedi det är att se.
Gråt vid farmors grav är snäppet bakom..
Citera
2021-12-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
För Raskis var det väl win-win-win-win att skaffa ett till barn

Låser kvar Therese ett tag till ✔️
Mer pengar i barnbidrag ✔️
Kunna lägga ut bebisbilder ✔️
Kunna vara pappaledig ✔️

hehe hans besvikelse över att hans vloggande av graviditet/födsel inte gav dom siffrorna andra vloggare får som har gjort samma sak är bara en sak som får astrid att framstå som en skapelse att få content till sin kanal. men som du säger, det låser T, jag har haft bekanta som sagt att dom till och med skulle adoptera bara för att hålla ihop förhållandet. han drar in mer i barnbidrag än lön på ett år (netto), de säger en del.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-12-05 kl. 19:18.
Citera
2021-12-05, 19:12
Medlem
synd att du inte kan svara rask, du trodde säkert du var odödlig i din egna tråd. men här är det samma regler för alla oavsett vem du är, det är därför vi kan diskutera här utan att du kan säga något om saken.

Men du säger att du tidigare vetat vad du ska säga för att inte få en diagnos ''stämplad i pannan'' vad säger att du nu då inte läst på för att veta vad du ska säga för att få en diagnos. jag tror det är bs att du tidigare vetat vad du ska säga men nu försöker du allt för att få den för att slippa jobba, dock vad jag förstått så hjälper det inte dig i bidragsväg, du vill bara ha en ursäkt för dina närmsta.
Citera
2021-12-05, 19:30
Medlem
Vi är inne på tredje söndagen utan någon upload när söndagar skulle vara dagen han skulle ladda upp på. Håller denna människa något någonsin han säger
Citera
2021-12-05, 19:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vi är inne på tredje söndagen utan någon upload när söndagar skulle vara dagen han skulle ladda upp på. Håller denna människa något någonsin han säger
Tredje söndagen .. typ tre veckor sedan alltså ..
Det är väldigt väldigt länge sedan, han kanske har mognat och tänkt om sen dess . Ja, blivit en helt ny människa som laddar upp andra dagar ....

Tänk på det .. det man sa för tre veckor sen är inget som gäller ...
Citera
2021-12-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Du har noll och ingen kunskap i ämnet det stämmer säkert. Vi andra kan göra antaganden baserat på hur Raskens historiskt sätt har betett sig. Men du kräks cachero o de andra retardens kan verkligen inte greppa att idolen är en hycklande lurendrejare. Men hey det är helt lugnt. Fortsätt hålla dårens tråd levande, det gör ni med bravur.

Varför blev Alex avstängd?

Kräkis sluta gärna pma mig med ditt efterblivna skit är du snäll.

Så klart att ni kan dra saker ur röven om ni vill det. Men låt oss vara ärliga, du har exakt lika lite kunskaper om Rask bokföring som mig.
Citera
2021-12-05, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tredje söndagen .. typ tre veckor sedan alltså ..
Det är väldigt väldigt länge sedan, han kanske har mognat och tänkt om sen dess . Ja, blivit en helt ny människa som laddar upp andra dagar ....

Tänk på det .. det man sa för tre veckor sen är inget som gäller ...

Jo just det, något som hänt samma månad hade han ju mognat ifrån och ville inte bli förknippad med. Vindarna vänder snabbt för att fylla dom rätta seglarna.
Citera
2021-12-05, 19:47
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Så klart att ni kan dra saker ur röven om ni vill det. Men låt oss vara ärliga, du har exakt lika lite kunskaper om Rask bokföring som mig.

Det är nog farfar som sköter bokföringen ska ni se. Då blir det rätt.
Citera
2021-12-05, 19:56
Medlem
Citat:

Kan nog garantera dig att rask har sämre koll på bokföringen än dig, vi (du) kan i alla fall tyda allabolag och ratsit, något rask förmodligen är helt lost på. I en video säger han ”vi har omsatt för 50k, nej inte omsatt vi har sålt för 50k” sen postar han en bild där det står ”55k omsättning” han säger även i en live att ”alla parfymer finns att hämta” senare i liven säger han att ”4 st parfymer har inte hämtats ut, en parfym kostar 1k så då har de ju ökat från 50 till 55 (han har säker sålt ett par omoljor och skäggklet som täcker upp den sista tusenlappen) , i omsättning då han inte köper parfymen utan bara är återförsäljare till skillnad från ormoljor och skäggklet.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-12-05 kl. 19:59.
Citera
2021-12-05, 19:58
Medlem
Citat:
Är du säker på att rask har en bokföring? Det tror nämligen inte jag. Dels har han inte och har aldrig haft ett företag, och det faktum att han måste sälja bilen för att köpa julklappar säger mig att begreppet bokföring kan eventuellt vara ett okänt begrepp för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in