Citat:
Såg också att han sparkade efter henne, trodde fan inte mina ögon. För att han ville stå ensam framför videokameran? Jävla unge alltså. Och de vuxna lät honom. En brysk tillsägning på direkten hade varit det enda rätta. Nej, inte i någon ålder hade man gjort så mot sin farmor. Maskrosbarn.. pfff!
Det komiska i det hela är att han inte fattar att han nu laddat upp videobevis på att hans utsago om att han är ett stackars ”Maskrosbarn” bara är ren bullshit. Han var en plåga för alla runt honom, gapa o skrek o sparkar folk o levde fan fast alla runt honom gjorde allt för att vara honom till lags. Filma honom o hålla kalas för honom etc. Ett maskrosbarn är någon som trots en förjävlig uppväxt vänt på det på egen hand och blivit framgångsrik i vuxen ålder. Vart i helvete i sitt vuxna liv har Bajsbaronen nått framgång? Varken som människa, karriärsmässigt, utbildningsmässigt, socialt eller ekonomiskt har han nått minsta lilla framgång i vuxen ålder 🤦♂️ nej att han kallar sig maskrosbarn är att pissa dom människor som faktiskt är det rakt i ansiktet för det är en titel han verkligen inte förtjänar.
Försöker nu för övrigt att få svar av honom när hans ”debatt” han utmanade oss på som han påstod ingen vågade ska inträffa.
Då får jag svaret av honom ”Hur hade DU tänkt att den skulle gå till”
Ursäkta va??? Det är ju för helvete DU som utmanat någon av oss så det borde väl vara han som ska stå för upplägget i sin utmaning. Får sällan svar över huvudtaget och när jag tjatat ang när den ska bli av så får jag bara såna dumma svar. Hur jag ska skydda min identitet hade han huvudbry om oxå. Svarade att det fattar han väl blir lite svårt när jag ska vara med med mitt nylle i bild, vilket jag för övrigt skiter i då det bara ska bli kul att ställa frågor som han faktiskt utmanat i att han nu ska svara på i en ”debatt” 😂