2021-12-10, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
idioten la upp den ändå, trots att T sa att hon skulle göra slut om han gjorde de och blev irriterad av låten.
Ja jag blev med irriterad när jag hörde skiten. Sug min kuk och kom och sug min kuk. Det är ju hela texten. Nu sitter väll idioten och väntar på sitt musikaliska genombrott.
Citera
2021-12-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk
Finns det nån länk till videon/streamen när hon sa det?
Han tar frekvent bort kritiska kommentarer på Youtube om hans senaste schlagerdänga, tessan sitter väl å skäms i soffan bredvid när han gör bort sig.

Jadu scanna lite snabbt genom klippen på hans live kanal där det sades, kolla igenom dom, kan inte riktigt lyssna noga nu.
Citera
2021-12-10, 21:06
Medlem
PorrePonks avatar
Citat:
Jadu scanna lite snabbt genom klippen på hans live kanal där det sades, kolla igenom dom, kan inte riktigt lyssna noga nu.

Är det den senaste för 23 timmar sedan?
Dom är ju timtals långa, inte orkar jag titta när slötherese tittar in i skärmen flera timmar.
Citera
2021-12-10, 21:09
Medlem
Citat:
Är det den senaste för 23 timmar sedan?
Dom är ju timtals långa, inte orkar jag titta när slötherese tittar in i skärmen flera timmar.

nej de är inte senaste, han gjorde den för några dagar, kanske veckor sedan, kan lika gärna vara borttagen, T sa att lägger du upp den så är det skillsmässa, hon ville även att liven skulle tas bort där låten spelades upp för att barnen inte skulle höra den, det ville inte rask. nu har tjockskallen lagt upp den på spotify för alla att höra, idiot och egocentrisk, även misslyckat ''musiker''
Citera
2021-12-10, 21:11
Medlem
PorrePonks avatar
Citat:
nej de är inte senaste, han gjorde den för några dagar, kanske veckor sedan, kan lika gärna vara borttagen, T sa att lägger du upp den så är det skillsmässa, hon ville även att liven skulle tas bort där låten spelades upp för att barnen inte skulle höra den, det ville inte rask. nu har tjockskallen lagt upp den på spotify för alla att höra, idiot och egocentrisk, även misslyckat ''musiker''

Varför ens?
Kan man undra, det är ju inte så att han ens drar in några korvören på att ladda upp en sån låt på spotify. Vem tror han ärligt kommer sitta och lyssna på denna, lägga in den i sin spellista?
När man hör Brunstiga Baronen säga att man ska suga hans åderpåle, nu har det slagit sint i pojkstackarn, hoppas någon socanmäler honom igen.
Citera
2021-12-10, 21:18
Medlem
Citat:
Varför ens?
Kan man undra, det är ju inte så att han ens drar in några korvören på att ladda upp en sån låt på spotify. Vem tror han ärligt kommer sitta och lyssna på denna, lägga in den i sin spellista?
När man hör Brunstiga Baronen säga att man ska suga hans åderpåle, nu har det slagit sint i pojkstackarn, hoppas någon socanmäler honom igen.

nej, just den stjälper nog mer än den hjälper, speciellt när han precis lagt ut en reales på en ''seriös'' låt den 17 dec så är det här helt idiotisk, och dessutom slaktar sin youtube kanal ännu mer genom att göra reklam för den. han borde gå en PR kurs, Rask: 186 lyssnare per månad på spotify
Citera
2021-12-10, 21:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Ny låt från bajsbaronen på Spotify. Mästerverk heter sug min kuk, och är ju naturligtvis skit dålig.

Citat:
idioten la upp den ändå, trots att T sa att hon skulle göra slut om han gjorde de och blev irriterad av låten.

Jag borde inte förvånas men blev fan paff. Vilken sjuk jävel han är. Trebarnsfar! Han måste vara påverkad... Så fruktansvärt låg nivå alltså.
Och att inte lyssna på T, som vanligt då
Citera
2021-12-10, 21:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Varför ens?

Håller med. Soc.anmälan. Tycker de ska höra skiten. Och även se hans gråtvideo på Youtube där han kallar patienter på psykakuten för idioter. Så de får en mer ärlig bild om hur det står till. Att han lyckas smöra för dem vid de första samtalen är ingen konst. Men de borde utreda dem istället. Då hade man nog rekommenderat lite vård /stöd till fadern i familjen. Han klarar ju inte ens laga mat när han är ensam hemma med barnen!!
Citera
2021-12-10, 21:29
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Varför ens?

Det är tyvärr så att Rask tycker att han är så excellent i allt han gör. Saknar totalt självinsikt. Tror han ska bli rik och känd nu
Citera
2021-12-10, 21:32
Medlem
Citat:

Ska man lämna in en orosanmälan baserat på en dålig låt som pappan laddar upp på Spotify??

Det finns barn som misshandlas, som inte får mat, inte har en fast bostad eller har rena/tvättade kläder. Men istället för att låta Soc hantera såna barn, så ska det lämnas in en anmälan för en Spotify-låt??

Vansinne.
Citera
2021-12-10, 21:39
Hur djupt ska han sjunka innan han träffar botten?
Ju mer han hoppas på det stora genombrottet, ett erkännande, desto värre blir det..
Allt han gör kommer slå tillbaka på E*ward, W*lter och A*strid
Det går inte att göra ogjort.
Vad är det han vill uppnå? Är det att låta barnen få en värre uppväxt än han påstår sig ha haft?
Tror ni farfar fortfarande kollar alla videos? Som rasken påstod tidigare..
Utredningen, blev han nekad? Han var ju så stolt över att få gå på bedömningssamtal, sen vid det sista, så var han inte nöjd, då han antagligen muntligt fått veta att han inte uppfyllde kriterierna för ADHD, så han tjatade till sig ett samtal till för bedömning gällande asperger. Hur gick det? Jsg vet inte, men den totala tystnaden talar sitt tydliga språk, han kvalar inte in, helt enkelt. Avslag. Nitlott.
Citera
2021-12-10, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Gillar inte den här typen av försök till mästrande, så kan bli så att jag framöver sätter större fokus på hur han snusar.

Jag känner också att på förekommen anledning bör vi gräva betydligt mer i hur äckligt och fånigt Rask snusar och varför inte hur jävla dum och ofräsch han ser ut i största allmänhet!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in