Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Fast återigen så blundas det för det faktiska och uppenbara svaret, ni gör det mer långsökt med era egna "förklaringar" än vad min är.
Varför skulle jag vilja dra fötterna efter mig, VEM skulle vilja det och varför?
Vad är det som händer omkring mig som jag använder som ursäkt?
Att jag mår rätt kasst just nu för att både min mormor och mamma har cancer samtidigt, låter det konstigt ens?
Tvärtom så kan jag tycka att det konstiga vore om man INTE påverkades utav det, låter ju ganska logiskt eller?
Men snälla du, har dom haft cancer i flera år eller menar du?
Det är ju knappast ett par veckor du hållt på såhär utan det är ju flera år?
Du kommer ju med någon ny ursäkt hela tiden till varför du inte tar upp stafettpinnen och gör någonting åt din livssituation utan stirrar dig blind på symptomen!!!! Ser du inte att mår du kasst nu kan ha någonting att göra med år av dynga du sysslat med? Konstanta misslyckade uppstartade projekt som bara bli bajs, nämn någonting som du fakriskt har lyckats med som inte har efter en tid crashed down burning? Kaaaaaan det beteendet inte ha någonting med att du mår dåligt att göra? Sen att kalla den ångesten ”psykisk ohälsa” får stå för dig, jag vet inte men sist ja kollade var du inte utbildad psykolog utan dedär begreppet är ju någonting du kommit på att du kan fara med.
En klok man sa en gång. ”Gör man som man alltid gjort så blir det alltid som det alltid varit” känner du igen dig,ringer det någon klocka?
Lider man nu av psykisk ohälsa är det smartaste man kan göra med sin tid då att släppa en ”låt” där man upprepar ”sug min kuk” ett par minuter? 😂😂 För helvete Alex!!!!!
En blind och döv människa hade pekat på ditt beteende som konstant gör att du antingen totalt misslyckad med det du tar dig för med, skiter i o ta dig för med något alls, tar dig för med något helt ovärt för att förbättra din livssituation eller så gör du något som får andra att må sjukt jävla dåligt till den punkt att du blir åtalad för det.
Börja jobba i dom 12 stegen vore något för dig, personlig utveckling istället för totala motsatsen!
Gottgörelse till exempel! Har du tex bett alla du förstörde livet för om ursäkt? Len…t Bl…h:s Barn och familj till exempel? Börja där,inte här o sitt o våndas och gnäll. Att vad som står på FB är det viktigaste för dig visar ju bara vilken dålig plats du är på just nu