2021-12-01, 00:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2

Ja det är väl det alla här har siat om. Du är inte så bra på det där med odds va?

Självklart är han inte det
Citera
2021-12-01, 00:27
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Fast du kan inte jämföra en incel-kille på ett stödboende som iklädd cykelhjälm försöker muta till sig sex i utbyte mot chokladaskar, dvd och CD-skivor på daglig verksamhet med mig.
Inte heller en man iförd strumpbyxor, hård hjälm och reflexväst som gapar om nordkorea och kåta fittor i en lägenhet i totalt kaos.

Det än din önskan, men det stannar just där.
Tvivlar på att någon utav de två ens får ta ett körkort?
Med tanke på hur psykiskt sjuk du är, kanske din lapp återkallas?

Är det mer normalt att klä ut sig och leka transrockstjärna? Hade du strumpan på plats mellan skinkorna?
Din pod, med spökskiten, är du inte rädd att åka dit? Du har ju plagierat någon annans verk.
Citera
Medlem
Citat:
Det kan vara sant, men vad som faktiskt också kan vara helt exakt på pricken lika sant är att du är en sjukpensionerad skvalelrkärring i 55-årsåldern som tar emot socialbidrag, röker cigg, dricker lådvin ur plastmugg, bär vargtröja, foppatofflor och har fibromyalgiför allt vi vet.
Så länge du är anonym kan du hävda precis vad fan som helst utan att någon kan säga något om det, därför väljer jag att inte heller göra det och utgår istället ifrån att det andra alternativet kan vara lika troligt som det första.

Är du mindre luffare bara för att en annan luffare påstår att du är det? Eller sitter inte luffarbeteendet i att du inte jobbar, går runt hemma i kallingarna på eftermiddagarna, får barn du inte försörjer, är ful i munnen, ovårdad och överviktig, och odräglig? Måste man vara VD i Swedbank för att påtala det? Gubbarna som säljer Situation Stockholm skulle konstaterat samma sak.
Citera
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Det är för att du tar bort all kritik på youtube din lilla bög.

Självklart, jag vill ej ha kritik från främlingar på nätet, jag vill ej ta råd osv från folk som är främmande för mig.
Sexuell läggning hör inte hemma här på något sätt, saknar helt relevans och signifikans.
Försöker du på riktigt ens shame'a någon för att vara bög 2021?
Jag har säkert hånglat med över 30 dudes i mina dagar, idgaf, jag vet vad jag går igång på och inte, och vad som var spex och inte.
Citera
2021-12-01, 00:29
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Alla dom som du blockat på Youtube, vart tror du dom tog vägen? 😂
Snälla, du är så patetisk och pinsam att till och med jag skäms för dig.

Så blir man blockerad på min kanal blir man så butthurt att man söker sig hit och blir engagerat aktiv under en längre period?
Och man kalalr mig manisk, lättktänkt osv, ser ni inte att precis allt ni klandrar mig för, gör ni själva?
Citera
2021-12-01, 00:30
Citat:
Att ni i grupp på löpande band hånar människor pga deras funktionsvariationer utan att någon av er ifrågasätter det gör en illamående, det är vidrigt och fullständigt avskyvärt hur ni talar om andra människor.
Fy fan.
Var det inte ni som grinade över att jag gjorde videos om någon med funktionsvariation?
Hur i helvete kan ni sedan sitta och tala om folk på detta vis, och samtidigt på fullaste allvar mena att jag är full utav dubbelmoral?
Det är förbluffande.
Vad duktigt att du lärt dig ett nytt långord, alexander..
Du har själv kallat dina (brukare) för cp:n, mongo, efterbliven, jävla fittor, muppar, osv
Citera
2021-12-01, 00:31
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Angrepp är bästa försvar sägs det.
Jag ser en svettig och kokande Alex framför mig som med tyngd i bröstet av ångest och panik skriver som en galning när han försöker framstå som en "vinnare".
Du påminner så jävla mycket om Magmysmannen.

"Jag ser en svettig och kokande Alex framför mig som med tyngd i bröstet av ångest och panik skriver som en galning när han försöker framstå som en "vinnare"."
Det är klart att du gör, det gör ni alla här, för sanningen hade gjort för ont att acceptera.
Då är din egen sanning tryggare och bättre, men det inser ni inte och klandrar baronen för just det istället.
"Du påminner så jävla mycket om Magmysmannen.[/quote]"
Nej, inte ett dugg faktiskt.
Det är bara ett sätt för dig att försöka reducera mig.
Citera
2021-12-01, 00:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Angrepp är bästa försvar sägs det.
Jag ser en svettig och kokande Alex framför mig som med tyngd i bröstet av ångest och panik skriver som en galning när han försöker framstå som en "vinnare".
Du påminner så jävla mycket om Magmysmannen.
Det där är ju en komplimang till Rasken. Varför ger du honom komplimanger?
Citera
2021-12-01, 00:33
Citat:
Självklart, jag vill ej ha kritik från främlingar på nätet, jag vill ej ta råd osv från folk som är främmande för mig.

Ok så du vill "göra din grej" för främlingar på nätet och att så många främlingar på nätet som möjligt ser dina grejer men du vill absolut inte ha andra reaktioner eller input än positiva av samma främlingar?

Hur är vädret där i La-La land?

Första frågan är retorisk, jag vet att det är så ni lågbegåvade Youtube-miffon fungerar men jag blir lika full i garv/äcklad varje gång ni faktiskt säger det högt.
Citera
2021-12-01, 00:33
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Det är klart att du gör, det gör ni alla här, för sanningen hade gjort för ont att acceptera.
Då är din egen sanning tryggare och bättre, men det inser ni inte och klandrar baronen för just det istället.
Det här måste vara svenskt rekord i projektion. Herregud.
Citera
2021-12-01, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det där är ju en komplimang till Rasken. Varför ger du honom komplimanger?

Ja Micke har betydligt mer klass än ansiktstatueringsbaronen.
Citera
2021-12-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är sant, man kan inte jämföra en arbetande man som gör sitt bästa efter sina förutsättningar med en mansbebis som inte dragit in en normal årslön i hela sitt liv trots tre ungar och 30 år fyllda.
Det vore orättvist mot magmysmicke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in