2022-03-12, 13:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När man är med i Youtubes videor är man inte särskilt privat.

Om grannens mamma varit med i någon video och hetsat mot Rask eller hans mamma så kan det absolut var topic. Mig veterligen har dock vare sig grannen eller grannens mamma någonsin deltagit i en video på Youtube i något sammanhang alls.

Känner du till någon video så länka så kan vi diskutera den.

Blev du mycket förnärmad över att jag tycker hon har dallrigt arsle och dallriga lår? Du låter som om det var anmärkningar om dig personligen. Det är det inte - jag har inte sett hur du ser ut, så vitt jag vet i alla fall, så du behöver inte ta åt dig. Hans mamma har jag däremot sett i olika videor Rask lagt ut.
Rasks mamma har ju dock inte deltagit i Rasks förtals videor.
Hon har ju bara syns i ett par vloggar. Så tycker inte hon kan kallas offentlig pga det lilla.

Jag tycker bara man sjunker till en väldigt låg nivå när man ger sig på familjemedlemmar som inte har ansvar för vad deras vuxna barn gör på youtube.
Citera
2022-03-12, 14:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Rasks mamma har ju dock inte deltagit i Rasks förtals videor.
Hon har ju bara syns i ett par vloggar. Så tycker inte hon kan kallas offentlig pga det lilla.
Du menar givetvis -- som du sett -- för det har hon.

Citat:
Jag tycker bara man sjunker till en väldigt låg nivå när man ger sig på familjemedlemmar som inte har ansvar för vad deras vuxna barn gör på youtube.
Gulligt. Eftersom du tydligen inte har så mycket koll så kanske du skall återgå till att kommentera Rask istället för vad jag gör.

Vad tycker du om hans resonemang i sista videon?
Det ser ut som om han skall ta till tårarna flera gånger
Citera
2022-03-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du menar givetvis -- som du sett -- för det har hon.

Gulligt. Eftersom du tydligen inte har så mycket koll så kanske du skall återgå till att kommentera Rask istället för vad jag gör.

Vad tycker du om hans resonemang i sista videon?
Det ser ut som om han skall ta till tårarna flera gånger

Sjukt vad du är engagerad å din kompis sida.
Varför skapar inte grannen ett eget konto, hade varit kul att höra om saken från hästens mun så att säga. Tycker rask morsa verkar rätt skön, ser allmänt trött ut på livet men har en skön humor av det man sett i vloggar.
Citera
2022-03-12, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Vad snackar du om? Rask kan numera inte tjäna mer pengar på YouTube. Hur ska det gå till menar du?

Varför kan han inte?!
För att ansöka om att få intäkter på sin youtube kanal krävs det att du har 1k subs och 4K visningar för att ansöka om att få annonser på sin kanal. Varken hans nyhetskanal eller vloggkanal bryter mot regler och uppfyller kraven. Hans nätverk har heller inget med den saken att göra.

Du kan tjäna pengar på tuben om du vill det är bara att uppfylla dom tre kraven.

Sen att vi kanske inte snackar om mycket men utan sitt nätverk som tydligen ändå inte gör ett skit så sparade han in en utgift på 20% av sina intäkter.
Citera
2022-03-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Varför kan han inte?!
För att ansöka om att få intäkter på sin youtube kanal krävs det att du har 1k subs och 4K visningar för att ansöka om att få annonser på sin kanal. Varken hans nyhetskanal eller vloggkanal bryter mot regler och uppfyller kraven. Hans nätverk har heller inget med den saken att göra.

Du kan tjäna pengar på tuben om du vill det är bara att uppfylla dom tre kraven.

Sen att vi kanske inte snackar om mycket men utan sitt nätverk som tydligen ändå inte gör ett skit så sparade han in en utgift på 20% av sina intäkter.
Det är ett risk/reward scenario. Om han hade varit en "normal" youtuber med content inom t.ex nåt ämne som han vurmar för skulle han antagligen klara sig bra och växa utan nätverk, men eftersom det rör sig om rena jönserier är det större risk att kanalen stagnerar totalt utan det assisterande nätverket. Innehållsmässigt är ju kanalerna värdelösa i ekonomisk mening.
Citera
2022-03-12, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är ett risk/reward scenario. Om han hade varit en "normal" youtuber med content inom t.ex nåt ämne som han vurmar för skulle han antagligen klara sig bra och växa utan nätverk, men eftersom det rör sig om rena jönserier är det större risk att kanalen stagnerar totalt utan det assisterande nätverket. Innehållsmässigt är ju kanalerna värdelösa i ekonomisk mening.

Rask har jönsat sen han började på tuben med eller utan nätverk. Poängen var bara att oavsett om man är med i ett nätverk eller inte så kan du tjäna pengar på tuben. Se Chrille berg kör helt solo har nu tagit tjänstledigt från jobbet flyttar utomlands och ska leva på tuben, utan nätverk. Nätverken känns lite som facket i vanliga yrken, dom hjälper dig juridiskt och har kontakter men jobba och tjäna pengar får du göra själv.
Citera
2022-03-12, 16:59
Medlem
cerns avatar
Han kan lägga upp något YouTube-klipp som är roligt och som man garvar åt, t.ex när han erkände sitt misslyckande med Mercedes-köpet och att han blev blåst som fan.. Sådant är ju roligt.
Sen lägger han upp massa tramsiga klipp eller "tyck synd om mig, jag har ångest" klipp.. Vem fan vill följa sånt?
Citera
2022-03-12, 18:14
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han kan lägga upp något YouTube-klipp som är roligt och som man garvar åt, t.ex när han erkände sitt misslyckande med Mercedes-köpet och att han blev blåst som fan.. Sådant är ju roligt.
Sen lägger han upp massa tramsiga klipp eller "tyck synd om mig, jag har ångest" klipp.. Vem fan vill följa sånt?
140.000 iallafall.
Citera
2022-03-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Håller med, mercca klippet var fan ett av hans bättre på lääänge.

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
140.000 iallafall.

Det är knappast 140k, hans engagemang på kanalen har knappt varit ca 5% av hans följare som sett hans senaste videos, varför tror du han egentligen säljer kanalen? Han säljer köpta följare.
Citera
2022-03-12, 18:40
Medlem
Stavfel

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Videon funkar för mig. Man kan ladda upp filmer på anonfiles eller bitchute utan problem om man är orolig för att det ska försvinna från tuben.

Videon funkar inte på datorn, men på mobilen riktigt nöjd att jag sparade ner den. Den är guld asså att få se en narcissist bryta ihop totalt är på något sätt roligt och intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=SWeKaTCAWIY&t=317s
Senast redigerad av ImovaneKungen 2022-03-12 kl. 18:41. Anledning: stavfel
Citera
2022-03-12, 19:28
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Videon funkar inte på datorn, men på mobilen riktigt nöjd att jag sparade ner den. Den är guld asså att få se en narcissist bryta ihop totalt är på något sätt roligt och intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=SWeKaTCAWIY&t=317s
Han bryter ihop och gråter av tacksamhet för att han har fått ett uppvaknande ifrån gud som ledde till att han började skriva CW.
Citera
2022-03-12, 19:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Sjukt vad du är engagerad å din kompis sida.
Varför skapar inte grannen ett eget konto, hade varit kul att höra om saken från hästens mun så att säga. Tycker rask morsa verkar rätt skön, ser allmänt trött ut på livet men har en skön humor av det man sett i vloggar.
Sjukt vad du är intresserad och driver denna tråd vidare ---
Varför gör du det?

Absolut - det vore jätteintressant att se den andra sidan kasta skit på rask .. men de har valt att inte göra det .. De låter krypen babbla sina lögner och sin smuts oemotsagt och det var ju en bra strategi eftersom Rask fälldes förtal...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in