2025-08-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vet du om Rasks advokat är privat dvs han degar själv eller har han tillhandahållit en av rättssystemet gratis?

Klackenborn är förordnad av domstol. Rask kan ha lämnat önskemål om försvarare, men det är tyvärr det allmänna som betalar.

Vem försvarade honom förra gången?
Citera
2025-08-13, 22:50
Medlem
jag har inte tittat på den här killens videos på riktigt länge, så slängde mig i soffan och tänkte jag tittar väl på en då. då den ändå kom upp i mitt flöde. det här är en uppenbar scam kan jag säga. han sitter i en och en halv timme och upprepar något han kunde ha tagit på 3 minuter. alla ni som tittar, han vill ju bara ha tittartid. för det är pengar. är det någon som orkar lyssna på hans oändliga upprepningar av samma sak? ska inte youtube vara någon form av underhållning?
Citera
2025-08-13, 23:13
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag har inte tittat på den här killens videos på riktigt länge, så slängde mig i soffan och tänkte jag tittar väl på en då. då den ändå kom upp i mitt flöde. det här är en uppenbar scam kan jag säga. han sitter i en och en halv timme och upprepar något han kunde ha tagit på 3 minuter. alla ni som tittar, han vill ju bara ha tittartid. för det är pengar. är det någon som orkar lyssna på hans oändliga upprepningar av samma sak? ska inte youtube vara någon form av underhållning?
Jag har sett att många av hans följare drar igång en Rask-video när de ska somna. För en del kanske det lindrar ångesten av de tickande Klarna-skulderna att titta på Sveriges största nolla förstöra sitt liv. Resten, jag själv inkluderad, har nog bara tittat för att garva men nu är det längesen det var roligt. Ett åtal kanske kan väcka igång humorn på kanalen igen med sinnessjuka bortförklaringar, förhör, rättegång, Jesus-baronen osv.
Citera
2025-08-14, 07:01
Medlem
Hillsongsekts avatar
Tycker det senaste utlägget om hur rask kör ned en strumpstickor i kalsongerna var en härlig återgång till anustvätt baronen.
Vidare är det kul att han minut 1 pratar om att han aldrig varit avundsjuk. För att i nästa ha den märkligaste sarkastiska monolog om hur herr medvikt pratar så ordentligt. Är så klok och händig etc

Mannen dryper ju av avundsjuka. Herr medvikt är allt baronen önskade sig vara och har det han saknar
1. Musiker med turnéliv bakom sig
2. Händig på riktigt
3. Har en smal Hårdrocks kvinna till fru.
4. Lever en alternativ livsstil som många ser upp till (inte jag dock zigenarelivet lockar inte!)

Det pinsamt uppenbart hur detta triggar rask
Citera
2025-08-14, 07:09
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Tycker det senaste utlägget om hur rask kör ned en strumpstickor i kalsongerna var en härlig återgång till anustvätt baronen.
Vidare är det kul att han minut 1 pratar om att han aldrig varit avundsjuk. För att i nästa ha den märkligaste sarkastiska monolog om hur herr medvikt pratar så ordentligt. Är så klok och händig etc

Mannen dryper ju av avundsjuka. Herr medvikt är allt baronen önskade sig vara och har det han saknar
1. Musiker med turnéliv bakom sig
2. Händig på riktigt
3. Har en smal Hårdrocks kvinna till fru.
4. Lever en alternativ livsstil som många ser upp till (inte jag dock zigenarelivet lockar inte!)

Det pinsamt uppenbart hur detta triggar rask
Han är också avundsjuk på alla som har mer pengar än han har så det innebär alla utom hans egen fru. Hade hon varit smartare hade hon gömt undan pengar från sin vidriga make men tror tyvärr inte den tanken ens slagit henne.
Citera
2025-08-14, 08:17
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hade hon varit smartare hade hon gömt undan pengar från sin vidriga make men tror tyvärr inte den tanken ens slagit henne.

Jag är helt säker på att det är tvärtom
Citera
2025-08-14, 08:44
Medlem
Ser att han bytat titel på sin nästa senaste video. Innan va det något i stil med att Cluee kalla hans dotter sjuk.
Citera
2025-08-14, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ser att han bytat titel på sin nästa senaste video. Innan va det något i stil med att Cluee kalla hans dotter sjuk.
Clue polisanmälde honom och det är väl därför han bytte namn på videon i ett tafatt försök att komma unden.

Kan tänka mig att det haglar in anmälningar mot Rask så som han beter sig. Han som har två strikes borde ju vara lite försiktig.

Vet vi om pressen fått nys om Rasks rasistiska Ap utalande?
Vet vi om Trobo vet att han producerar brottsligt material i deras lägenhet?
Vet Barnens klasskompisars föräldrar vad han producerar för material tror ni?
Citera
2025-08-14, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Va det detta du ringde om?

https://ibb.co/cKLJT6jz

Den 2025-08-04 tillkom sekretess D - en till målsägande.
Citera
2025-08-14, 11:20
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vet vi om pressen fått nys om Rasks rasistiska Ap utalande?
Vet vi om Trobo vet att han producerar brottsligt material i deras lägenhet?
Vet Barnens klasskompisars föräldrar vad han producerar för material tror ni?
Pressen bryr sig inte om Rask. Skulle dom publicera en artikel med bild så skulle nog deras läsare stänga ner app/sida, avbryta eventuella betalningar samt anmäla nyhetssida till socialtjänsten och polis.
Ingen vill se äcklet som stoppar strumpor i rumpan för sen gräva sig i munnen.

Trobo har stenkoll på FörtalsBaronen. Tror han dykt upp ofta på deras måndagsmöten och fikaraster.
Klasskompisarnas föräödrar kollar nog in youtube pch FB tråden minst en gång i månaden.
Citera
2025-08-14, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Pressen bryr sig inte om Rask. Skulle dom publicera en artikel med bild så skulle nog deras läsare stänga ner app/sida, avbryta eventuella betalningar samt anmäla nyhetssida till socialtjänsten och polis.
Ingen vill se äcklet som stoppar strumpor i rumpan för sen gräva sig i munnen.

Trobo har stenkoll på FörtalsBaronen. Tror han dykt upp ofta på deras måndagsmöten och fikaraster.
Klasskompisarnas föräödrar kollar nog in youtube pch FB tråden minst en gång i månaden.

Du har troligen rätt i det du skriver. Konstigt ändå att inte pressen nappar på att en vän till Joakim Lundell (Rask)beter sig omoraliskt och rasistiskt?.
Citera
2025-08-14, 11:54
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du har troligen rätt i det du skriver. Konstigt ändå att inte pressen nappar på att en vän till Joakim Lundell (Rask)beter sig omoraliskt och rasistiskt?.
Är för känsligt att nämna Jocke då han är så manisk att han hade ringt alla som jobbade på tidningen och gråtit.

För oinsatta är det nog svårt att förstå att Jocke har fört ett proxykrig mot sin familj.
Utåt har Jockeboi tagit avstånd från allt som sagt och gjord. Han vill bara bli lämnad ifred för att 3h senare skicka alla sms konversationer han haft med Jacke i gruppen med Anjo och Baronen.
”Om något hamnar i en gruppchatt har jag ingen kontroll vad dom andra gör med det” /lågbegåvade Jocke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in