2021-11-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, däremot tänker jag inte jaga klipp för att tillfredsställa en idiot likt dig.

Bra, sluta då plåga alla med att de skall stå till svars för något de inte sagt.

Åter igen! Micro får en fråga eller stöter på någon som inte bugar för den självutnämnde ”Raskexperten” då haglar personangreppen likt en sårad fjortonåring! Patetiskt! Håll dig till ämnet istället för att konstant förolämpa andra för att varken ditt intellekt eller ordförråd räcker till 🤦‍♂️
Citera
2021-11-06, 20:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talad13
Jo, jag vill inte titta på 1 timma av Rask för att hitta det du efterfrågar när du whiteknightar honom ändå. Det är inte så att jag har det i huvudet, att jag minns de exakta 30 sekunderna när han pratar om kommentarer. Men det är en lustig grej att tvivla över när man tar hans karaktär till hänsyn och Youtubers inställning överlag beträffande kommentarer och deras "integritet".

Rask har aldrig sagt att han raderar kommentarer som rör hans produkter (vad jag vet), det har jag aldrig heller påstått. Jag har dock sagt att det kan finnas skäl att tro det.

Vissa videor han gör är underhållande. Det är lite samma kategori av underhållning som att gå på skansen och titta på monkey.

Förstår inte varför du hänger här om du inte tittar på hans videos?
Han raderar all kritik för får den stå kvar så kommer fler skriva kritik.
Citera
2021-11-06, 20:29
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Han raderar all kritik för får den stå kvar så kommer fler skriva kritik.
Kan mycket väl tro att det har hänt.
Citera
2021-11-06, 20:48
Medlem
Citat:
Nej, däremot tänker jag inte jaga klipp för att tillfredsställa en idiot likt dig.

Bra, sluta då plåga alla med att de skall stå till svars för något de inte sagt.

Sluta skriv massor om du inte kan backa upp det så blir alla glada.
Citera
2021-11-06, 21:47
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Sluta skriv massor om du inte kan backa upp det så blir alla glada.
Tala för dig själv fortsättningsvis.
Citera
2021-11-07, 00:24
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Jag har några bekanta som lagrar det mesta - jag kan inte fråga ikväll men kan kolla imorgon om någon av dem har just den tillgänglig och vill dela.

Citat:
Jo, det är självklart problem eftersom videorna/klippen är så totalt menlösa och ointressanta så det är inget man sparar och katalogiserar.
Men du har ju bekanta som sparar det mesta, det borde ju inte vara några som helst problem för dig att kunna få fram det här.

Citat:
Jo, jag vill inte titta på 1
timma av Rask för att hitta det du efterfrågar när du whiteknightar honom ändå. Det är inte så att jag har det i huvudet, att jag minns de exakta 30 sekunderna när han pratar om kommentarer. Men det är en lustig grej att tvivla över när man tar hans karaktär till hänsyn och Youtubers inställning överlag beträffande kommentarer och deras "integritet".

Rask har aldrig sagt att han raderar kommentarer som rör hans produkter (vad jag vet), det har jag aldrig heller påstått. Jag har dock sagt att det kan finnas skäl att tro det.

Vissa videor han gör är underhållande. Det är lite samma kategori av underhållning som att gå på skansen och titta på monkey.

Förstår inte varför du hänger här om du inte tittar på hans videos?
På vilket sätt whiteknightar jag honom?
Citera
2021-11-07, 00:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Men du har ju bekanta som sparar det mesta, det borde ju inte vara några som helst problem för dig att kunna få fram det här.

Korrekt. Det är inga problem om jag har lust att lägga den tiden. Det har jag inte eftersom du är ointressant.

Sitter du här och knappar för att tråden inte skall dö ut?
Citera
2021-11-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Håller inte med bara onödigt… Olagligt ok..
Men han skadar inte någon sen så handlar det om så små summor. Slutligen bryr jag mig om barnen. Hjälper detta så barnen får mat osv så är det viktigare än något annat just nu.
Vi räknade ut att det är många hundratusen, säkert över 500.000 som undanhållits skatt genom åren.
Citera
2021-11-07, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Eh nej, hade hon inte vetat vem Kungen är.. då hade jag ifrågasatt hennes allmänbildning. Att veta vem Leif GW är är i samma klass som att veta vem Bianca Ingrosso är.
Nej. GW har varit aktuell med allt möjligt sedan tidiga 80talet.
Citera
2021-11-07, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Är han snuvig året runt? Spelar tamefan ingen roll vilken dag/månad så är han snorig.
Eller är hela lyan befruktad med mögel fortfarande?
De är sjuka 50% av tiden
Citera
2021-11-07, 04:59
Medlem
talad13s avatar
Citat:

Tycker alla de inlägg jag sett från dig följer detta mönster. Ignorerar hela poängen och fokuserar på en liten exklusiv del som du sen ska ifrågasätta. Trevlig meta diskussion.
Citat:
Men det är en lustig grej att tvivla över när man tar hans karaktär till hänsyn och Youtubers inställning överlag beträffande kommentarer och deras "integritet".
Om man ser ett mönster, en person som vid upprepade tillfällen beter sig förkastligt, sen nämner hur det generellt sätt går till på våran favorit plattform YouTube. Så väljer du trots det att ta den personens sida och säga "AMEN FLASHBACK BRUKAR HITTA PÅ GREJER". Liksom, det börjar bli tarvligt.
Citera
2021-11-07, 09:39
Medlem
Citat:
Det är du som väljer att prata om andra saker istället för att fokusera på min frågeställning. Har du ingenting att bidra med till frågeställningen så behöver du inte skriva något.

Sjukt att 4 eller fler personer har kommenterat, men ingen har kommit med ett konkret svar. Som vanligt hittas det på historier och ursäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in