2021-08-27, 23:43
Bannlyst
Hahaha nu är Therese och BB här inne och läser och BB låter så cuckad som man bara kan.
Citera
2021-08-27, 23:47
Medlem
Mikkkas avatar
Guld content på lajven nu, Therese läser tråden för första gången. Rask har på något vis lyckats övertala Therese alla dessa år att inte gå in och läsa alla "lögner" om baronen. Just wow.
Citera
2021-08-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Följer inte Rasks upptåg i vanliga fall men just det här var alldeles för smaskigt för att inte sätta sig in i. Förstår givetvis att ni hardcore raskföljare (hur fan orkar ni?) kan uppleva situationen utefter andra perspektiv och därför annorlunda, men i videon ovan spottar han sanningar.

Hade samma gubbe kört en tävling tillsammans med en influencer utan en stor hat-tråd på FB så hade bitcoinlegendaren ifrån Tranås varit Robin Hood just nu. Som jag förstått det har han fru, barn, är speciell men inte ett mongo. Är det någon som sitter på "reportage"-videon så länka gärna, kan givetvis ändra ståndpunkt om gubben typ dreglar och har lego på golvet.
Annars står jag fast vid att det var ni som skickade gubben till psyket och inte patRask.

Sen måste jag inflika att jämförelserna som Anjo gör med Olof KGs donationer suger. Det är någonting helt annat.

Hade Rask verkligen velat Ulf väl och att ge Ulf publicitet så borde han parat ihop Ulf med Jocke, Clue, Anjo eller någon annan stor kreatör och inte publicerat videon på sin egen sida som han själv visste var död sedan innan.

Dessutom hade han verkligen brytt sig så hade han gett Ulf mer betänketid med tanke på diagnosen, så att han var säker på att detta var något Ulf verkligen ville.
Då hade han sagt att oavsett så hjälper han till med spridning av Ulfs partis budskap osv.
MEN Rask tänker inte på någon annan än sig själv, han hoppades att detta skulle få hans kanal att explodera och bli populär igen och inget annat.

Rask om någon vet hur hans följare är och borde då också ha förvarnat Ulf om att det kan komma en hel del hat (absolut inte okej, men det får stå för Rasks följare).
Citera
2021-08-27, 23:53
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Guld content på lajven nu, Therese läser tråden för första gången. Rask har på något vis lyckats övertala Therese alla dessa år att inte gå in och läsa alla "lögner" om baronen. Just wow.
Det värsta är ju att Therese knappt kan läsa och har så svårt att koppla vad folk försöker säga i text.
Men önskar någonstans att hon fick en bättre framtid!
Citera
2021-08-27, 23:56
Medlem
Helvete vad rask sluddrar i liven,han är definitivt påverkad av något. Säkert därför han inte vill sitta vid kameran och visa ögonen…
Citera
2021-08-27, 23:58
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
Helvete vad rask sluddrar i liven,han är definitivt påverkad av något. Säkert därför han inte vill sitta vid kameran och visa ögonen…
Vad händer om man ringer 112 och anmäler drogbruk i närheten av 3 småbarn?
Citera
2021-08-27, 23:59
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
Får samma vibbar.

Personligen så tror jag han flummar på diverse benso, låter så på sättet han sluddrar.

Som du säger sår nog det anledningen till han inte vill visa sig, då hade sett två par snusdosor till pupiller.

Synd att man inte kan spola tillbaka i hans live, är helt säker på att det är för att man inte ska kunna spara dem frekvenserna där han säger osmakliga uttalanden.
Citera
2021-08-28, 00:00
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Förmodligen ingenting mer än en orosanmälan till socialen, vilket han redan har fått ett flertal gånger.
Citera
2021-08-28, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Får samma vibbar.

Personligen så tror jag han flummar på diverse benso, låter så på sättet han sluddrar.

Som du säger sår nog det anledningen till han inte vill visa sig, då hade sett två par snusdosor till pupiller.

Synd att man inte kan spola tillbaka i hans live, är helt säker på att det är för att man inte ska kunna spara dem frekvenserna där han säger osmakliga uttalanden.
Ingen fara, har hela liven inspelad.
Citera
2021-08-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin

Händer väll inget om han har det på recept vilket inte är omöjligt att han tjatat till sig av psykvården.
Citera
2021-08-28, 00:04
Medlem
StellaArtoiss avatar
Han och Therse har hittills dragit in 1892 :- från kvällens tiggarlive.

Therese föreslog att dom och ungarna skulle resa någon stans med buss imorgon.

Är detta en rekord summa i form utav donationer från en sketen tiggarlive i vanlig ordning?
Citera
2021-08-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Ingen fara, har hela liven inspelad.

Jag har nästan hela inspelad jag med, hela när han varit med iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in