2021-08-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Förlåt, förlåt jag var lite off när jag gissade på 100% påslag och till och med 200% man får ju till och med nästan 6 flaskor till samma pris som en från Skägg-Baronen, på original hemsidan: https://thebeardandthewonderful.com/...ginal-lo-scent

Till sist: Kom och köp!!

Men… det saknar ju Rasks egna fina etiketter samt fingeravtryck! 😓 Och hans stavfel på etiketterna! 😁
Citera
2021-08-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Men… det saknar ju Rasks egna fina etiketter samt fingeravtryck! 😓 Och hans stavfel på etiketterna! 😁

Glöm inte att du också får matoset från deras middagar på burkarna eftersom att lagret befinner sig på köksbordet, även att han kladdat och öppna alla burkar för att lukta på dom.
Citera
2021-08-09, 13:31
Medlem
Wooqiprwos avatar
Innehåller hans produkter CBD-olja? Det finns en länk som heter "extraktionsmetoder" som leder till info om CBD.
Citera
2021-08-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Glöm inte att du också får matoset från deras middagar på burkarna eftersom att lagret befinner sig på köksbordet, även att han kladdat och öppna alla burkar för att lukta på dom.

Haha, sen vill man ju inte veta vad fingrarna varit heller för den delen.
Citera
2021-08-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Innehåller hans produkter CBD-olja? Det finns en länk som heter "extraktionsmetoder" som leder till info om CBD.

Latmasken använde samma ”butik” som han sålde cbd grejerna på, han har bara inte brytt sig om att ändra om och uppdaterar sidan så att rätt information syns. Han är en väldigt upptagen man trots att han tog tjänstledigt från sin ända sysselsättning (youtube)
Citera
2021-08-09, 13:58
Medlem
Jag är rätt säker på att han går minus på alla de här försäljar- och företagaräventyren om man skulle göra en balansräkning och boksut på det vill säga.

Därtill behövs väl tiggeriet för att täcka upp förlusterna ur hushållskassan. Nåja, som tur är är det inga stora pengar det rör sig om.
Citera
2021-08-09, 14:06
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Latmasken använde samma ”butik” som han sålde cbd grejerna på, han har bara inte brytt sig om att ändra om och uppdaterar sidan så att rätt information syns. Han är en väldigt upptagen man trots att han tog tjänstledigt från sin ända sysselsättning (youtube)

Jaha har han gått från att sälja CBD till skäggprodukter? Spännande val! Jag blev tipsad idag av en kompis att köpa hans produkter, men ville veta lite mer så googlade. Hur är kvalitén? Är de inte ganska dyra? Och är det sant att han marknadsför produkterna i underkläder?
Citera
2021-08-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Förlåt, förlåt jag var lite off när jag gissade på 100% påslag och till och med 200% man får ju till och med nästan 6 flaskor till samma pris som en från Skägg-Baronen, på original hemsidan: https://thebeardandthewonderful.com/...ginal-lo-scent

Till sist: Kom och köp!!

Det vore på sin plats att någon annan youtuber ”exposar” Baronen. Rask ser förstås kritiken här, men tar den inte till sig eftersom den kommer från pluttmänniskor som lever på hans skattepengar i hans värld.

Rask är inget annat än en skojare och blåsare.
Citera
2021-08-09, 14:45
Medlem
Känns ju inte jätteseriöst när man går in på Instagram-kontot för hans skäggprodukter och ser att "RASK HAR BLIVIT VOLVORAGGARE" ligger uppe som en video på kontot, där han håller på skriker 4min i sträck. Hans gamla video om CBD ligger också kvar.
Citera
2021-08-09, 14:46
Medlem
Citat:
Jaha har han gått från att sälja CBD till skäggprodukter? Spännande val! Jag blev tipsad idag av en kompis att köpa hans produkter, men ville veta lite mer så googlade. Hur är kvalitén? Är de inte ganska dyra? Och är det sant att han marknadsför produkterna i underkläder?

Du kan alltså köpa samma produkter för tre gånger så lite direkt från tillverkaren. Länk finns i Borka88:s senaste post.
Citera
2021-08-09, 14:51
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du kan alltså köpa samma produkter för tre gånger så lite direkt från tillverkaren. Länk finns i Borka88:s senaste post.

Tack för tipset! Den här företaget verkar ju inte så seriöst haha.
Citera
2021-08-09, 14:56
Medlem
Citat:
Tack för tipset! Den här företaget verkar ju inte så seriöst haha.

Han tar ett pris på 12.6 kr per ml
Medans de flesta kostar kanske 5-6kr/ml 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in