Citat:
Ursprungligen postat av
Bajsbaronen
Ulf är fritt villebråd för baronen. Glädjande dock att inte ens hans mest hardcore följare i tråden ställer sig bakom utnyttjandet av Ulf.
För att sätta det i kontext:
Lek med tanken att baronens farfar en dag kom på tanken att han vill ge tillbaka till baronens följare. Han är villig att dela ut en halv mille. Tror ni baronen hade nappat på det direkt och tyckt att det var en skitbra idé? Baronens arv minskar avsevärt, men det är Alfs pengar och han bestämmer!
Min uppfattning är att det dels aldrig skulle hänt då Alf mig veterligen inte är psykiskt instabil, men även för att baronen aldrig skulle tillåta att arvet minskade.
Kom ihåg hur ofta han utnyttjat sina följare. Kort lista nedan.
1. Den gången han sålde sitt gamla instagramkonto med flera tusen följare för 8000 kr. Sålde ut sina följare för en spottstyver.
2. Den gången han köpt zigenarmercan och yrade om hur fantastiskt bra bilfirman var, "detta är ABSOLUT INTE ett samarbete, utan en genuin rekommendation från min sida". Vad erkände han ett par månader senare? Jo, att det visst var en del han slutit med bolaget. Han pratar gott om dem i utbyte mot rabatt på bilförsäljningen.
3. Hundköpet är en klassiker. Samla in pengar till en hund för att barnen ville ha en. Vi vet alla hur det slutade.
Listan kan göras lång. Ulf kvalar definitivt in på listan.
Ulf säger själv att han är bipolär, att han svikit sina egna barn.
Den jävla gamen rask, tar chansen när han inser att människan har bitcoins, klurar ut hur han ska kunna bli en legend på youtube.
Ulf är inte tvångsvårdad, eh, nej, men han har återkommande problem och har legat inne, under tvång.
Det är så inihelvete genomskinligt, jag trodde inte att rasken kunde sjunka djupare, men det gick visst.
Hoppas att han får besök av polis och socialen, det han sysslar med är ocker.
Han lurar de som inte vet bättre.
Ulf ber om hjälp, han mår inte bra, han gör allt för att hamna i fängelse?! För att få vård..
Då tittat Alex fram och ska hjälpa honom med hans parti, att han ska bli kung... joråsatte...
Hycklare.
Sen hans jävla snack om mästare i ångest, mår så dåligt, buhu, grinar, formligen pressar fram tårar, han sover ingenting, vaknar med panikattacker, bara ett piller som får honom att må bra..
Hur var det med hans frivård? Psykvård?
Är det slut med det? Har de inte kollat upp hans förehavanden överhuvudtaget? Det är samma cirkus om och om igen.
Sen har han mage att se sig som stark att han finns för tessan...basunerar ut att hon har grov adhd, sonen har ahhd, men han är frisk, har gjort flera utredningar, men ändå väntar han på en utredning.
Hans lögner blir patetiska
Hans CV, kan man räkna in precis allt? En gång fick jag hjälpa busschauffören att öppna bussen, kan jag lägga till det på mitt CV då, att jag jobbat som busschaufför?