2021-07-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Tjänar han så otroligt mycket pengar verkligen? Varför säger folk att han inte har pengar och varför ljuger han om att han bara fått in några hundralappar?

Han har fått in en hel del pengar men spenderat på skit han inte behöver.
Hade han varit smart och sparat, hade han kunnat betala av skulden och fortfarande kunna leva bra.
Citera
2021-07-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Skrev i princip samma sak som du. Men det är inte lätt när man inte förstår.

Aldrig påstått str han tog ut lön på 100k. Återigen du har svårt med förståelsen.
Och nej, han tar heller inte ut en lön på 20k heller. TAR UT <—————

Jag trodde att alla, alltså ALLA som gått it skolan kunde urskilja lön man tar ut, och lön man får in. Men nu hoppas jag att varenda en förstår!

Nej du skrev inte i PRINCIP vad jag skrev, jag skrev KORREKT fakta, alltså information som jag tagit ut i från skatteverket svart på vitt, vad han har tjänat. jag gissar på att du är runt 14-17 år har aldrig bedrivit någon form av verksamhet. det du tjänar är pengar du från din arbetsgivare , när DU skriver tjänar så blir det svårt för en sån som mig som kan skillnaden på att fakturera och ta ut i lön/tjäna att fatta vad du menar. rask har aldrig TJÄNAT några såna pengar du skriver citerar igen ifrån dig
Citat:
Han har tjänat runt 100k kr i några månader.
Någon gång kanske runt 80 nångång kanske runt 70-60k När det gick som allra bäst.

Fattar du nu? när hans företag gick som bäst, 2019 så omsatte det runt 400k, han tog ut i lön, ''tjäna'' 250 tusen kronor på hela året, delar du upp det på 12, ett år innehåller 12 månader om du inte visste det, så blir det en månadslön på 20k FÖRE SKATT i månaden, och då ska vi komma ihåg att detta är året han fakturera som mest och kunde ta ut sina största löner, alltså 250k på hela året lika med 20k i månaden.
Citera
2021-07-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Då är ni två

fast jag har kolla med skatteverket din lilla ärthjärna.
Citera
2021-07-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
fast jag har kolla med skatteverket din lilla ärthjärna.

Det är du inte ensam om. Det har skrivits om det i tråden flertal gånger redan ifall du missat det. Så atteh… mmm
Citera
2021-07-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Det är du inte ensam om. Det har skrivits om det i tråden flertal gånger redan ifall du missat det. Så atteh… mmm

Ja dåså? Det skadar ju inte att belasta tråden med lite fakta, och trots det så finns det sniffon som ändå inte förstår eller hittar på annat.
Citera
2021-07-26, 20:00
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Försöker du vara lustig så har du totalt misslyckats.

Vilken kloak tråden har blivit de sista veckorna.
Kan du utveckla är du snäll? Har han inte supit sig full i helgen? Dricker aldrig Rask?
Citera
2021-07-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Han har tjänat runt 100k kr i några månader.
Någon gång kanske runt 80 nångång kanske runt 70-60k. När det gick som allra bäst.
Inte att han tjänar det nu.
Inte en chans i helvetet. När det gick som bäst var det fortfarande bara typ 20k före skatt.
Citera
2021-07-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Kan du utveckla är du snäll? Har han inte supit sig full i helgen? Dricker aldrig Rask?
Vad ska jag utveckla? Det är hittepå. Nej han dricker inte längre.
Citera
2021-07-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Vad ska jag utveckla? Det är hittepå. Nej han dricker inte längre.
Av alla lögner som kommer från Baronen väljer du att tro på den minst osannolika?
Citera
2021-07-26, 22:14
Medlem
Man får väl göra en egen bedömning? Det går absolut inte lita på tråden väl heller.
Citera
2021-07-26, 23:24
Medlem
Tror ni han kommer betala tillbaka skadeståndspengarna till sin familj eller kommer han skita i dom som med allt annat?
Citera
2021-07-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Tror ni han kommer betala tillbaka skadeståndspengarna till sin familj eller kommer han skita i dom som med allt annat?

Är det 100 bekräftat att Ludde degat? Är det sekretess eller kan man kolla vart pengarna kommer i från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in