Citat:
Ursprungligen postat av
123....
Alltså, -Vi gör ju det .. Dagarna i enda faktiskt..
Jag vet inte vilken värld du lever i och vilka värderingar Du har, men i.o.m att du verkar imponeras av Baronens hittills uppnådda livsgärningar så kan jag ju bara dra mina slutsatser..
Bajjamajja-vältande och lek med kiss och bajs samt lekande med Dildos i utslagna människor är ingenting JAG iaf imponeras över, inte heller mobbing och uthängning av missbrukare och psykiskt sjuka ger några pluspoäng i min bok..
Och gällande arbetslivserfarenheten och bidragandet till samhället i övrigt så tippar jag att jag ledde redan över BB i 22-23 års åldern jämfört mot vad han lyckats prestera fram tills nu som 30-åring, och pappa Fredrik som nu missbrukat i många år men tidigare jobbat hårt lär han heller aldrig slå gällande prestationer i arbetslivet vad det verkar..
Lista gärna Baronens gärningar här som du imponerats över och som du anser vara överlägsna de som vi som skriver i tråden förväntas prestera....
Tror ingen här imponeras utav Rask, skärp dig…. Aldrig påstått något ang det heller.
Jag tjänade lika mycket om inte mer som 15 åring, och som 18 åring tjänade jag nästan 30 gånger mer. Tell me, hur är det relevant?
Och vem bryr sig om sånt?