Citat:
Ursprungligen postat av
S.Kandal
Frågeställning:
- Kommer denna kartläggningen att få stort medieutrymme?
- Hur många dagar tror Ni det tar innan hon skramlat ihop det kapital hon behöver?
- Vad får statistiken för konsekvenser politiskt?
Ovan är nedkortat av mig.
Kartläggningen kommer inte få stort utrymme i gammelmedia då de anser att detta är rasism. (djup suck)
Hon har nog redan fått ihop pengar så det räcker då detta är något vi alla vill se och tycker att det ska vår regering och BRÅ göra, fast det kan dom ju inte för då är dom rasister (djup suck)
Politiskt händer inget alls men det kommer svämma över på Flashback och i Facebook, men snart kommer väl Sveriges regering med vår statsminister göra en Nordkoera strategi och stänga ner media som dom säger ger oss falska nyheter. (djup suck)
Jag tror fullt och fast på det gamla ordstävet: skomakare bliv vid din läst.
Vi mår bäst av att bo där vi är födda eller har något vi känner oss hemma med.
att flytta över hela jorden för att dra nytta ekonomiskt av de land vi kommer till är inte hälsosamt vare sig för de som kommer hit eller oss som redan bor här för det skapar rasism.
Ekonomiska flyktingar som ser Sverige som en internatskola betald av SOS barnbyar - allt gratis och kräva mera än vad våra egna barn får. Här ska ju vårdnadshavare ta hand om sina barn emedans de som kommer hit tas om hand för att de är ensamma barn och inget ansvar läggs på deras föräldrar eller ens ifrågasättande av hur dessa barn lyckats ta sig hit och sedan klaga på allt och vara kriminella och dessutom ta hit sina vårdnadshavare så de också kan få ta del av vårt sociala skyddsnät.
Jag vill hjälpa folk där de bor eller i närliggande länder ioch inte få hit vuxna män som har helt annan bakgrund och stör vårt trygga sanhälle.