Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-02, 17:18
  #25
Medlem
Diazeugma: ett mycket intressant inlägg för en novis som mig. Rothschildfamiljen är än idag mycket rik som jag förstår det men en del av historiken var obekant för mig. Judar har helt klart haft mycket makt över vita länder under lång tid.
Citera
2018-03-22, 13:46
  #26
Medlem
Ett intressant faktum jag kan berätta som relaterar till detta ämne är att vi Syrianer/Assyrier är närmast genetiskt bestläktad med Israeler, och vi har blivit lärda sen vi va barn att Judars ärkerivaler var just vi syrianer/assyrier, att de vägrade sammarbeta eller ha med oss och göra, eftersom vi var de enda som var likasinnande de själva när de gällde handel och affärer, detta kan du läsa om tex i gamla testamentet där just judarna gör de klart om sitt hat för Assyrierna, samt kan du hitta flera artiklar och gamla skrifter som tar upp detta.

De tas upp saker som Judar uppfann Räntor och såg själva ledande inom ekonomi, men vi från mesopotamien uppfann själva konceptet med Ekonomi och handel. Darför vägrade judar sammarbeta med oss.

Det sägs oxo att judar har varit en stor bov i våra liv, där genom resurser och makt har försökt förstöra vår kultur och historia genom manipulering och propaganda, men det är bara en teori och finns inga konkreta bevis för det.
Citera
2018-03-26, 14:48
  #27
Medlem
HomoHitlers avatar
En del judar har, helt seriöst, talat om Hitler som Messias... Varför? Jo för utan Hitler inget Israel...

Kanske var herr Schickelgruber som han hette innan han bytte till Hitler, helt enkelt styrd av judar? Speciellt om vi leker med teorin att ingen förintelse ägt rum, då blir bilden av en judelakej rätt klar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback