Citat:
Ursprungligen postat av
227
Undrar om någon brytt sig om att presentera några som helst bevis för "Rysk påverkan" i Sveriges Riksdagsval?
Eller är det bara en 100%-ig teater för att kunna "ogiltigförklara" ett valresultat där makten går dem ur händerna?
100%-ig teater. Precis som i USA. Jag tror de flesta ryssar helst av allt skulle vilja att "västvärlden" slutar upp med att svartmåla landet
Citat:
Finns nog inget land där inte folk förstår att bakom siffrorna på våldtäkter, rån, misshandel, hot, utpressning och mord så finns mänskliga tragedier.
Precis hela Västvärlden OCH Ryssland är nog upprörda över den sjuka och kriminella typ av ockupationsjuridik som används i Sverige. Där gärningsmän med "rätt" utländska rastillhörighet alltid står över lagen.
Absolut. Här sitter hela den civiliserade världen i samma båt. Det är civilisationen mot barbarerna. Inte Västvärlden mot Ryssland. Men narativet från MSM, politkerna och den förklädda "eliten" är att ryssen är det största hotet. Sen skapar de konferenser som Folk och Försvar och i stort sett skickar räkningen till "Svensson". Jag kräks på det.
Citat:
Hur kan alla dessa på Folk och Försvar sitta och blunda för alla områden i fd. Sverige som ockuperas av import-kriminella rashatare med egna lagar.
För att de är gratisätande och gratissupande psykopater. Därför.
Citat:
Ett Försvar har man för att förhindra ockupation och systematiska övergrepp mot civila i Sverige.
Tidpunkten för ett sånt beslut ligger kanske 30 år bakåt i tiden.
Nu är vi ockuperade!
Givetvis är Sverige ockuperat. Av PK-ismen, nyliberalismen och kulturmarxismen. Då pekar man finger åt det landet som lyckats ta sig ur detta helvete. Men det tog över 70 år. Ja, Ryssland.
Citat:
En ockupation som kostar många Svenska människoliv
Vad ska ett Svenskt försvar försvara?
Att fattiga Svenskar svälter och lider under import-kriminella rasistapor?
Att ISIS finansieras med Svenska social-bidrag och övriga bidragsfusk samtidigt som fattigpensionärer inte har råd med mat?
Bra frågor. Det finns ju inget att försvara längre. En hink med skit har varken fiender eller vänner.
Citat:
Hur kan dessa "fina" gubbar spela denna rent sjuka teater?
Det finns inte ett jävla korvöre till något Försvar.
Det finns bara en hel drös fetbukade kontorist-militärer i Stockholm som spelar en "Se-bra-ut-teater" som absolut ingen tror på!
De plockar ut stora pengar. Jag brukar ofta säga till de jag pratar med att folket borde gå och stänga ner riksdagens lönekontor. Fysiskt. Då skulle inte "ettorna och nollorna" ticka in på deras konton. Den kortaste vägen mellan två punkter är en rak linje. Så. Men svensken är inte redo än, tydligen.
Citat:
På gamla tiden skulle ingen kunnat med denna "Kejsarens nya kläder"!
Hur kan de vara så lögnaktiga och korrumperade?
Ifall aktörerna bakom finansieringen av "ISIS-resenärerna" gripits och dömts till döden för medhjälp till massmord av Ryssland så skulle nog väldigt många Svenskar jublat!
Svaret är blaise. Svensken är blaise. För många år utan problem (som krig och svält) har tyvärr blivit ett nationellt drag.