2018-01-13, 17:04
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Inom militären säger de att det man inte är beredd på är det som händer. Om du säger att du aldrig skulle kunna tänkt dig en annan är du farligt nära det. Förstår du hur det funkar?

Det är nog lika hos svenska kvinnor i slutna grupper som kyrkor och så men i andra kulturer är det än mer förbjudet då blkt fet också mer lockande.

Fast verkligheten funkar inte som citat direkt. Den dagen jag blir attraherad av en annan man sexuellt så finns det ingenting i förhållandet mer utan då lämnar man någon istället.

Jag förstår dock inte varför något skulle vara förbjudet för kvinnor i förhållande? Alla kvinnor kan ligga runt om dessa så önskar eller inte eller? Varför skulle något som sex vara förbjudet/lockande för en kvinna?
Citera
2018-01-13, 17:05
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Fast varför knullar hon inte sin man? Varför är hon med den mannen om hon knullar andra?
För äcklig att knulla, för bra lön för att lämna.
Citera
2018-01-13, 17:07
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
För äcklig att knulla, för bra lön för att lämna.

Lite det jag var efter. Individerna har inget förhållande utan ett värdelöst partnerskap som går ut på egoism.
Citera
2018-01-13, 17:13
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Fast verkligheten funkar inte som citat direkt. Den dagen jag blir attraherad av en annan man sexuellt så finns det ingenting i förhållandet mer utan då lämnar man någon istället.

Jag förstår dock inte varför något skulle vara förbjudet för kvinnor i förhållande? Alla kvinnor kan ligga runt om dessa så önskar eller inte eller? Varför skulle något som sex vara förbjudet/lockande för en kvinna?

Kan bara lova att de tjejer från utlandet som sagt så har fallit för charmen.

Det är förbjudet att ha sex med en anna person det är ju det som gör det spännande.

Alla tjejer är ju olika men den där spänningen hos en kille som kan charma dem som inte killen kan är lockande
Citera
2018-01-13, 17:17
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Kan bara lova att de tjejer från utlandet som sagt så har fallit för charmen.

Det är förbjudet att ha sex med en anna person det är ju det som gör det spännande.

Alla tjejer är ju olika men den där spänningen hos en kille som kan charma dem som inte killen kan är lockande

Kanske det är så för dessa tjejer du träffat på om man kommer ifrån kulturen islam där man varit inburad av sin man men tror inte att någon man ifrån Sydeuropa behöver direkt oroa sig för att frugan lämnar för en annan man. Friheten har funnits sedan många generationer tillbaka.

Du menar girigheten att pröva annat för att man varit inburad och tvingad till att vara med en man som man inte själv valt? Då talar vi om att det kan ske. Det är inte så konstigt om hon tvingas att gifta sig med Abdul som hon har 0 attraktion för.
Citera
2018-01-13, 17:22
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Är det inte en modern typ av blottning? Förr fanns ju massor med blottare, karikatyren var en man med lång rock som flashade sin lilla pillesnopp, det var ju inte för att få ligga utan av andra drifter. Troligen är det samma sak med dickpics, enklare och anonymare gör nog att fler lockas.

Mm låter logiskt.
Citera
2018-01-13, 17:26
Medlem
Europes avatar
Tja, jag vet inte. De flesta kvinnor jag har varit med har ständigt tjatat om sex. Nästan alla kvinnor jag har träffat har varit mer sugna på sex än jag. Jo, jag vet att det inte verkar vara så i de flesta heterosexuella parrelationer, så jag vet inte vad det beror på. Ja, egentligen vet jag inte varför det ser ut så i många andra parrelationer, för det är uppenbart att de flesta (men inte riktigt alla) kvinnor får ut mer fysiskt njutning, flera orgasmer o.s.v. än jag, så det känns ju faktiskt rätt naturligt att de värderar det högre.

Jag var kär i en kvinna som inte besvarade mina känslor och inte ville ha ett seriöst förhållande, men hon manipulera mig tack vare mina känslor för henne för att få fortsätta träffa mig för att ha sex, eftersom jag ett tag hade svårt att slita mig från henne. Hon t.o.m. dumpade en ny kille hon hade träffat och påstod sig vilja ha ett seriöst förhållande med bara för att få fortsätta ha sex med mig. Jag skulle verkligen vilja se förklaringen till det beteendet, om man skulle anta att hon definitivt inte uppskattade att ha sex med mig.

Sedan håller jag med om att kvinnors sexualitet verkar vara lite annorlunda, t.ex. verkar de njuta mer med hela kroppen (min njutning är rätt centrerat till snoppen) och de verkar inte triggas igång lika mycket av t.ex. att visuellt se kopulation. En gång i ungdomen hade jag och en flickvän sex till porrtidningar (det här var alltså före internetporrens tid). Jag frågade vad hon gillade att se på mest, så angav att hon egentligen föredrog "porrnovellerna" framför bilderna. Jag tänkte "wtf...?", men sa inget. Om jag överhuvudtaget blandar sex med porr, så är det definitivt inte porrnovellerna jag vill ligga och läsa när jag har sex. Jag vill se bilder eller ännu hellre filmklipp.

Hur som helst känns TS påstående om att kvinnor inte gillar sex verkligen inte verkligt. Många kvinnor är mer kräsna än män med vem de har sex med. De verkar även fungera annorlunda än vi män på det sättet att de inte triggas igång lika lätt. Men å andra sidan säger all min erfarenhet att kvinnor vill ha desto mer sex, desto mer sex de redan har, medan åtminstone män som jag är mindre sugna på sex efter att ha fått det. Jag har inte den där omättligheten som många kvinnor verkar ha.
Senast redigerad av Europe 2018-01-13 kl. 17:31.
Citera
2018-01-13, 17:30
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Kanske det är så för dessa tjejer du träffat på om man kommer ifrån kulturen islam där man varit inburad av sin man men tror inte att någon man ifrån Sydeuropa behöver direkt oroa sig för att frugan lämnar för en annan man. Friheten har funnits sedan många generationer tillbaka.

Du menar girigheten att pröva annat för att man varit inburad och tvingad till att vara med en man som man inte själv valt? Då talar vi om att det kan ske. Det är inte så konstigt om hon tvingas att gifta sig med Abdul som hon har 0 attraktion för.
Sydeuropiska tjejer har jag aldrig tagit men hade en killkompis som hade en sådan tjej och hon var helt crazy.

Nej jag snackar om tjejer som säger att de klmmer aldrig hända då händer det. En tjej snackade jag med och hon var så i början att jag har kille och vi ska nog gifta oss om ett år. Hon var inte ung heller. Så efter någon månad kanske 3 månader låg vi och så var ju relationen slut.
Citera
2018-01-13, 17:35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Sydeuropiska tjejer har jag aldrig tagit men hade en killkompis som hade en sådan tjej och hon var helt crazy.

Nej jag snackar om tjejer som säger att de klmmer aldrig hända då händer det. En tjej snackade jag med och hon var så i början att jag har kille och vi ska nog gifta oss om ett år. Hon var inte ung heller. Så efter någon månad kanske 3 månader låg vi och så var ju relationen slut.

Ja men hon signalerar ju på ett annat sätt att hon vill ha sex med dig istället för hennes kille/man. Att hon sen använder sig av citat "Det kommer aldrig ske/hända" är rent av skitsnack. Varför har hon ens konversation om sånt med en främmande man i första början? Man sitter ju inte och pratar med en främmande man ute i luften.

Någonstans sökte hon spänning i första början när hon började ens tala med dig. Män som man inte känner/främmande ska man inte ens ha diskussioner med.
Citera
2018-01-13, 17:36
Medlem
Rdealss avatar
Kvinnor gillar sex för att fånga en man, när mannen väl är fångad i en relation avtar sexdriften.
Citera
2018-01-13, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

kvinnor gillar sex, fast du måste betala för mat och dryck för eller kpa dem något. Det heter luder och prostitution. Kan man inte få tag på en riktig kvinna så ber man polare som har en latinamerikanska att rota fram någon som blivit över och som ingen vill ha.
Citera
2018-01-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Kränkt svennebanan detected!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in