2018-01-13, 17:41
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ja men hon signalerar ju på ett annat sätt att hon vill ha sex med dig istället för hennes kille/man. Att hon sen använder sig av citat "Det kommer aldrig ske/hända" är rent av skitsnack. Varför har hon ens konversation om sånt med en främmande man i första början? Man sitter ju inte och pratar med en främmande man ute i luften.

Någonstans sökte hon spänning i första början när hon började ens tala med dig. Män som man inte känner/främmande ska man inte ens ha diskussioner med.

Inte ute i luften men det är så de tjejerna tänker, det kommer aldrig hända att jag har sexet med någon annan än den jag är ihop med. Sedan när en nann kommer så händer det.

Spänningen finns i att göra det man inte får.
Citera
2018-01-13, 17:45
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Nej det gör det inte. Kvinnor ligger fortfarande inte runt i samma utsträckning som män förutom ett fåtal kvinnor som är psykiskt störda. Om de kan få sex när de vill, hur kommer det sig att de flesta kvinnor föredrar att vara utan sex i flera år såvida mannen inte har lovat vara "trogen"?

För att män är generellt dåliga i sängen. En man kan förvänta sig en garanterad orgasm i princip jämt medans som tjej får man det väldigt sällan, i princip aldrig med ett one night stand. Det är inte roligt att ligga runt när man till största del bara blir besviken, då tar man hellre saken i egna händer då man vet att man blir nöjd.
Citera
2018-01-13, 17:47
Medlem
Sanningen är lika obehaglig som den är enkel och självklar. Man skulle må dåligt av att regelbundet ha sex med någon som man vet egentligen inte vill. Därför förträngs detta.
Citera
2018-01-13, 17:47
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Inte ute i luften men det är så de tjejerna tänker, det kommer aldrig hända att jag har sexet med någon annan än den jag är ihop med. Sedan när en nann kommer så händer det.

Spänningen finns i att göra det man inte får.

Fast varför ens prata med dig i första början om hon inte tänkte ha sex med dig?
Jag accepterar knappt meddelanden på Facebook ifrån främmande män. Kollegor har jag knappt något att säga något om med. Min enda umgängeskrets är kvinnor.

Varför får man för sig som kvinna att börja ens konversera med en man som man inte ens känner/har något med? Så det var nog ändå planerat ifrån hennes sida att ligga med dig annars hade du inte ens fått uppmärksamheten. Den bruden skiter i sitt förhållande och älskar knappt sin kille.

Det är likadant med tjejer som sätter upp bilder på sig själva på Instagram/Facebook i underkläder och män dreglar och så skriver " Men hallå, jag har ju en kille". Ehhh vah? Du sket på din kille när du la upp bilden i första början. Enda anledningen till att bilden åkte upp var för att få andra mäns bekräftelse för hennes egna killes åsikt räknas inte.
Citera
2018-01-13, 17:48
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
För att män är generellt dåliga i sängen. En man kan förvänta sig en garanterad orgasm i princip jämt medans som tjej får man det väldigt sällan, i princip aldrig med ett one night stand. Det är inte roligt att ligga runt när man till största del bara blir besviken, då tar man hellre saken i egna händer då man vet att man blir nöjd.

Jisses vad är det för män ni dejtar?
En man som aldrig ger en orgasm i sängen? Vad är det för självisk mupp?
Citera
2018-01-13, 17:51
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Fast varför ens prata med dig i första början om hon inte tänkte ha sex med dig?
Jag accepterar knappt meddelanden på Facebook ifrån främmande män. Kollegor har jag knappt något att säga något om med. Min enda umgängeskrets är kvinnor.

Varför får man för sig som kvinna att börja ens konversera med en man som man inte ens känner/har något med? Så det var nog ändå planerat ifrån hennes sida att ligga med dig annars hade du inte ens fått uppmärksamheten. Den bruden skiter i sitt förhållande och älskar knappt sin kille.

Det är likadant med tjejer som sätter upp bilder på sig själva på Instagram/Facebook i underkläder och män dreglar och så skriver " Men hallå, jag har ju en kille". Ehhh vah? Du sket på din kille när du la upp bilden i första början. Enda anledningen till att bilden åkte upp var för att få andra mäns bekräftelse för hennes egna killes åsikt räknas inte.

Jag vet hur du tänker men det är som citatet jag skrev att när det inte är förberett händer det. Många muslimska tjejer får inte ens gå ut i affären av sina män eller föräldrar när de är unga, hur tror du de hamnar med en svensk eller utländsk kille om de är otrogna?
Många svenska tjejer är horor så bra av dig att inte vilja prata med killar, vi killar vill nog mest ha fitta hos en tjej som är snygg, en kille jag kände ville gick hela sitt liv här i Sverige med det tänket, jag skriver gick för han flyttade sen när han tröttnade på Sverige och ville ha en familj.

Har du facebook så tar du inte ansvar för din relation, bryr mig inte om du har bilder där eller inte. Jättemycket (massor) av otrohet sker via sociala medier idag!!
Citera
2018-01-13, 17:52
Medlem
Citat:
Jisses vad är det för män ni dejtar?
En man som aldrig ger en orgasm i sängen? Vad är det för självisk mupp?
Många kvinnor har dock extremt svårt för att få orgasm, det behöver inte vara mannens fel om hon inte får någon.
Citera
2018-01-13, 17:55
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Jag vet hur du tänker men det är som citatet jag skrev att när det inte är förberett händer det. Många muslimska tjejer får inte ens gå ut i affären av sina män eller föräldrar när de är unga, hur tror du de hamnar med en svensk eller utländsk kille om de är otrogna?
Många svenska tjejer är horor så bra av dig att inte vilja prata med killar, vi killar vill nog mest ha fitta hos en tjej som är snygg, en kille jag kände ville gick hela sitt liv här i Sverige med det tänket, jag skriver gick för han flyttade sen när han tröttnade på Sverige och ville ha en familj.

Har du facebook så tar du inte ansvar för din relation, bryr mig inte om du har bilder där eller inte.

Ja, det är det män. Kvinnor tror uppenbarligen att män enbart vill vara vänner. Det finns ingen vänskap mellan kvinnor och män. Män är ju kåta av naturen och attraktionen kommer att påverka hans synsätt om hon är snygg/eller har en bra personlighet. Han kommer inleda slutligen samtalet till sex/försöka få henne till sex.

Det är inte så att män sitter där med kaffe koppen/ te koppen för att lyssna på mina mens problem/eller problem på jobbet frivilligt. Den kvinna som inte fattat det måste ju vara rent av puckad.

Sedan är det ju märkligt att män alltid väljer snygga kvinnor att vara "bästa" vänner med.
Går aldrig på sånt skit.
Citera
2018-01-13, 17:56
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Många kvinnor har dock extremt svårt för att få orgasm, det behöver inte vara mannens fel om hon inte får någon.

Då är hon inte attraherad/eller ens i vilja med att ha mannen.
Eller så är mannen jag är med jävligt duktig i sängen
Citera
2018-01-13, 18:02
Medlem
Citat:
Då är hon inte attraherad/eller ens i vilja med att ha mannen.
Eller så är mannen jag är med jävligt duktig i sängen
Eller så har du helt enkelt enklare för att få orgasm än vad de flesta kvinnor har. Alla kroppar är olika.
Citera
2018-01-13, 18:13
Medlem
lejongaddens avatar
DixieD med orden du sa om att du gillar män från syd europe. Deras EGO är för stort vilket man vill följa efter. Gav mig väldigt många svar på saker.. Även om du är kille eller tjej så söker du dig till den som kan fylla i det toma i en själv? En förebild som man kan lära sig efter. Man få en inre känsla att den jag bli intresserad av lider inte alls av det jag ofta tänker på? Med hjälp av hen kan jag känna trygghet och bli hoppfull att lära mig av? Jag kan säga att även om du är tjej eller kille söker du dig till trygghet. Killen söker trygghet hos tjejen medans tjejen söker trygghet hos mannen. Trygghet är något som få en att tänka på annat, att inte tänka på de tankar som oftast kommer upp annars? Jag vet att både tjejer och killar kan bygga stora egon. Ibland ett så pass stort ego att det bli för stort för en själv? I grund och botten ligger det att vi ska söka oss till motsatta könet? Båda männen och kvinnorna söker sig till något utanför sig själv.. det är mest för att vi enbart kan få kärlek av andra än oss själva, att andra kan fylla i det toma i sig själv som varje individ känner.

Brain storma lite med mig, vad tror ni?
Citera
2018-01-13, 18:13
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Du igen, kan du sluta och starta en massa infantila skittrådar och tro dig kunna snacka för alla kvinnor?

Jag har sex i mitt förhållande för att jag GILLAR DET.. Och att använda det som "hot" är ju bara efterblivet (vet många idiotsliddjur som gör så), då blir man ju själv utan....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in