2018-02-07, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Det beror verkligen på. Jag träffade min man för 10 år sedan och är fortfarande lika kåt som när jag träffade honom.

Det beror på även att han är fransk/belgisk. Han ligger inte i sängen och bara tänker på sig själv. Han vill att jag ska njuta och frågar om hur jag vill ha det.

Det är kanske skillnad på Nicholas och Erik.
Träffar man rätt så tror jag verkligen att man kan behålla "glöden". Bara man vårdar den.
Citera
2018-02-07, 08:04
Medlem
Citat:

Han ligger inte i sängen och bara tänker på sig själv. Han vill att jag ska njuta och frågar om hur jag vill ha det.

.

Något många andra kvinnor finner osexigt. De vill att man skall ta för sig, styra, inte fråga och skulle ta det som avtändande och osäkert. Så det där är lurigt . Själv frågar jag saker konstant. Blir hon avtänd av det så är hon inte rätt för mig.
Citera
2018-02-07, 08:05
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Haha, det här var dagens roligaste tråd.
Tjejer generellt gillar självklart sex, annars hade det inte funnits 6-7 miljarder människor på denna planet. Men självklart finns det tjejer som är asexuella eller rent av inte giller sex. Men att som du säga att alla tjejer inte gillar sex för att du (om du nu är en tjej) inte gör det, är fel.
Citera
2018-02-07, 08:06
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chooopisen
Haha... ja...
Bara för att tjejer inte kanske vill ha sex med just dem så är det tydligen allmängiltigt.

Jag är som dig! Jag skulle kunna ha sex 3 gånger om dagen. Jag älskar sex och jag skäms inte för att uttrycka mig om att jag älskar sex.

Det var min främsta anledning till att jag vill ha en stabil partner som jag kan ha sex med när jag vill och önskar. Jag är på min man varje dag att ha sex och pussar honom på nacken när han kommer hem.

Jag har sagt det till honom att jag aldrig får nog av honom.

Det är dock rätt person för mig som driver mig till vansinne när det kommer till sex

Jag träffade på min granne igår som bor nedanför och vilken smile han hade och hälsade med tjena tjejen.

Jag berättade för min man att han måste hört mina stön i Måndags. Då skrattade min man och påpekade att det är klart att han har gjort det
Senast redigerad av DixieD 2018-02-07 kl. 08:08.
Citera
2018-02-07, 08:16
Medlem
Citat:
Jag är som dig! Jag skulle kunna ha sex 3 gånger om dagen. Jag älskar sex och jag skäms inte för att uttrycka mig om att jag älskar sex.

Det var min främsta anledning till att jag vill ha en stabil partner som jag kan ha sex med när jag vill och önskar. Jag är på min man varje dag att ha sex och pussar honom på nacken när han kommer hem.

Jag har sagt det till honom att jag aldrig får nog av honom.

Det är dock rätt person för mig som driver mig till vansinne när det kommer till sex

Jag träffade på min granne igår som bor nedanför och vilken smile han hade och hälsade med tjena tjejen.

Jag berättade för min man att han måste hört mina stön i Måndags. Då skrattade min man och påpekade att det är klart att han har gjort det

Mm...precis...

Skön granne ändå. Kunde ju varit någon surgubbe....
Citera
2018-02-07, 08:25
Bannlyst
Citat:
Jag skulle absolut kunna träffa en man enbart för sex. Sen så är det klart att man hellre har sex med någon man är kär i. Det blir härligare då.

Om man varit tillsammans länge så kanske man tröttnar lite på varann. Det borde väl gälla för killar också?! Det är väl därför många är otrogna...?
Nej det är inte därför. Det finns många sexlösa förhållanden men eftersom kvinnan får spendera mannens resurser så stannar hon i relationen ändå. Trots att relationen alltså är sexlös.

Killar vill ha stabil tillgång på sex och det finns undersökningar som också visar att när mannen har mer resurser så ökar antalet potentiella partners för honom.
Citera
2018-02-07, 08:26
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Mm...precis...

Skön granne ändå. Kunde ju varit någon surgubbe....

Jag tror att män tycker att det är roligt när en kvinna njuter av sex och han får höra njutningen.

Han är i vår ålder så det är ingen gammal gubbe som störs av sånt
Citera
2018-02-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Nej det är inte därför. Det finns många sexlösa förhållanden men eftersom kvinnan får spendera mannens resurser så stannar hon i relationen ändå. Trots att relationen alltså är sexlös.

Killar vill ha stabil tillgång på sex och det finns undersökningar som också visar att när mannen har mer resurser så ökar antalet potentiella partners för honom.

Hmm... alltså jag undrar vad för tjejer du stött på? Vaddå försörjd? Ingen av mina vänner blir försörjda... Vilka är dessa asexuella golddiggers-blodiglar/-brudar du pratar om?

Givetvis blir en man mer attraktiv om han har mer tillgångar. Det visar på framgång och bra gener. = bra avel! (Det betyder dock inte att man behöver bli försörjd, men att man vet att tillsammans så kan man bygga en framtid).
Dock så behöver det ju inte betyda att man vill sluta para sig bara för att man sen blir tillsammans. Du har inte träffat rätt än tror jag.
Senast redigerad av Chooopisen 2018-02-07 kl. 08:45.
Citera
2018-02-07, 08:34
Medlem
Citat:
Jag tror att män tycker att det är roligt när en kvinna njuter av sex och han får höra njutningen.

Han är i vår ålder så det är ingen gammal gubbe som störs av sånt

Absolut!
Jag tycker också det är sexigt när jag hör honom njuta.

Ah ok!
Citera
2018-02-07, 09:22
Medlem
Citat:
Jag skulle absolut kunna träffa en man enbart för sex. Sen så är det klart att man hellre har sex med någon man är kär i. Det blir härligare då.

Om man varit tillsammans länge så kanske man tröttnar lite på varann. Det borde väl gälla för killar också?! Det är väl därför många är otrogna...?

Samma här. Vet inte hur många killar jag haft sex med och sen skickat ut dom/åkt hem för att aldrig ses mer. Undrar just vad det är för resurser goldcashier tänkt att jag ska hinna få under den tiden det tar att ta på sig kläderna. En bunt sedlar skulle iofs hinnas med men jag knullar gratis.

Jag och min kille har haft sex varje gång vi setts i 7,5 års tid. Kanske för att vi inte bor ihop eller ses så ofta så vi har tid att sakna varandra?
Citera
2018-02-07, 11:12
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Struntprat.

Ingen kvinna gillar sex. Du försöker intala dig det. Skulle du enbart kunna träffa en man för att ha sex utan att få något tillbaka annat än sex. Jag vet att du inte hade gjort det.

Och dra inte upp normer. När det är en kvinna som mår dåligt så pekar du på gamla förlegade normer men när en man mår dåligt så heter det att han får ta ansvar.
Självklart skulle jag kunna träffa en man enbart för sex.
Men då skulle män som du kalla mig luder, hora, slampa och annat liknande.
På Flashback gör vi kvinnor fel hur vi än gör när vi har sex. Eller inte har sex.
Citera
2018-02-07, 11:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Att män är kåtare eller iaf har en mer hmm lättretad kåthet är det inga tvivel om, bögar vs heterosexuella och deras antal sexpartners skiljer ju sig enormt så det behöver vi kanske inte diskutera vidare men i förhållanden så vete fan, mäns kåthet är ju mer av och på, har du däremot fått igång en kvinna så är hon kåt jämt och 6 månader in i förhållandet så har du dessutom som man redan tröttnat på henne sexuellt om vi är ärliga här.

Tror inte ens det alltid handlar om sex och kåthet, för kvinnor handlar det om makt, upprätthålla madonnan/horan komplexet och inte ligga runt för att kunna kontrollera män och få män att ingå i relationer som dom egentligen inte har något intresse av alls. Alla kvinnor verkar ju vara gudinnor i sängen om dom har kört "the pussy trap" och släpper till först efter 2 månader. Män måste tänka på det och inte falla för kvinnors konstanta offerkofta i ämnet, bara kvinnor kan totalt döda slampdebatten men det har kvinnor uppenbarligen inga som helst planer på eftersom dom vet att utan pussypower så är deras faktiska makt över män mindre än minimal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in