2018-01-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Så kan det vara. Fast jag tycker att det är tvärtom. Fula tjejer är mer desperata. Jag knullade med en ful tjej andra gången jag träffade henne. Fast det kändes konstigt. Man vill helst knulla med en snygg tjej
Grattis men det säger inget om varför du faktiskt tycker det är tvärtom.
Citera
2018-01-13, 16:25
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Exakt. Män har funkat så i alla tider. Det är konstigt att män och kvinnor funkar på olika sätt. Vad blir tjejer kåta av?

Jag kan bara tala ut om vad jag attraheras av/eller blir kåt av och under tio år så är det mannen som finns i mitt liv. Hans kropp/ansikte/lukt/röst gör mig kåt. Jag har svårt att koncentrera mig när han är hemma eller bara pratar. Han är som choklad för mig som man bara vill ha mer av.

Kan dock inte säga vad kvinnor gillar/eller blir kåta av. Det är säkert olika för alla kvinnor.
Kan dock säga att jag äcklas mer av en man som förföljer mig/påstridig än någon som agerar lugnt.
Tror att alla kvinnor äcklas av ett sånt beteende.
Citera
2018-01-13, 16:26
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag är väldigt kräsen på vilka män jag gillar och män jag gillar är oftast ifrån Sydeuropa. Även om män ifrån Sydeuropa är väldigt sliskiga/kvinnoälskare så har jag aldrig fått en bild på deras könsorgan uppkastat i ansiktet. Deras ego/stolthet är för stort. Man vill att kvinnan ska springa efter. Dessa som slänger upp bilder på sitt könsorgan är oftast desperata eller väldigt tränade killar. Såna som tror att alla kvinnor skulle smälta när man ser deras kropp/kuk. Han tränar ju 24 timmar på ett gym så då måste kuken också vara en läckerbit.

Ja men det är inte alla kvinnor som lämnar sina män för ett ligg. Kom igen! Det är bara sex oavsett hur snygg mannen är så skulle man inte vara dum och kasta sitt förhållande på 10 år för ett ligg men brudar kan ju också ha ärthjärna om man väljer ett ligg över sitt förhållande.

Män vill ha sex och därför har de också sex när de får chansen. Om kvinnor skulle velat ha sex skulle de haft sex.

Haha så sant. Jag träffade en tjej exakt som dig, hon var från något arabland och hade en kille och trodde aldrig att hon kunde svika honom, men så började vi prata och då efter ett halvår knullade vi och han killen blev fly förbannad. Jag gjorde det inte med vilje men hon tvingade mig nästan att charma henne.
Om vi bara träffades skulle du fallit direkt.
Citera
2018-01-13, 16:33
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Män vill ha sex och därför har de också sex när de får chansen. Om kvinnor skulle velat ha sex skulle de haft sex.

Haha så sant. Jag träffade en tjej exakt som dig, hon var från något arabland och hade en kille och trodde aldrig att hon kunde svika honom, men så började vi prata och då efter ett halvår knullade vi och han killen blev fly förbannad. Jag gjorde det inte med vilje men hon tvingade mig nästan att charma henne.
Om vi bara träffades skulle du fallit direkt.

Intressant! Vilken kultur/ursprung har du?
Jag har dock tappat intresset helt för män ifrån väst. Skulle jag bli singel så är det en japan som jag kommer välja i framtiden. Japaner har en annan syn på det mesta och har självrespekt för sin manlighet.
Jag brukar aldrig avslöja vad jag älskar hos en man för att ingen ska ha hållhake på mig/eller ens veta vad jag älskar hos män.

Jag har inte samma sak som andra brudar. Brad pitt skulle inte få mig att lämna min man. Inte ens Joseph-Gordon Levitt. Har fått väldigt många erbjudanden under åren men ingen har attraherat mig som min man.

Det som äcklar mig mest är dock könsbilder/eller män som nedvärderar sig själva för att få min uppmärksamhet.
Citera
2018-01-13, 16:35
Medlem
Pallestroms avatar
Det skiljer ju jätte mycket mellan olika personer, kan ju inte generalisera att kvinnor
Inte gillar sex. De senaste förhållandena jag haft vill kvinnorna ha mer sex än mig.

Sen Dick pics, förväntar sig killar verkligen att kvinnan ska gå igång på det?
Nej tror att det gäller nåt annat. Mindre störning eller helt fel uppfattning av saker och ting.
Sen å andra sidan finns det väl nån kvinna som tänder på såna bilder.
Eller, finns ni?
Citera
2018-01-13, 16:39
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Intressant! Vilken kultur/ursprung har du?
Jag har dock tappat intresset helt för män ifrån väst. Skulle jag bli singel så är det en japan som jag kommer välja i framtiden. Japaner har en annan syn på det mesta och har självrespekt för sin manlighet.
Jag brukar aldrig avslöja vad jag älskar hos en man för att ingen ska ha hållhake på mig/eller ens veta vad jag älskar hos män.

Jag har inte samma sak som andra brudar. Brad pitt skulle inte få mig att lämna min man. Inte ens Joseph-Gordon Levitt. Har fått väldigt många erbjudanden under åren men ingen har attraherat mig som min man.

Det som äcklar mig mest är dock könsbilder/eller män som nedvärderar sig själva för att få min uppmärksamhet.

Det avslöjar jag inte här då jag inte vill ha beundrarbrev

Jag vet exakt vilken typ av brud du är.
Det är när det är som mest förbjudet som det lockar mest.
Citera
2018-01-13, 16:44
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Det avslöjar jag inte här då jag inte vill ha beundrarbrev

Jag vet exakt vilken typ av brud du är.
Det är när det är som mest förbjudet som det lockar mest.

Synd =/

Ingenting är förbjudet i världen. Vill man ligga så kan man det som kvinna och det står över 4 miljoner män världen som är villiga men risken är stor att konsekvensen blir att man förlorar någon man älskar/värderar högt för ett ligg som man kan få med sin partner.

Varför ska man söka sex med någon annan när mannen ger en allt i sängen och i livet? Girighet gillar jag inte. Jag är tacksam för att ha en fin man som älskar mig och är lojal och ingen man skulle få mig på fall för ett ligg.

Jag tycker såna brudar som du nämnde är patetiska slampor som förtjänar att lämnas för ingen hugger en människa i ryggen. Jag har aldrig förstått folk som ger upp allt/ett fint förhållande för 15 minuters sex. Dessa måste ju sakna hjärna
Citera
2018-01-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Det skiljer ju jätte mycket mellan olika personer, kan ju inte generalisera att kvinnor
Inte gillar sex. De senaste förhållandena jag haft vill kvinnorna ha mer sex än mig.

Sen Dick pics, förväntar sig killar verkligen att kvinnan ska gå igång på det?
Nej tror att det gäller nåt annat. Mindre störning eller helt fel uppfattning av saker och ting.

Sen å andra sidan finns det väl nån kvinna som tänder på såna bilder.
Eller, finns ni?
Är det inte en modern typ av blottning? Förr fanns ju massor med blottare, karikatyren var en man med lång rock som flashade sin lilla pillesnopp, det var ju inte för att få ligga utan av andra drifter. Troligen är det samma sak med dickpics, enklare och anonymare gör nog att fler lockas.
Citera
2018-01-13, 16:49
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Synd =/

Ingenting är förbjudet i världen. Vill man ligga så kan man det som kvinna och det står över 4 miljoner män världen som är villiga men risken är stor att konsekvensen blir att man förlorar någon man älskar/värderar högt för ett ligg som man kan få med sin partner.

Varför ska man söka sex med någon annan när mannen ger en allt i sängen och i livet? Girighet gillar jag inte. Jag är tacksam för att ha en fin man som älskar mig och är lojal och ingen man skulle få mig på fall för ett ligg.

Jag tycker såna brudar som du nämnde är patetiska slampor som förtjänar att lämnas för ingen hugger en människa i ryggen. Jag har aldrig förstått folk som ger upp allt/ett fint förhållande för 15 minuters sex. Dessa måste ju sakna hjärna
Jag tycker också det är grisigt av tjejerna men som man måste man ju få knulla.

Den förbjudna frukten har ju alltid vara den som lockar mest. När man kommer från kulturer där det är förbjudet att ligga med en annan lockar det ännu mer.
Skulle aldrig rört en svensk brud de är helt knasiga
Citera
2018-01-13, 16:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag tycker också det är grisigt av tjejerna men som man måste man ju få knulla.

Den förbjudna frukten har ju alltid vara den som lockar mest. När man kommer från kulturer där det är förbjudet att ligga med en annan lockar det ännu mer.

Fast varför knullar hon inte sin man? Varför är hon med den mannen om hon knullar andra?
Jag tror inte att det är kulturbetingat. Jag har sett det hos många brudar och alla har haft alla möjliga etniciteter. Många har åkt av min vänlista och på en utskällning för att man gjort så mot en annan människa.

Det är en slags girighet att man vill pröva annat/inte att det är förbjudet. Förbjudet i ett land som Sverige är det inte. Dessutom kan man vara ännu mer äcklig och det är att mannen behöver aldrig veta om det. Såna människor är dock sex addicts som måste ha sex med allt och alla.

Vissa av bekanta som gjort så. Där har mannen inte ens varit snygg/eller mer attraktiv än hennes egna kille och den tjejen var svensk. Vill inte avslöja vad hon knullade men bekantskapen tog slut där
Citera
2018-01-13, 16:55
Medlem
rostigamazons avatar
Kvinnor tror dom är så perfekta, men när man tittar på dom ser man skavanker överallt, det är avtändande.
Citera
2018-01-13, 17:00
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Fast varför knullar hon inte sin man? Varför är hon med den mannen om hon knullar andra?
Jag tror inte att det är kulturbetingat. Jag har sett det hos många brudar och alla har haft alla möjliga etniciteter. Många har åkt av min vänlista och på en utskällning för att man gjort så mot en annan människa.

Det är en slags girighet att man vill pröva annat/inte att det är förbjudet. Förbjudet i ett land som Sverige är det inte. Dessutom kan man vara ännu mer äcklig och det är att mannen behöver aldrig veta om det. Såna människor är dock sex addicts som måste ha sex med allt och alla.

Vissa av bekanta som gjort så. Där har mannen inte ens varit snygg/eller mer attraktiv än hennes egna kille och den tjejen var svensk. Vill inte avslöja vad hon knullade men bekantskapen tog slut där

Inom militären säger de att det man inte är beredd på är det som händer. Om du säger att du aldrig skulle kunna tänkt dig en annan är du farligt nära det. Förstår du hur det funkar?

Det är nog lika hos svenska kvinnor i slutna grupper som kyrkor och så men i andra kulturer är det än mer förbjudet då blkt fet också mer lockande.

Jag är inte stolt över det jag gjort med tjejer men det är inte mitt fel att tjejer väljer att vara otrogna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in