Citat:
Ursprungligen postat av
Jewishuncle
Män vill ha sex och därför har de också sex när de får chansen. Om kvinnor skulle velat ha sex skulle de haft sex.
Haha så sant. Jag träffade en tjej exakt som dig, hon var från något arabland och hade en kille och trodde aldrig att hon kunde svika honom, men så började vi prata och då efter ett halvår knullade vi och han killen blev fly förbannad. Jag gjorde det inte med vilje men hon tvingade mig nästan att charma henne.
Om vi bara träffades skulle du fallit direkt.

Intressant! Vilken kultur/ursprung har du?
Jag har dock tappat intresset helt för män ifrån väst. Skulle jag bli singel så är det en japan som jag kommer välja i framtiden. Japaner har en annan syn på det mesta och har självrespekt för sin manlighet.
Jag brukar aldrig avslöja vad jag älskar hos en man för att ingen ska ha hållhake på mig/eller ens veta vad jag älskar hos män.
Jag har inte samma sak som andra brudar. Brad pitt skulle inte få mig att lämna min man. Inte ens Joseph-Gordon Levitt. Har fått väldigt många erbjudanden under åren men ingen har attraherat mig som min man.
Det som äcklar mig mest är dock könsbilder/eller män som nedvärderar sig själva för att få min uppmärksamhet.