Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-09, 01:56
  #265
Avstängd
Fixafittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
De killar som varit/velat vara otrogna med mig har alla klagat över sexlivet. Dels för sällan och dels för tråkigt- vilket leder oss tillbaka till trådens ämne. Dessa tjejer har alltså förhållande men ändå är sex inte särskilt intressant.
Ja det finns killar som har låg sexlust i förhållande men det får vi ta i en annan tråd.

Jag skulle vilja påstå att det finns en anledning till att unga kvinnor som kan knulla sådär som porrstjärnor (så om det är i porren) är så jävla eftertraktadeö. Vi vet att efterfråga och utbud gäller globalt och alltid, dessa tjejer har en enorm efterfråga på sig, varför har de då det? Ja det kan man ju fundera över, själv är jag inte jätteintresserad. Faktum är att de har könsorgan och de kan suga och svälja och göra allt möjligt.

Män och SPECIELLT killar vill knulla och åter knulla. Nu har jag sagt det ett antal gånger och då jag ska sluta vara tvångsmässig får jag sluta säga det snart - men faktum är att bögar har alltid knullat något OERHÖRT MYCKET, de knullade för fan till och med när AIDS var som mest aktuell, de KNULLADE SIG TILL DÖDS!! Ställ det mot kvinnor som först vill ha en relation, trygghet, kramar, se på Titanic, dricka vin och samtidigt ha kontrakt på att man ska vara ihop för evigt. Men detta gör de för att de bara älskar att vara svåra, tror inte det va! Kvinnor som jag annars finner ganska enkelriktade.
Visst många menar att kvinnor är djupare och allt det där men det tror jag faktiskt är en myt och det blir nog nästa sak som jag kommer undersöka - för kvinnor har sällan speciella intressen och de nördar inte ner sig lika ofta som män, så vad exakt består djupsinnighet av? Jag vet inte, men jag tror det kan vara en stor fet missuppfattning. Grundad i att kvinnor helt enkelt måste vara mer försiktiga och iaktta sin partner före det att hon skapar avkomma.

Lesbiska kvinnor är de som upplever minst press på sig, bögar är de som känner mest press. Det borde närmast betyda att de lesbiska kvinnorna mest tänker att om det händer så händer det, so what om jag inte får knulla. Medan bögarna anstränger sig för att få knulla den fräschaste, för även om det är så att bögarna knullar finns det fortfarande de man helst av allt vill knulla, det är ofta unga fräscha killar.
Citera
2018-02-09, 05:59
  #266
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Måste erkänna att jag inte heller förstår mig på tjejer, fast jag själv är tjej. Förstår inte hur man kan gilla/älska något men ändå välja att vara utan det i flera månader, i vissa fall år.
Blir man inte tokig?


Det är ingenting unikt för kvinnor utan det framkommer bland män också. Det handlar inte om att man är besatt av sex. Jag älskar sex som jag har skrivit i mina inlägg men jag skulle inte ha sex med någon jag inte tänker seriöst med.

Jag måste verkligen vara förälskad/kär för att kunna vara någon på ett sexuellt plan och njuta.

Oavsett hur snygg en man är så skulle jag kunna leva utan det om jag var tvungen att välja någon som inte vill ha något seriöst/utan bara kul.

Jag skannar in en man. Han måste stämma in på allt

1. Utseende, 2. Personlighet 3. Mål osv

Därefter blir jag kär och sexet kommer sist av allt. Om jag inte är kär så kan jag inte njuta av det

Har manliga bästa vänner som är precis likadana. Man undviker one night stands för att man inte vill ha ett sånt liv bara för att det är sex
Citera
2018-02-09, 09:38
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Jag skulle vilja påstå att det finns en anledning till att unga kvinnor som kan knulla sådär som porrstjärnor (så om det är i porren) är så jävla eftertraktadeö. Vi vet att efterfråga och utbud gäller globalt och alltid, dessa tjejer har en enorm efterfråga på sig, varför har de då det? Ja det kan man ju fundera över, själv är jag inte jätteintresserad. Faktum är att de har könsorgan och de kan suga och svälja och göra allt möjligt.

Män och SPECIELLT killar vill knulla och åter knulla. Nu har jag sagt det ett antal gånger och då jag ska sluta vara tvångsmässig får jag sluta säga det snart - men faktum är att bögar har alltid knullat något OERHÖRT MYCKET, de knullade för fan till och med när AIDS var som mest aktuell, de KNULLADE SIG TILL DÖDS!! Ställ det mot kvinnor som först vill ha en relation, trygghet, kramar, se på Titanic, dricka vin och samtidigt ha kontrakt på att man ska vara ihop för evigt. Men detta gör de för att de bara älskar att vara svåra, tror inte det va! Kvinnor som jag annars finner ganska enkelriktade.
Visst många menar att kvinnor är djupare och allt det där men det tror jag faktiskt är en myt och det blir nog nästa sak som jag kommer undersöka - för kvinnor har sällan speciella intressen och de nördar inte ner sig lika ofta som män, så vad exakt består djupsinnighet av? Jag vet inte, men jag tror det kan vara en stor fet missuppfattning. Grundad i att kvinnor helt enkelt måste vara mer försiktiga och iaktta sin partner före det att hon skapar avkomma.

Lesbiska kvinnor är de som upplever minst press på sig, bögar är de som känner mest press. Det borde närmast betyda att de lesbiska kvinnorna mest tänker att om det händer så händer det, so what om jag inte får knulla. Medan bögarna anstränger sig för att få knulla den fräschaste, för även om det är så att bögarna knullar finns det fortfarande de man helst av allt vill knulla, det är ofta unga fräscha killar.

Kan inte påstå att kvinnor totalt saknar intresse för sex i och med att de vill ha det med rätt man. Men att påstå att man gillar eller älskar det men sen komma på massa olika ursäkter för att inte ha det.
De är "Jag älskar att resa men bara till all inclusive på Mallorca" medan bögarna är "Jaså 50% chans att planet kraschar. Vart går det sa du? Ni vet inte, spännande. Hoppas det finns hotell där!"

Om vi tar de bögar som var kåta nog att knulla sig igenom AIDS. Tror ni det var vanligt att dessa hittade en partner, flyttade ihop för att sen tappa intresset för sex för att hans partner gjorde för lite hushållsarbete?
Det är ännu en ursäkt vissa tjejer använder. Hade varit ett jäkla citat för övrigt. "Aids tog inte död på min sexlust men dammsugningen gjorde det."
Citera
2018-02-09, 09:42
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Det är ingenting unikt för kvinnor utan det framkommer bland män också. Det handlar inte om att man är besatt av sex. Jag älskar sex som jag har skrivit i mina inlägg men jag skulle inte ha sex med någon jag inte tänker seriöst med.

Jag måste verkligen vara förälskad/kär för att kunna vara någon på ett sexuellt plan och njuta.

Oavsett hur snygg en man är så skulle jag kunna leva utan det om jag var tvungen att välja någon som inte vill ha något seriöst/utan bara kul.

Jag skannar in en man. Han måste stämma in på allt

1. Utseende, 2. Personlighet 3. Mål osv

Därefter blir jag kär och sexet kommer sist av allt. Om jag inte är kär så kan jag inte njuta av det

Har manliga bästa vänner som är precis likadana. Man undviker one night stands för att man inte vill ha ett sånt liv bara för att det är sex

Men hur klarar man det?
Finns inget annat intresse som du skulle skriva likadant om. Om du älskar att spela fotboll struntar du inte i att spela fotboll 1 år för att bollen har fel färg, för du blir tokig av att vara utan.
Citera
2018-02-09, 10:34
  #269
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Men hur klarar man det?
Finns inget annat intresse som du skulle skriva likadant om. Om du älskar att spela fotboll struntar du inte i att spela fotboll 1 år för att bollen har fel färg, för du blir tokig av att vara utan.


Klart man kan! Bara för att jag älskar sex med min man betyder inte det att jag älskar sex i allmänhet och att jag hoppar på vem som helst enbart för sexets skull
Citera
2018-02-09, 13:45
  #270
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dontcallmedude
Såsom?

Ja, t ex så kan jag när han kommer hem låtsas att jag just kommit hem och stå med kappan på i hallen ... utan några kläder under, surprise inget jag går och längtar efter att göra men kan göra det för jag vet han gillar det. Kan även ta på mig stay-ups m m för hans skull, klär mig inte så normalt. Sen kan jag, även om jag inte riktigt har lust för tillfället, ändå ha sex med honom för att ge honom det. Och även om jag inte orkar ibland kan jag ändå ha sex med honom, blir kanske lite one-way men so what, då halvsover jag och kände egentligen för att somna men, men ...

Det här känns bra för mig om min kille gör samma sak för mig, att han i sin tur möter mig med sånt som jag gillar, men som han kanske egentligen inte förstår sig på eller gillar själv. Och det tycker jag att många killar gör och det är jättefint. Jag vill känna mig värdefull för min kille, annars känns det jag beskrivit ovan bara billigt och fel.

Oftast vill jag ha sex med min man eftersom jag tänder på honom och vill ha honom. Men det kan ju vara så att han, i och med testosteronet, vill ha det lite oftare. Har dock varit med en-två killar där jag ville oftare.

Man ger och man får.
Citera
2018-02-09, 14:02
  #271
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Jag skiter fullständigt i hur DU fungerar. Förstått? Ja jag är hård, men det är tydligt att ni är en bunte idioter som bara är här för att kasta personangrepp så jag använder piska!

DU erkänner att kvinnor i allmänhet är betydligt mindre kåta än män? Du kan också se sambandet mellan att man har sex och att man är kåt? Att kvinnor inte knullar som män accepterar du som bevis. Najs!

Ja det var ju inte så svårt

Nej, personangrepp ägnar jag mig inte åt.

"Betydligt mindre" håller jag inte med om. Jag och mina tjejkompisar håller rätt jämna steg med de killar vi är tillsammans med.

Vet inte vart du vill komma, men jag själv försöker ge er killar lite verktyg för att få mer sex. Ni män är nog mer rakt på, medans vi tjejer behöver lite finlir. Att en del killar tolkar det som icke-kåt gör inte saken bättre.

Givetvis finns det tjejer med liten sexualitet, men det är inte min erfarenhet.
Citera
2018-02-09, 14:26
  #272
Avstängd
Fixafittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Nej, personangrepp ägnar jag mig inte åt.

"Betydligt mindre" håller jag inte med om. Jag och mina tjejkompisar håller rätt jämna steg med de killar vi är tillsammans med.

Vet inte vart du vill komma, men jag själv försöker ge er killar lite verktyg för att få mer sex. Ni män är nog mer rakt på, medans vi tjejer behöver lite finlir. Att en del killar tolkar det som icke-kåt gör inte saken bättre.

Givetvis finns det tjejer med liten sexualitet, men det är inte min erfarenhet.

Återige så skiter jag i vad enskilda personer tycker och dina tips kan du stoppa upp i röven och dra åt helvete med.

JAg är ENBART intresserad av hårda kalla fakta. Jag levererar var vetenskapen står, massvis av individer, vad får jag tillbaks? Psykobabbel fårn Doraretard. Det är ett hån!

Vad anser du då? Är tjejer intresserade av sex eller av mys?
Citera
2018-02-09, 15:43
  #273
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Min personliga åsikt kring ämnet är att båda könen gillar sex (no shit) men att kvinnor kan lättare kontrollera sina behov och även avstå sex utan problem. Så båda könen tycker om sex men det känns som att det inte är lika viktigt/nödvändigt för många tjejer. Inte att dom inte vill ha sex, men att dom har mer tålamod, inte behöver stressa fram ett ligg osv. Händer det så händer det, händer det inte så fine....det är så jag uppfattar tjejer och sex iaf.

Håller med dig i det stora hela, bra talat.

Tjejer gillar sex, men killar har med all säkerhet en högre sexdrift generellt sett då testosteron driver på ganska bra, vad jag förstått.

Att vi inte alltid har sex när vi vill är för att känslan måste vara med, inte bara kroppen. Är inte känslorna med så väljer man många gånger instinktivt att avstå. Det kan vara t ex känslan av att känna sig billig, ouppskattad eller "använd" bara för sex av nån kille ...

Sexdriften kan vara j-kligt stark hos oss tjejer också så det är inte så lätt som det verkar att avstå, man kan längta ihjäl sig och kroppen bara dör av åtrå. Men känslan tar på något sätt över, det känns nästan som om vi inte kan styra över det. Jag vet inte varför det är så, det är liksom bara inbyggt. Kanske något medfött för artens fortlevnad, vad vet jag. Starkare hos vissa tjejer och svagare hos andra då förstås. Individuella skillnader precis som hos killar.

Kanske kan man jämföra killars sexdrift med tjejers känsloliv - att det är det som styr mest.
Citera
2018-02-09, 16:59
  #274
Medlem
Snorkings avatar
Tjejer som inte gillar sex??? Finns dom?
Kanske men knappast så vanligt enlig min erfarenhet.
Vanligare med tjejer som vill för ”ofta”.
Citera
2018-02-09, 18:58
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Tjejer som inte gillar sex??? Finns dom?
Kanske men knappast så vanligt enlig min erfarenhet.
Vanligare med tjejer som vill för ”ofta”.
Tjejer brukar vara väldigt på när det gäller sex det första året i ett förhållande. Men det är inte för att de gillar sexet i sig, utan för att övertyga sig själv och pojkvännen om att det verkligen är ett intimt och kärleksfyllt förhållande de har påbörjat.

Det är först efter att förhållandet varat i 2-3 år och blivit cementerat som man märker att hon inte alls uppskattar sex något vidare. Efter den tiden är det få pojkvänner som anser att tjejen vill för ofta.
Citera
2018-03-03, 14:23
  #276
Medlem
Det som är väldigt talande för hur kvinnor ser på sex jämfört med män är att kvinnor är helt opåverkade om de går utan sex i flera år, medan män blir sjukt bittra och hatiska. Sexuell frustration bland män är livsfarligt, det leder oftast till kriminalitet.

Bland gifta par är det vanligt att kvinnan helt sonika inte vill ha sex längre. Gifta kvinnor brukar oftast ranka sex på femte eller sjätte plats medan sex stadigt är nummer ett för män.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback