2018-02-09, 00:02
Medlem
Jag har i princip hela mitt insett att kvinnor inte gillar sex.
Citera
2018-02-09, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Exakt.

Jag gillar bara att spela fotboll om gräset är perfekt klippt, grönt, det är soligt ute och bollen är av absolut bästa kvalitet...

Man kan göra hundra liknelser.

Ändå ska dessa tjejer försöka förneka detta.

Måste erkänna att jag inte heller förstår mig på tjejer, fast jag själv är tjej. Förstår inte hur man kan gilla/älska något men ändå välja att vara utan det i flera månader, i vissa fall år.
Blir man inte tokig?
Citera
2018-02-09, 00:20
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Måste erkänna att jag inte heller förstår mig på tjejer, fast jag själv är tjej. Förstår inte hur man kan gilla/älska något men ändå välja att vara utan det i flera månader, i vissa fall år.
Blir man inte tokig?
Det är inget unikt för kvinnor.
Finns många män som helt frivilligt lever kvar i sexlösa relationer.
Citera
2018-02-09, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det är inget unikt för kvinnor.
Finns många män som helt frivilligt lever kvar i sexlösa relationer.
Och som vanligt ska du bara ta upp extremfall.

Jaha, om relationen är sexlös, innebär det att man ska lämna sin maka och knulla runt otroget? Eller kanske jobba för det?
Citera
2018-02-09, 00:35
Bannlyst
Citat:
Blir man inte tokig?

DET ÄR JU FÖR ATT DU VERKLIGEN GILLAR DET.

Om jag har ett intresse, vilket jag har, så vill jag göra det hela tiden, jag sitter och drömmer om att utöva det när jag inte gör det och när jag gör det drömmer jag om att göra det igen.
DET ÄR ATT GILLA NÅGOT, NEJ I DETTA FALLET SNACKR VI OM ATT ÄLSKA NÅGOT.

Dessa pseudointellektuella satkärringar som inte har en tillstymmelse till hederlighet älskar såklart INTE sex, de gillar INTE ens sex. De säger ju för fan själva, att de behöver trygghet, mys, smek och kärlek för att gilla sex. Nej det är inte att gilla sex, det är att gilla trygghet, mys, smek och kärlek!

Förresten sex är inte bara ett intresse det är biologiskt hardwired, så om man nu både älskar det, gillar det och är hardwired att göra det DÅ STÅR MAN PÅ STAN och väntar fast att det kan ge en aids om man verkligen älskar det och man vet att man kan få det. JAG LOVAR att om kvinnor var som bögar så skulle heterosexuella knullat som bögar. Finns ju inte ens något att diskutera. I många frågor har jag aldrig chansen att fullständigt krossa motståndaren men här är det för fan klart?! Och om ni seriöst inte klarar av att erkänna detta så är ni inte bara ohederliga jävla kräk utan då vet jag inte ens varför ni någonsin ger er in i en diskussion, ni vet ju själva att ni aldrig kommer kunna ändra åsikt och erkänna er krossade.
Citera
2018-02-09, 00:43
Bannlyst
Citat:
Oavsett kön, blir man inte tokig? Eller har ni det så att onani gör er tillräckligt tillfredsställda vid ev. sextorka?
Tjejer/kvinnor onanerar för fan inte ens lika ofta som pojkar/män. Bevisat av RFSU och andra politiskt korrekta institutioner!! Det är ingen hemlighet att tjejer betydligt oftare inte ens onanerar, det är äckligt, tror ni att pojkar tänker likadant? Klart som fan att pojkar också kan tycka att det är äckligt och jobbigt att behöva torka sperma men de gör DET ÄNDÅ!!

Onani är också ett sätt att få utlopp får kåthet. SÅ VARFÖR GÖR INTE KVINNOR DET LIKA OFTA. Ja just det ja ska inte ställa retoriska frågor till OHEDERLIGA SATKÄRRINGAR
Citera
2018-02-09, 00:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
DET ÄR JU FÖR ATT DU VERKLIGEN GILLAR DET.

Om jag har ett intresse, vilket jag har, så vill jag göra det hela tiden, jag sitter och drömmer om att utöva det när jag inte gör det och när jag gör det drömmer jag om att göra det igen.
DET ÄR ATT GILLA NÅGOT, NEJ I DETTA FALLET SNACKR VI OM ATT ÄLSKA NÅGOT.

Dessa pseudointellektuella satkärringar som inte har en tillstymmelse till hederlighet älskar såklart INTE sex, de gillar INTE ens sex. De säger ju för fan själva, att de behöver trygghet, mys, smek och kärlek för att gilla sex. Nej det är inte att gilla sex, det är att gilla trygghet, mys, smek och kärlek!

Förresten sex är inte bara ett intresse det är biologiskt hardwired, så om man nu både älskar det, gillar det och är hardwired att göra det DÅ STÅR MAN PÅ STAN och väntar fast att det kan ge en aids om man verkligen älskar det och man vet att man kan få det. JAG LOVAR att om kvinnor var som bögar så skulle heterosexuella knullat som bögar. Finns ju inte ens något att diskutera. I många frågor har jag aldrig chansen att fullständigt krossa motståndaren men här är det för fan klart?! Och om ni seriöst inte klarar av att erkänna detta så är ni inte bara ohederliga jävla kräk utan då vet jag inte ens varför ni någonsin ger er in i en diskussion, ni vet ju själva att ni aldrig kommer kunna ändra åsikt och erkänna er krossade.

Så känner jag med. Om jag ska använda fotbollsjämförelsen trots att jag och fotbollen aldrig varit vänner så ser jag det ungefär såhär- Det optimala är att spela på elitnivå(ligga med en kille som är perfekt) men går inte det så får jag sänka kraven. Nej det blev visst inte Chelsea, och inte AIK, men då får jag väl lira med kompisarna då(går att knulla en gång och förhoppningsvis hitta bättre till nästa gång).
Sämsta möjliga skulle väl vara något psykgäng som går med på att spela fotboll med en men satsar på att sparka sönder knäskålarna på en. Då backar man för att kunna spela i framtiden. Samma sak med sex, skulle nog inte bli samma sak igen efter att ha legat med någon jag finner genomäcklig.
Citera
2018-02-09, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Tokig blir man utan vatten och mat. Sex är inte livsviktigt. Skönt - visst. Men vad ska man göra liksom om man inte får ligga? Onanera och fokusera på annat.

Jag blir tokig utan sex så därför jag undrar om ni inte blir det. Frustrerad, smärta i ljumsktrakten och tanken "Jag måste få ligga" snurrar i mitt huvud. Vad jag gör i det läget är att leta upp någon att ligga med, undantag om jag är i förhållande och han inte kan ligga med mig för tillfället.
Citera
2018-02-09, 01:01
Avslutad
Citat:
Prisa dig.

Du är precis som någon skrev, undantaget.

Jo jag känner mig verkligen som ett undantag ibland. T.ex när jag läser om vissa tjejer som känner sig utnyttjade för att killen inte hör av sig efter sex och verkar nästan anse att världen håller på att gå under.
Jag förstår att man är besviken om man trodde det skulle bli mer med den där trevliga killen, men varför denna katastrofsituation? Vill man ses igen var antagligen sexet någorlunda bra, så varför inte finna glädje i att man fått njuta?
Citera
2018-02-09, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
En kombination av varje. Nu kan jag inte tala för alla killar, men vem vill inte ha närhet och bekräftelse?

Jo det är klart.
Kanske därför många kvinnor söker förhållande? Inte bara såklart men jag tycker personligen det ger en större bekräftelse att behålla en kille och (förhoppningsvis) hålla honom nöjd än att få en kille att ligga med mig.
Citera
2018-02-09, 01:21
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Jo det är klart.
Kanske därför många kvinnor söker förhållande? Inte bara såklart men jag tycker personligen det ger en större bekräftelse att behålla en kille och (förhoppningsvis) hålla honom nöjd än att få en kille att ligga med mig.

Det är individuellt. Vissa vill inte ha förhållanden alls men vill ha/behöver sex. Vissa vill ha förhållande och bara ha sex med sin partner osv.
Citera
2018-02-09, 01:37
Avslutad
Citat:
Närhet och bekräftelse definitivt, med den tjejen jag älskar.

Skulle fullkomligen skita i andra tjejer bara jag fick vara med en där vi var lyckliga. Fattar inte hur andra killar kan vara hypergama i det avseendet. Men det är helt enkelt killar som har varit det genom sin ungdom eftersom man antagligen varit poppis hos brudarna.

De killar som varit/velat vara otrogna med mig har alla klagat över sexlivet. Dels för sällan och dels för tråkigt- vilket leder oss tillbaka till trådens ämne. Dessa tjejer har alltså förhållande men ändå är sex inte särskilt intressant.
Ja det finns killar som har låg sexlust i förhållande men det får vi ta i en annan tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in