2018-02-08, 21:21
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Är kvinnor som älskar sex ovanliga? Då måste jag vara ett freak. Jag kan inte leva utan sex.
Ju mer på förbjudna ställen desto mer spännande
Då kanske det är så att du älskar spänning och inte sex.
Citera
2018-02-08, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Oj då, ytterligare en arg man. Vad är det jag inte fattar, menar du?
Jag vet att jag älskar sex utan att behöva bevisa det med vetenskapliga studier.
Jag vet också att jag har sex utan att få ett öre för det.
Allt? Du är ohederlig eftersom du inte besvarar påståendena.

Kvinnor använder sex som handelsvara men ger sken av att det är sexet de gillar.
Citera
2018-02-08, 21:23
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Då kanske det är så att du älskar spänning och inte sex.

Jag definierar det så att ju bättre en man är i sängen desto mer sex man vill ha.
Om man äter god mat så vill man ha mer?

Kvinnor som inte gillar sex har inte varit med män som är riktigt bra i sängen antar jag?
Citera
2018-02-08, 21:25
Medlem
Jag har alltid gillat sex och aldrig handlat och vandlat med det som någon valuta.Har noterar att ju äldre och erfarnare min partner blir ju bättre blir det .så det är rätt nice att bli äldre
Citera
2018-02-08, 21:35
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Oj då, ytterligare en arg man. Vad är det jag inte fattar, menar du?
Jag vet att jag älskar sex utan att behöva bevisa det med vetenskapliga studier.
Jag vet också att jag har sex utan att få ett öre för det.
Trådstarten är inte "Varför tror män att DoraF inte gillar sex?" Du är en av dessa tramsskribenter som varje gång du hör att kvinnor målas i mindre smickrande former ska det förnekas in i det sista eller whataboutism. "Men jag, jag,jag, jag ,jag"

Det är naturligt att kvinnor har sex för resurser(i brist på bättre ord). Det sker endast direkt mellan prostituerade och sexköpare, möjligtvis några andra scenarion med såsom sugardaddys. I alla andra avseende är det sällan för att kvinnor naturligt älskar sex som i att ha en sexdrift som män har. Det sker mer i indirekta vägar. Det betyder inte att man är en hora även om du identifierar dig som en solipsisk tramsfjortis.
Citera
2018-02-08, 21:40
Bannlyst
Hahahha vilket jävla skitsnack från dessa tjejer.

Tjejernas argument: Meeh, jag vill inte ha sex med vem som helst fattar du väl duuhhh

Så tjejer har bara sex när de är i förhållande? Varför vill inte singeltjejer då ingå i förhållanden? Varför är man bara bekräftelsekåta på tinder osv. och inte ens vill träffa killen i det riktiga livet för att ge han en chans?

Om alla tjejer gillade sex lika mycket som killar så borde jag ju rimligen på något vänster haft sex någon gång i min livstid? Ändå är jag snart 22 och fortfarande inte haft sex trots mina snart hundratalstimmar på krogen, olika fester, högskolan, gymnasiet, nätdejting, dejter...

Och ja, många tjejer har visat intresse för mig, ibland väldigt genuina, men det blir ändå ingenting av det.

Precis som vivrievie säger så vill tjejer bara ge sken av att de gillar sex för att inte framstå som tråkiga personer. Men när det kommer till kritan backar tjejerna. Hade tjejer genuint gillat sex och haft det som drivkraft så hade alla grabbar snackat med varandra om sina sexhistorier, men det hör man inget av. Sex diskuteras inte ens i offentliga utrymmen eftersom det faktiskt är tabu även om man vill ge sken av att vi lever i ett sexliberaliserat samhälle.

Nej, försök inte intala oss en massa konstiga saker.
Senast redigerad av vitbmw 2018-02-08 kl. 21:43.
Citera
2018-02-08, 21:45
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Trådstarten är inte "Varför tror män att DoraF inte gillar sex?" Du är en av dessa tramsskribenter som varje gång du hör att kvinnor målas i mindre smickrande former ska det förnekas in i det sista eller whataboutism. "Men jag, jag,jag, jag ,jag"

Det är naturligt att kvinnor har sex för resurser(i brist på bättre ord). Det sker endast direkt mellan prostituerade och sexköpare, möjligtvis några andra scenarion med såsom sugardaddys. I alla andra avseende är det sällan för att kvinnor naturligt älskar sex som i att ha en sexdrift som män har. Det sker mer i indirekta vägar. Det betyder inte att man är en hora även om du identifierar dig som en solipsisk tramsfjortis.
Okej. Lägg då fram dina vetenskapliga bevis för att trådstartaren har rätt när han påstår att "kvinnor helt enkelt inte gillar sex". Du borde kunna göra det eftersom du kritiserar mig och andra för anekdotisk bevisföring.

Pillowpop har gång på gång förklarat att kvinnors sexualitet inte ser ut som mäns, men du och andra kan uppenbarligen inte ta till er det hon skriver.

Du förstår väl att något påstås vara naturligt inte räknas som ett giltigt argument?
Senast redigerad av DoraF 2018-02-08 kl. 22:01.
Citera
2018-02-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Du vill/tror alltså att jag som tjej ska tända på samma sätt som killar? Märklig inställning. Känns nästan som om vi måste ha likadan sexualitet för att duga. Jag har fattat att män inte tänder på samma sätt som jag.

Jag älskar sex, men inte med vem som helst, hur som helst. Jag behöver t ex en grundtrygghet med killen och känna mig uppskattad/respekterad för att tända. Plus vara attraherad givetvis. Det är så jag fungerar. Varför? Ingen aning. Biologi kanske.

Om tjejer funkade som killar sexuellt skulle ju folk ligga med varandra till höger och vänster hela tiden. Tror ärligt inte att killar skulle vilja att tjejer ligger lika lättvindigt som killar. Tjejer behöver generellt sett mer lull-lull och försäkran om trygget, därför svårare att få tjejer i säng.

Jag uppskattar helmycket att vi funkar annorlunda. Är ju så mycket mer spännande då.

Helt ofattbart att en del män foetfarande inte fattar att tjejer tänder på ett annat sätt än killar. Vi är ju så olika på flera andra plan ...

Jag säger inte att alla tjejer tänder exakt på samma sätt, givetvis, det ovan är specifikt för just mig och många av mina tjejkompisar.
Jag tycker inte att man kan säga att man älskar något om man har så hårda kriterier och begränsar det till en sådan liten del.

Det är som att säga att man älskar fisk fast man egentligen bara gillar smörstekt torskrygg. Isåfall borde man säga att man ogillar fisk i allmänhet och att undantaget är smörstekt torskrygg.

Du ogillar sex i allmänhet, undantaget är de mysiga stunderna med din pojkvän.
Citera
2018-02-08, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Jag tycker inte att man kan säga att man älskar något om man har så hårda kriterier och begränsar det till en sådan liten del.

Det är som att säga att man älskar fisk fast man egentligen bara gillar smörstekt torskrygg. Isåfall borde man säga att man ogillar fisk i allmänhet och att undantaget är smörstekt torskrygg.

Precis.

Vi fattar att ni tjejer bara vill ha sex med den pojken ni nerkärat totalt i, men det stärker egentligen bara vår tes.

Så otroligt löjligt.
Citera
2018-02-08, 22:06
Bannlyst
Ibland inser man att människor varken är hederliga eller är intresserade av en ärlig debatt..

Ja det är verkligen fullständigt värdelöst att diskutera med människor som seriöst verkar vara idioter.

Om man gillar sex så knullar man för fan! Bögar har alltid knullat som grisar, när aids var i ropet knullade de ÄNDÅ, fast att de riskerade att DÖ AV ATT KNULLA!!! Inser ni hur mycket man värderar att knulla då? Nej det gör ni såklart inte jävla idioter.

Kommer tjejerna och säger att de visst det gillar att knulla, när de gillar att ligga och mysa och att ha en man som ger dem trygghet. WHAT? Vad har det med saken att göra? Jag förstår dock var det kommer ifrån, inte ens artiklar som ska klargöra en studie klarar av att beskriva vad resultaten blev utan att börja slingra sig! Men verkligheten finns ju där ändå, i detta fallet i form av majoriteten av män vs majoritetn av kvinnor.

Gillar jag att spela golf så kommer jag gå till golfbanan för att spela gold INTE för att umgås. Faktum är att om jag VERKLIGEN ÄLSKAR golf så kommer jag stå hemma och öva i vardagsrummet.

Sjuk, min fot sover och jag blir utsatt för ohederliga satkärringar, vilken fantastisk jävla dag!
Men kolla denna tjejen, så här ser det ut när man älskar att knulla. https://xhamster.com/videos/my-milf-exposed-blonde-milf-in-stockings-sucking-and-fuck-3285887
ELler låt mig omformulera mig: älskar man sex gör man det där när som helst.
och NEJ att säga att man bara kan tänka sig att knulla med världens finaste under de allra bästa förutsättningarna är som att säga att jag som annars inte spelar golf kan tänka mig en runda om jag fick världens bästa klubbor på världens bästa bana.

Det kanske börjar bli dags att helt ge upp hoppet..
http://24.media.tumblr.com/82fce5fb04a01db80016572047f51722/tumblr_mieetjFMkP1rotgq6o3_250.gif
Senast redigerad av Fixafitta 2018-02-08 kl. 22:12.
Citera
2018-02-08, 22:15
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie

Haha, du är verkligen fantastisk! Pillowpop skrev att hon behöver grundtrygghet med killen och hon behöver känna sig uppskattad/respekterad samt attraherad för att tända (sexuellt). Då kan hon omöjligt älska sex utan hon ogillar i själva verket sex.
Men pillowpop är kvinna och beskriver en kvinnlig sexualitet.
Kvinnor är inte män i kvinnokropp utan annorlunda. Här är en populärvetenskaplig artikel om några av skillnaderna mellan mäns och kvinnors sexualitet.
https://www.webmd.com/sex/features/sex-drive-how-do-men-women-compare
Populärvetenskap får duga eftersom ingen lägger fram några vetenskapliga bevis för att kvinnor inte gillar sex.

Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Jag älskar sex, men inte med vem som helst, hur som helst. Jag behöver t ex en grundtrygghet med killen och känna mig uppskattad/respekterad för att tända. Plus vara attraherad givetvis. Det är så jag fungerar. Varför? Ingen aning. Biologi kanske.
Citera
2018-02-08, 23:58
Medlem
R.Bloodworths avatar
Min personliga åsikt kring ämnet är att båda könen gillar sex (no shit) men att kvinnor kan lättare kontrollera sina behov och även avstå sex utan problem. Så båda könen tycker om sex men det känns som att det inte är lika viktigt/nödvändigt för många tjejer. Inte att dom inte vill ha sex, men att dom har mer tålamod, inte behöver stressa fram ett ligg osv. Händer det så händer det, händer det inte så fine....det är så jag uppfattar tjejer och sex iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in