Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Måste erkänna att jag inte heller förstår mig på tjejer, fast jag själv är tjej. Förstår inte hur man kan gilla/älska något men ändå välja att vara utan det i flera månader, i vissa fall år.
Blir man inte tokig?
DET ÄR JU FÖR ATT DU VERKLIGEN GILLAR DET.
Om jag har ett intresse, vilket jag har, så vill jag göra det hela tiden, jag sitter och drömmer om att utöva det när jag inte gör det och när jag gör det drömmer jag om att göra det igen.
DET ÄR ATT GILLA NÅGOT, NEJ I DETTA FALLET SNACKR VI OM ATT ÄLSKA NÅGOT.
Dessa pseudointellektuella satkärringar som inte har en tillstymmelse till hederlighet älskar såklart INTE sex, de gillar INTE ens sex. De säger ju för fan själva, att de behöver trygghet, mys, smek och kärlek för att gilla sex. Nej det är inte att gilla sex, det är att gilla trygghet, mys, smek och kärlek!
Förresten sex är inte bara ett intresse det är biologiskt hardwired, så om man nu både älskar det, gillar det och är hardwired att göra det DÅ STÅR MAN PÅ STAN och väntar fast att det kan ge en aids om man verkligen älskar det och man vet att man kan få det. JAG LOVAR att om kvinnor var som bögar så skulle heterosexuella knullat som bögar. Finns ju inte ens något att diskutera. I många frågor har jag aldrig chansen att fullständigt krossa motståndaren men här är det för fan klart?! Och om ni seriöst inte klarar av att erkänna detta så är ni inte bara ohederliga jävla kräk utan då vet jag inte ens varför ni någonsin ger er in i en diskussion, ni vet ju själva att ni aldrig kommer kunna ändra åsikt och erkänna er krossade.