Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-13, 00:22
  #1
Medlem
Hallo jag skulle vilja ha lite råd, mitt ex och jag var i ett förhållande i cirka 3 år, nyligen har vi försökt bli tillsammans igen men det har visat sig att hon "horat" åt mängder av olika blattar och detta äcklar mig. Kan inte bestämma mig om jag ska gå vidare igen eller inte, å ena sidan var hon singel när detta hände men tro fan att bilden av henne försämrats för mig 😔
Citera
2018-01-13, 00:44
  #2
Medlem
Glöm henne. Hon gjorde vad hon ville och det står henne naturligtvis fritt att göra men vill du ha någon som vill vara den hon är? Du förtjänar bättre än en hora, inte sant?
Citera
2018-01-13, 00:55
  #3
Medlem
Är ju lättare sagt än gjort att glömma henne, jag har ju redan försökt gå vidare tidigare. Är svårt för det blir liksom fel hur jag än gör
Citera
2018-01-13, 00:57
  #4
Medlem
Pallestroms avatar
Är nog svårt att glömma det som hänt.
Hade det varit för mig iaf
Citera
2018-01-13, 01:11
  #5
Medlem
Jaa jag har försökt tänka på annat men det går inte att släppa
Citera
2018-01-13, 01:14
  #6
Medlem
Jag lider med dig,

Ta ett lån och åk till thailand tre fyra veckor och känn efter vad du verkligen vill,
Kan hon inte hålla fittan i styr den tiden så är det ju verköigen inget att ha
Citera
2018-01-13, 01:14
  #7
Medlem
GormDenGamles avatar
Nej för fan!
Gå vidare. Hon är befläckad.
Citera
2018-01-13, 01:26
  #8
Medlem
Hon har ju inte heller gjort mig något personligen, jag vill inte göra henne ledsen och hon är den snällaste personen jag träffat.. annars hade jag inte haft detta dilemmat liksom
Citera
2018-01-13, 01:47
  #9
Medlem
Ryggradsluss avatar
Behöver du konsultera FB verkar du inte va lämpad för henne och vad tror du folk ska svara här som det är kutym att va rasistisk i varje tråd.

Har hon legat runt massor får du väl acceptera det samt inse att hon faktiskt vill va med dig och va glad att hon är hel, frisk och några upplevelser rikare.

Väx opp.
Citera
2018-01-13, 01:51
  #10
Medlem
Så du tycker det är fel av mig att bli avtänd av slampiga tjejer? Jag kan självklart ha fel
Citera
2018-01-13, 02:11
  #11
Medlem
Dennis-Vatans avatar
Har hon gått runt och särat sin pussy till folk så kasta henne direkt. Om du fortfarande verkligen älskar den här bruden så ta ett allvarligt snack med henne om att hon ska sluta med det hon gör och hålla sig till dig.

Fortsätter hon då att göra samma sak så kasta henne och gå vidare
Citera
2018-01-13, 02:19
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis-Vatan
Har hon gått runt och särat sin pussy till folk så kasta henne direkt. Om du fortfarande verkligen älskar den här bruden så ta ett allvarligt snack med henne om att hon ska sluta med det hon gör och hålla sig till dig.

Fortsätter hon då att göra samma sak så kasta henne och gå vidare

Inte det som är problemet, problemet är att hon redan har "horat" och jag ogillar det och blir äcklad utav det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback