Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Jämfört med O´s tidigare signaturer så ser den sista underskriften påtagligt hård och kantig ut, rentav "kokande"?
Missan: "Jag reagerade redan då . Och berättade det för min partner redan då.
Hans kokande var inte inom normalvariation.
Han höll sig på nåt sätt men jag märkte att han fick verkligen anstränga sig för det."
O´s kokande avsåg dottern. Hur kom hans bristande förmåga att hålla inne med ett raseri, till uttryck i hemmiljön - Tyranni och lavetter? Och inte lär den långa julledigheten med hela familjen tätt inpå ha bidragit till att lugna hans överhettade hjärna.
Rockkungens uttalande ang ett par trådsanningar:
"- Någon film video fanns inte -"
"- Hanna hade ingen Cancer -"
"- Hanna har inte skrivit något handskrivet brev
- Det är skrivit några få rader utryckt från
- Dator vem som skrivit ut det vet ingen
- varken föräldrar , syskon etc har läst det
- Brevet som så mycket annat är fortfarande på analys....................
- Någon video skickad till föräldrarna existerar inte..........
- Det är påhittat av postare -"
Narcissister kokar av ilska och visar det öppet för dem som irriterar dem, det vill säga uttrycker en
egen åsikt. Det handlar om makt. Morden är den yttersta maktdemonstrationen, det vill säga motpolen till omsorg.
Som letsdoit sett, Hannas underskrift stöter i mot något, en papperskant. Övertygad om att O lade fram flera kopior på utskriften för förvaring i bankfack med mera... och det understa bladet var av annat slag. Det som skulle användas för att göra H till medskyldig.
O hade brinnande motiv för att mörda sin familj. Den gick inte längre att hålla i schack. Våldet och oordningen hemma talar för att alla kämpade för sina liv, men O var starkast. H och A tog lugnande för att klara av dramatiken, men O överlistade dem. När de gick och lade sig ströp han dem, överrumplade dem...
Den som har något att förlora på om sanningen kommer fram är den som utfärdade ME-intyget på lösan grund. Att skolan noterade att det var något fel inne i familjen, men inte på barnen, gör att skolan också kan fällas för att ha underlåtit att hjälpa barnen via socialen. Skolan skulle ha vidtagit åtgärder för länge sedan!