2018-01-09, 14:34
Medlem
Graesklipparens avatar
Hejsan.

Det är hög tid i mitt tycke att det skapas en tråd där kriminella poliser blir exponerade mot allmänheten.
Om det gäller ren brottslighet som t.ex. misshandel av fängslade personer eller bara ett tjänstefel spelar ingen roll.

Jag kommer att lägga upp saker över tid men uppmuntrar övriga att göra samma sak.

Först ut är en misshandel av en omhändertagen fylltratt. Lite intressant är att den äldsta sk. polisen på plats verkar hitta på någon historia av att offret skall ha "krängt" och därigenom åkt på skadan.

https://minfil.org/I8wbw2d6b8/2018-01-09.pdf

Magnus har inte dina föräldrar lärt dig att det är fult att misshandla försvarslösa människor?
Anders har inte dina föräldrar lärt dig att det är fult att ljuga?

På återseende inom kort mina vänner!
Citera
2018-01-09, 14:39
Medlem
0gKolhydraters avatar
Lägg gärna upp bild på GM. Namn försvinner lätt men inte ansikten.
Citera
2018-01-09, 14:53
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graesklipparen
Hejsan.

Det är hög tid i mitt tycke att det skapas en tråd där kriminella poliser blir exponerade mot allmänheten.
Om det gäller ren brottslighet som t.ex. misshandel av fängslade personer eller bara ett tjänstefel spelar ingen roll.

Jag kommer att lägga upp saker över tid men uppmuntrar övriga att göra samma sak.

Först ut är en misshandel av en omhändertagen fylltratt. Lite intressant är att den äldsta sk. polisen på plats verkar hitta på någon historia av att offret skall ha "krängt" och därigenom åkt på skadan.

https://minfil.org/I8wbw2d6b8/2018-01-09.pdf

Magnus har inte dina föräldrar lärt dig att det är fult att misshandla försvarslösa människor?
Anders har inte dina föräldrar lärt dig att det är fult att ljuga?

På återseende inom kort mina vänner!

Det fanns som tur en övervakningsfilm, annars hade rätten nog bara gått på polisens historia.
Citera
2018-01-09, 14:54
Medlem
Denna har jag försökt få info om tidigare!Inte guds bästa polis precis
Och det är inte första gången heller

https://www.vk.se/2054258/domd-polis...r-14-nya-brott
Citera
2018-01-09, 14:58
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Hejsan.

Bra initiativ!

Det är något som behövs, inte minst för att varna allmänheten för dessa våldsverkare och drägg.
Senast redigerad av UT64 2018-01-09 kl. 15:00.
Citera
2018-01-09, 15:05
Medlem
Graesklipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Lägg gärna upp bild på GM. Namn försvinner lätt men inte ansikten.

Har ingen som helst aning om hur den sk. polisen ser ut och namnet är vanligt. Om någon har bild eller information så skicka PM.
Citera
2018-01-09, 15:08
Medlem
franges avatar
Antar att folk då har faktiskt har faktiska bevis, så det inte blir en allmän gnälltråd med "Buuuuh den dumme konstapel Klang tog mitt gräs, han har säkert gjort X och Y också".
Citera
2018-01-09, 15:09
Medlem
Graesklipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Denna har jag försökt få info om tidigare!Inte guds bästa polis precis
Och det är inte första gången heller

https://www.vk.se/2054258/domd-polis...r-14-nya-brott

Jag tror det finns en tråd om den här sk. polisen med både namn och bild. Verkar vara någon som har släppt taget och då blir det inte speciellt intressant iaf. för min del.
Citera
2018-01-09, 15:25
Medlem
OvissFramtids avatar
Behövlig tråd i dessa tider. Börjat inse att det finns en del riktiga arslen inom poliskåren som lätt kommer undan med både det ena och det andra bara för att de bär en bricka.
Citera
2018-01-09, 15:28
Medlem
Citat:
Jag tror det finns en tråd om den här sk. polisen med både namn och bild. Verkar vara någon som har släppt taget och då blir det inte speciellt intressant iaf. för min del.
Har sökt förr på han men fann inget!Men är nog dålig på söka
Eller var det den jag startade förr kanske.Men fick inga svar
Citera
2018-01-09, 15:33
Medlem
Graesklipparens avatar
Jag kunde inte hålla mig så det får bli ett nytt inlägg med tillhörande länk.

https://minfil.org/6fx7wfdbbb/2018-01-292.pdf

Lars ser några som klottrar i en tunnel och gör bedömningen att det enda rätta är att skicka sin hund efter dom. Har man någon gång blivit hundbiten så förstår man att det är ett helt bisarrt svar på dem typen av förseelse som klottring är.

Lars hade du skickat hunden på dina egna barnbarn om du sett dessa klottra också?
Citera
2018-01-09, 15:36
Medlem
Graesklipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Har sökt förr på han men fann inget!Men är nog dålig på söka
Eller var det den jag startade förr kanske.Men fick inga svar

(FB) Polis åtalad, stal pistol på jobbet ( Vapenbrott & Narkotikabrott)

Vad jag läst så verkar det dock vara en bra människa i grunden som det slagit över på något sätt för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in