Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Nu blir jag nostalgisk. Vi flickor gick till IP på vintern (konstfrusna banor), men vi åkte konståkning - vi bad personalen om att sätta på musik som vi själva fick välja, och så hittade vi på olika isdansprogram! Men vi var såklart intresserade av killarna som spelade hockey på rinken intill också, och jag kommer fortfarande ihåg när en av dem, som kallades Putte, kallade mig för "Nattens Drottning" för att jag alltid anlände till skridskobanan sent, efter att jag gjort läxorna!

Idag går väl allt sådant digitalt antar jag...
Ja, tyvärr så kom datorerna in runt 94 och tog börja ta över allt. Alla hade nu en PC internet börja etablera sig, så uteaktiviteter börja bli ett minne blott.
Fanns fullt med tjejer som åkte skridsko i alla åldrar. Just denna vintern hade jag typ min första riktiga flickvän. På med skridskona och man hoppades att hon var där ute, för man hade inte vågat byta nummer än, fick man syn på henna åkte man fram, och det blev lite hångel och sånt

Sen träffades man typ vid idrottshallar där folk samlades innan man börja prata i tele och planera.